Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "προσανατολισμός"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ και η επίδρασή του στην εφαρμογή του e-marketing από αθλητικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2009Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία της διοίκησης, με την οποία εντοπίζονται, προβλέπονται και ικανοποιούνται οι ανάγκες του καταναλωτή με κάποιο κέρδος για την επιχείρηση. H χρήση του διαδικτύου και των νέων ηλεκτρονικών μέσων ...