• H επίδραση της οικονομικής κρίσης στις εξωτερικές συναλλαγές της Ελλάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καρνιάτης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κυρίκος, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-29
    Το ισοζύγιο πληρωμών (BOP), επίσης γνωστό ως ισοζύγιο διεθνών πληρωμών, συνοψίζει όλες τις συναλλαγές που τα άτομα, οι εταιρείες και οι κυβερνητικές οργανώσεις μιας χώρας συμπληρώνουν με άτομα, εταιρείες και κρατικούς ...
  • Εξαγωγές - έννοια, σημασία και η συμβολή των εξαγωγών στην ελληνική οικονομία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κοτσάκη, Ναταλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κυρίκος, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-30
    Είναι γενικώς αποδεκτό ότι οι εξαγωγές μιας χώρας διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην οικονομία μιας χώρας και για αυτό το λόγο χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής. Έτσι θα μπορούσαμε να πούμε πως οι εξαγωγές αποτελούν το ...
  • Εξελίξεις του ελληνικού εμπορικού ισοζυγίου την τελευταία δεκαπενταετία: 2000-2015.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πισσαδάκη, Ευδοκία; Χατζάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Θωμαΐδης, Κλεάνθης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-15
    Η παρούσα ερευνητική εργασία διαπραγματεύεται το Εμπορικό Ισοζύγιο της Ελλάδας την τελευταία δεκαπενταετία, συγκεκριμένα από το έτος 2000- 2015.Σκοπος είναι να αναλυθούν τα κυριότερα στοιχεία που το αποτελούν ώστε δοθεί ...
  • Το διαδικτυακό μάρκετινγκ ως εργαλείο του εξαγωγικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φροσύνης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας φέρνει στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών και τονίζει την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και «εξυπνότερων» μεθόδων μάρκετινγκ ...