• Ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής διαχείρησης εικόνων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Φαρμάκη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-02-2009
    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα παρουσίασης και μορφοποίησης εικόνων. Είναι ένα καθαρά εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που απευθύνεται σε άτομα ηλικίας μέχρι και δώδεκα ετών. Σκοπός του είναι η εξικίωση του παιδιού με την νέα τεχνολογία, ...
  • Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών από τον τομέα των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαματθαιάκη, Ανίτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-07-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τον τομέα των αγροτικών προϊόντων και τροφίμων στην Κρήτη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας ...
  • Αποδοχή τεχνολογίας και τεχνολογική ετοιμότητα των επαγγελματιών υγείας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
    Συγγραφείς: Τζούρη, Άρτεμις-Σάρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μελάς, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-10
    Η διερεύνηση της τεχνολογικής ετοιμότητας των επαγγελματιών υγείας, καθώς και το κατά πόσο είναι αποδεκτή η χρήση της τεχνολογίας στον τομέα της υγείας, είναι ένα θέμα που ερευνείται εδώ και αρκετά χρόνια από πολλούς ...
  • Εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων μέσω νέων τεχνολογιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσάκαλη, Μαρία; Χατζηπέτρου, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουκάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-07-2012
    Η εξέλιξη των επιχειρήσεων κατά τη μεταπολεμική περίοδο και η ανάγκη τους για απασχόληση ταλαντούχων και ικανών στελεχών, οδήγησε γύρω στο 1950 στην καθιέρωση συστηματικών προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών. ...
  • Ενασχόληση εφήβων (ηλικίας 13-15 χρόνων) με τις νέες τεχνολογίες και πως επηρεάζουν οι συνομήλικοι/συμμαθητές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Ιωάννου, Σκευούλα; Καραντώνη, Μαρία; Μαυροειδή, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσάμης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-02-2016
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού ενασχόλησης των εφήβων με τις νέες τεχνολογίες και πώς επηρεάζουν τους συνομήλικους συμμαθητές. Έναυσμα για τη διενέργειά της αποτέλεσε το γεγονός ότι το θέμα αυτό ...
  • Επιχειρηματικότητα και νέες τεχνολογίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φούρλα, Αριστέα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γκαλανάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Με τον όρο επιχειρηματικότητα εννοούμε την διαδικασία που περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες, δραστηριότητες και ενέργειες που συνδέονται με τον εντοπισμό των ευκαιριών και την δημιουργία μιας οργάνωσης που θα τις αξιοποιεί ...
  • Η επίδραση των νέων τεχνολογιών στο τουρισμό και συγκεκριμένα στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ρήγας, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-09-2013
    Έχουν περάσει πάνω από 100 χρόνια από την μαζική εισαγωγή και χρήση των γραφομηχανών στο γραφείο. Στα χρόνια αυτά, τα συστήματα υποστήριξης των λειτουργιών στο γραφείο ακολούθησαν τη δικιά τους εξέλιξη, επηρεαζόμενα πάντοτε ...
  • Η προσφορά και οι επιπτώσεις των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Στρατήγης, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγελή, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-07
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της προσφοράς και των επιπτώσεων των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στη σημερινή εποχή, οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν μεταβάλει ...
  • Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στο τουριστικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοτταρά, Σωτηρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-12
    Η τεχνολογία και ο τουρισμός συμπορεύονται για χρόνια. Από την δεκαετία του 1980 και έπειτα, οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν μετασχηματίσει τον τουρισμό σε όλον τον κόσμο. Ο τουρισμός ως μία διεθνή ...
  • Η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών ως παράγοντας ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γκρέκου, Μαργαρίτα; Παγκουλάκη, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-22
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση, ανάλυση και μελέτη της απορρόφησης και της χρήσης της νέων τεχνολογιών στον τομέα των επιχειρήσεων. Δεδομένου αυτού, θα αναλυθεί διεξοδικά η ...
  • Η χρήση νέων τεχνολογιών στην προσφορά τουριστικών υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βασιλακάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασάκης, Ανδρέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2014
    Στα πλαίσια της αποφοίτησής μου από το τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Του ΤΕΙ Κρήτης (ακαδημαϊκό έτος 2013-2014) μου ανατέθηκε πτυχιακή εργασία με θέμα: ¨Η χρήση νέων τεχνολογιών στην προσφορά τουριστικών υπηρεσιών". ...
  • Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και των νέων τεχνολογιών στα τουριστικά γραφεία: βαθμός επιρροής και συνέπειες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σφιγκάκη, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-08
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στο βαθμό επιρροής και στις συνέπειες που έχουν η χρήση των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων στα τουριστικά γραφεία. Ο διαχωρισμός έχει γίνει σε επτά επιμέρους κεφάλαια. ...
  • Μέτρηση στάσεων, αντιλήψεων και κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκρίνοντας το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους του παρελθόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κονταξάκης, Ευάγγελος; Μπόλμπασης, Βασίλης; Τσιάνος, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Το μίγμα marketing (4Ps) χρησιμοποιείται από τους marketers εδώ και πολλές δεκαετίες προκειμένου τα προϊόντα – υπηρεσίες που δημιουργούνται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή. Η θεωρία των 4P ορίστηκε ως έννοια ...
  • Μελέτη σχεδιασμού της παραδοσιακής έντυπης διαφήμισης/προβολής και η μετάβασή της σε νέες μορφές με χρήση νέων τεχνολογιών (multichannel publishing, e-book devices, video-in-print advertising, interactive publishing κτλ).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πανταζής, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σιγανού, Μαριάννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-02-2011
    Η έντυπη προβολή είναι μια από τις παλαιότερες μορφές διαφήμισης. Στην πάροδο του χρόνου συνεχώς βελτιώνεται και μετασχηματίζεται, χάρη στις νέες τεχνικές και τεχνολογίες που γίνονται διαθέσιμες. Βελτιωμένες εκδόσεις ...
  • Μουσικός αυτοσχεδιασμός χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος MIROR (Musical Interaction Relying on Reflexion).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Φραγκουλίδου, Δανάη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουζούπης, Σπύρος; Αναγνωστοπούλου, Χριστίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-02-2016
    Ο αυτοσχεδιασμός αποτελεί μια πνευματική και ψυχική καλλιέργεια για τον άνθρωπο. Είναι ένας δικός του τρόπος με τον οποίο εκφράζει τα συναισθήματά του και τις απόψεις του. Η επιδεξιότητα που αποκτά με τον αυτοσχεδιασμό ...
  • Νέες τεχνολογίες και τουρισμός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γιαννουδάκης, Μιχάλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-07-2013
    Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να εξετάσει κυρίως την σημασία και τον ρόλο των δικτύων επικοινωνιών και των τεχνολογιών πληροφόρησης στο τουρισμό και με ποιους τρόπους τα συγκεκριμένα «εργαλεία» μπορούν ...
  • Νέες τεχνολογίες πληροφορικής και διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαγγανά, Νίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014
    Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και το πώς αυτές επηρέασαν τον τομέα της διαφήμισης. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην διαφήμιση, στα είδη και στον τρόπο ...
  • Νέες τεχνολογίες στις τραπεζικές εργασίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαρινάκη, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-02
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της ηλεκτρονικής τραπεζικής και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο έγινε αναφορά στην έννοια της διαδικτυακής τράπεζας κάνοντας ιστορική ...
  • Ο βαθμός επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπαλίδης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-02-2015
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να διερευνήσει το βαθμό επιρροής των νέων τεχνολογιών στον τουρισμό και κατά πόσο αυτές μπορούν να τον προωθήσουν πηγαίνοντάς τον όχι μόνο μπροστά, αλλά και ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων και των νέων τεχνολογιών σε θέματα προβολής και διαχείρισης της ηλεκτρονικής φήμης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαραγκουδάκη, Βαλεντίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-15
    Δημόσιες Σχέσεις είναι η δόμηση επικοινωνίας μεταξύ ενός ατόμου ή ομάδας ατόμων με ένα ευρύ κοινό με σκοπό την δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την εξυπηρέτηση κοινών συμφερόντων. Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων έχει ...