Αποτελέσματα 2301-2320 από 9026

  • Η στρατηγική προώθησης των κινηματογραφικών ταινιών: Εργαλεία και τακτικές της παγκόσμιας βιομηχανίας κινηματογράφου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αυλωνίτης, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέττα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν τα μέσα και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για την προώθηση μιας κινηματογραφικής παραγωγής. Στο κεφάλαιο της ...
  • Πράσινη ανάπτυξη, επενδύσεις και μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: Ledra Marriott, (Marriott International) και Novotel, (Accor Group).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χασιρτζόγλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιμητάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Έχει παρατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό, ιδίως την τελευταία δεκαετία, πως γίνονται σημαντικές προσπάθειες από αρκετές ξενοδοχειακές μονάδες να ενισχύσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν, υιοθετώντας φίλο – περιβαλλοντικές ...
  • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη: Από την ηθική της επιχείρησης στον κοινωνικό συμβολισμό. Η περίπτωση της Wind.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουρή, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής αποτελεί η εννοιολογική και κριτική διερεύνηση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ως την από τις πλέον σημαντικότερες αναλυτικές κατηγορίες του σύγχρονου μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τη ...
  • Διασφάλιση ποιότητας, υγιεινής και ασφάλεια τροφίμων. Πώς αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής την ποιότητα και τον κίνδυνο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μέγα, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-03-2012
    Η ποιότητα τροφίμων έχει γίνει ένα σημαντικό ζήτημα τα τελευταία χρόνια. Οι διάφορες διατροφικές κρίσεις όπως η ασθένεια των τρελών αγελάδων, οι κρίσεις της διοξίνης στο γάλα και στα πουλερικά κοκ επηρέασαν την εμπιστοσύνη ...
  • Προώθηση ιστοσελίδων αξιοποιώντας τεχνικές internet marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σαβαλάν, Μαγδαληνή-Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Το θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι οι τεχνικές internet marketing και πώς αυτές εφαρμόζονται σε μια ιστοσελίδα, ώστε να βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησης ηλεκτρονικά. Ο ερευνητικός στόχος είναι η διερεύνηση του ...
  • Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και η χρήση της στο marketing. Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουτρελάκος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Η προώθηση προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τελευταίες ανακαλύψεις και τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων, όπως τηλεοπτικά σποτ, ...
  • Προώθηση δικτυακών τόπων: Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, διαφημιστικά προγράμματα και μέτρηση αποτελεσμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κατσιαδάκης, Μανούσος; Τσάμης, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-02-2012
    Στις 30 Απριλίου του 1993, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Πυρηνικών Ερευνών (CERN) ανακοίνωσε ότι ο παγκόσμιος ιστός (World Wide Web) θα είναι ελεύθερός για όλους. Η Netcraft, μια εταιρία που παρακολουθεί την ανάπτυξη του διαδικτύου ...
  • Πράσινα ξενοδοχεία και βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη στους νομούς Ηλείας και Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαρθαλαμάκης, Ζαχαρίας; Μάλλιος, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνήσει το βαθμό στον οποίο τα ελληνικά ξενοδοχεία είναι εξοικειωμένα με την έννοια της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, καθώς και τις περιβαλλοντικές πρακτικές τις οποίες εφαρμόζουν. ...
  • Εκπόνηση πλάνου αξιοποίησης (Business plan) νέων τεχνολογιών: οι δυνατότητες εφαρμογής και αξιοποίησης της διαδραστικής ψηφιακής τηλεόρασης ως μέσο διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σκουρλετόπουλος, Γεώργιος; Ξανθουδάκης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2012
    Βασικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η εκπόνηση ενός πλάνου αξιοποίησης (business plan) των νέων τεχνολογιών στον τομέα της διαδραστικής (iDTV) και διαδικτυακής ψηφιακής τηλεόρασης (IPTV). Πιο αναλυτικά, στο πρώτο ...
  • Η αναζήτηση στα social media και η χρήση της στην διαφήμιση και το marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δημάκη, Ιωάννα-Αλεξάνδρα; Καρανικόλα, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι να παραθέσει και να αναλύσει την παρουσία της λειτουργίας αναζήτησης στα Social Media καθώς και της χρήσης της στην διαφήμιση και στο Μάρκετινγκ. Προκειμένου να διεξαχθεί μια ...
  • Μια συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής και υλοποίησης του event tourism μανατζμεντ από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Ναυπλίου και της Λεμεσούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κόλλια, Αθανασία; Μηχαήλ, Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012
    Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το θέμα των event tourism management σε σχέση με τουριστικές επιχειρήσεις του Ναυπλίου και της Λεμεσού. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο αναλυτικά , το πρώτο κεφάλαιο ...
  • Το πράσινο μάρκετινγκ στην ελληνική βιομηχανία ένδυσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δράκου, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Zoυγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για το περιβάλλον. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές έχουν στραφεί σε πιο οικολογικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να στραφούν περισσότερες επιχειρήσεις στο ...
  • Ο ρόλος των χορηγιών των εταιρειών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Μελέτη περίπτωσης οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Ατλάντα 1996.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαευθυμίου, Λάμπρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-06-2012
    Η χορηγία ήταν μία από τις πιο σημαντικές λειτουργίες της Αθηναϊκής δημοκρατίας, κατά την οποία κάποιος πλούσιος πολίτης κατέβαλε τα χρήματα του για την προετοιμασία του χορού, για την συμμετοχή του σε διάφορες θρησκευτικές ...
  • Κέα (Τζια), το νησί του Σαββατοκύριακου. Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Στέφα, Μυρτώ-Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Η Κέα (Τζια) είναι ένα νησί το οποίο ανήκει στις Κυκλάδες και απέχει από την Αττική μόλις 19 μίλια. Λόγω της κοντινής απόστασης από την Αττική, η Τζια έγινε σύντομα δημοφιλής προορισμός για τους Αθηναίους το Σαββατοκύριακο ...
  • Μελέτη προσθήκης εντυπωσιακού πολυμεσικού υλικού σε ιστοσελίδες για διαφημιστικούς σκοπούς. Η περίπτωση κατασκευής 3Δ ενυδρείου για ιστοσελίδα σχετικά με ψάρεμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βασαρμιδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Τη τελευταία δεκαετία με την ανάπτυξη κατάλληλων τεχνολογιών (όπως το flash) και τη βελτίωση των επιδόσεων-δυνατοτήτων των υπολογιστών και του διαδικτύου έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται εκτός από δισδιάστατα (2-Δ) ...
  • Μελέτη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και μεθόδων διαδραστικής διαφήμισης (interactive marketing) στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση (DVB-T).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γκόρου, Αρχοντία-Μελίνα; Καπάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Οι στόχοι της πτυχιακής αυτής εργασίας επικεντρώνονται στη μελέτη, την έρευνα και τη ανάπτυξη καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ, που θα προκύψουν με τη διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση ...
  • Ποιοτικός έλεγχος και συστήματα διασφάλισης ποιότητας στον πρωτογενή τομέα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βασιούλας, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Η παρούσα εργασία θα ασχοληθεί με το ζήτημα της ποιότητας. Πιο αναλυτικά, η εργασία θα ολοκληρωθεί μέσα από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα δοθούν τα εννοιολογικά χαρακτηριστικά της ποιότητας, ενώ στο δεύτερο τα ...
  • Η ιστορία και το μέλλον της τηλεοπτικής διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φλοκκά, Χρυστάλλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Η διαφήμιση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της ανάπτυξης της αγοράς στις μέρες μας. Υπάρχει μια πληθώρα μέσων τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προωθηθεί η διαφήμιση. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής ...
  • Χρήση συστημάτων ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πετρομανωλάκη, Στέλλα; Ριφουνά, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκη, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-03-2012
    Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το θέμα της χρήσης των συστημάτων ποιότητας στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από έξι κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο αφορά το εισαγωγικό σημείωμα, ...
  • Αγορά φυσικών καλλυντικών στην Ελλάδα. Μία swot ανάλυση την εταιρίας Κορρές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καραδήμου, Ειρήνη; Κουρούπη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Στις μέρες μας, οι καταναλωτές βαίνουν σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τόσο για τους ίδιους όσο και για τις οικογένειες τους. Γι’ αυτό και επενδύουν σε προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, με όσο το δυνατόν λιγότερες χημικές ...