Αποτελέσματα 781-800 από 9026

  • Η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπέλλος, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21
    Η διαφήμιση ορίζεται ως οποιοδήποτε επί πληρωμή είδος μη προσωπικής επικοινωνίας ιδεών ή προϊόντων στα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης, ενώ θ πρώτη εμφάνιση της έγινε πριν από χιλιάδες χρόνια. Η χρησιμοποίηση της διαφήμισης μπορεί ...
  • Το κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο (m-commerce) και η εξέλιξη του στην Ελλάδα. Ανάπτυξη εφαρμογής (app) ηλεκτρονικού εμπορίου με εργαλείο m-commerce.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κουτσουράδη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21
    Στις μέρες μας το ηλεκτρονικό εμπόριο λαμβάνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις. Η χρήση του διευκολύνει την καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου. Επίσης, τα κινητά τηλέφωνα αποτελούν ολοένα και πιο σημαντικό και απαραίτητο ...
  • Το social media marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ασμάνης, Παναγιώτης; Σπανουδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-22
    Στην παρούσα πτυχιακή διερευνάται η χρήση των social media ως εργαλείο marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αρχικά, γίνεται εκτενής αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο των social media ενώ στη συνέχεια, αναπτύσσονται θέματα που ...
  • Προσδιοριστικοί παράγοντες επιβάρυνσης δανεισμού των επιχειρήσεων του κλάδου της ελληνικής βιομηχανίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κατσαράκη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρβανίτης, Σταύρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-22
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην κεφαλαιακή διάρθρωση μιας επιχείρησης και την επιρροή που έχει σε αυτήν για να επιβαρυνθεί με δανεισμό. Η κεφαλαιακή διάρθρωση συνεπάγεται τη σύνθεση των κεφαλαίων που αντλούνται από ...
  • Στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τσίκκης, Σπυρίδων
    Επιβλέπων καθηγητής: Σχοινιωτάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21
    Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να αναπτύξει τις στρατηγικές των επιχειρήσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία ...
  • Η ανταγωνιστικότητα μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών για την προώθηση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Σταυρακάκης, Μανούσος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γρηγοράκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21
    Στις δύσκολές μέρες που βιώνει η ελληνική κοινωνία και σε ένα οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλεται, αναμφίβολα έχει επηρεαστεί η καθημερινότητα των πολιτών . Η κρίση έχει επιτείνει τα ...
  • Υλικά αλλαγής φάσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γιαλιτάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Σαββάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-21
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται ο σκοπός, η ανάπτυξη, η λειτουργία, οι κατηγορίες και τα κριτήρια επιλογής των υλικών αλλαγής φάσης. Πρόκειται για μια σπουδαία και ιδιαίτερα χρήσιμη κατηγορία υλικών η οποία είναι ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης: τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζωγραφιστού, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-20
    Στην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε την συμβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων. Η εργασία αποτελείται από επτά κεφάλαια με την εξής διάρθρωση: Στo πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η ...
  • Ανάπτυξη της εμπειρίας του χρήστη μέσω της χρήσης της συσκευής HTML5 APIs.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοκκίνη, Βλάσια
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-20
    Στην σημερινή εποχή στον τομέα της πληροφορικής, των υπολογιστικών και πληροφοριακών συστημάτων ένα ταχέως εξελισσόμενο ερευνητικό πεδίο είναι η επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality). Η επαυξημένη πραγματικότητα αφορά ...
  • Σύστημα υποστήριξης πολλαπλών πρόσθετων εφαρμογών καταγραφής και ανάλυσης δεδομένων ευεξίας σε περιβάλλον Android.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κασαπάκης, Αδαμάντιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσικνάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-20
    Ο σύγχρονος τρόπος ζωής οδηγεί μείωση της φυσική δραστηριότητας των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο, προκαλώντας προβλήματα υγείας, όπως υπέρταση, στεφανιαία νόσο, εγκεφαλικό επεισόδιο, που συχνά σχετίζονται με πρόωρο θάνατο ...
  • Μελέτη του Google Realtime API και των πιθανών εφαρμογών του σε συνεργατικά περιβάλλοντα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ζερβουδάκης, Στέφανος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκης, Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-20
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η εξοικείωση του φοιτητή με μια κατηγορία διαδικτυακών εφαρμογών που στις μέρες μας συνιστούν το συνεκτικό ιστό σε ένα ευρύ φάσμα εργαλείων και συστημάτων λογισμικού. Οι εφαρμογές αυτές ...
  • Έξυπνες τηλεοράσεις και υλοποίηση εφαρμογών για αυτές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κατάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-10
    Η παρούσα πτυχιακή αναφέρεται στην εξέλιξη της τηλεόρασης με την πάροδο του χρόνου έως τη μετάβαση στις σύγχρονες «έξυπνες» τηλεοράσεις (Smart TVs). Επίσης υλοποιείται μια εφαρμογή (application) για μια Smart TV, συγκεκριμένα ...
  • Δημιουργική λογιστική στην Ευρώπη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαρτάκου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαρεφαλάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-10
    Τις τελευταίες δεκαετίες οι αγορές όλων των εθνών λειτουργούν υπό τους όρους και τις πολιτικές μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας. Το γεγονός αυτό συνεπάγεται άμεσο αλληλεπηρεασμό της λειτουργίας των αγορών από μεμονωμένα ...
  • Σύστημα οργάνωσης και δρομολόγησης δραστηριοτήτων με χρήση GPS σε πλατφόρμα Android.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βασιλακής, Ιωάννης; Μώρος-Σμυρνάκης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-10
    Η πτυχιακή αυτή εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη μίας εφαρμογής βασισμένης στην πλατφόρμα Android, η οποία θα έχει την δυνατότητα προγραμματισμού διαφόρων καθημερινών δραστηριοτήτων ενώ παράλληλα θα μπορεί να δρομολογήσει ...
  • Επαυξημένη πραγματικότητα για πλοήγηση σε εσωτερικούς χώρους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Δραπανιώτης, Ορέστης; Κάβαλος, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Σπυρίδων
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-10
    Το Indoor navigation είναι ένας τρόπος πλοήγησης σε εσωτερικούς χώρους. Μπορεί να χαρακτηρισθεί ως “GPS εσωτερικού χώρου”. Χρησιμοποιείται σε “έξυπνες συσκευές” όπως smartphones, tablets κλπ, μέσω μιας λειτουργίας “indoor ...
  • Υδροπονική καλλιέργεια μαρουλιού σε υπόστρωμα με τη συμμετοχή compost από υπολείμματα μελισσοκομικού κεριού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων
    Συγγραφείς: Αλμαλιώτης, Θεόδωρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μανιός, Θρασύβουλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-09
    Τα τελευταία πενήντα χρόνια η εντατικοποίηση της γεωργίας ένεκα της αυξημένης ζήτησης για κατανάλωση τροφής οδήγησε στην υπέρμετρη χρήση συμβατικών λιπασμάτων για την ανάπτυξη μονοκαλλιεργειών υψηλών αποδόσεων. Η νέα εποχή ...
  • Η μεταρρύθμιση της δημόσιας διοίκησης στο πλαίσιο των μνημονίων: προτάσεις, υλοποίηση και αξιολόγηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπομπολάκης, Στέφανος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ραμματά, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-07
    Η μεταρρύθμιση της δημόσιας διοίκησης έχει αναδειχθεί σε διαδικασία ύψιστης σημασίας για τα κράτη τα οποία επιθυμούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες των δημοσίων οργανισμών τους και των πόρων που αφιερώνονται ...
  • ΟΝΕ, από την δημιουργία της μέχρι σήμερα. Ποια ήταν η αρχική ιδέα και πως τελικά υλοποιείται. Έχουν επιτευχθεί οι στόχοι που είχαν οραματιστεί οι ιδρυτές της;

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χάλαρη, Ελένη; Χωριανοπούλου, Δημητρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Γωνιανάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-08
    Η δημιουργία νομισματικών ενώσεων εντάσσεται στο πλαίσιο της οικονομικής παγκοσμιοποίησης, της διαχρονικής, δηλαδή, διαδικασίας παγκόσμιας ολοκλήρωσης, η οποία επιταχύνεται ραγδαία. Το ίδιο και η Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, που ...
  • Μελέτη διαδραστικού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-09
    Το διαδραστικό μάρκετινγκ αποτελεί μια μεταστροφή από περισσότερο παραδοσιακές μονόδρομες μορφές επικοινωνιών μάρκετινγκ σε περισσότερο αμφίδρομα μοντέλα επικοινωνίας, τα οποία ενθαρρύνουν το διάλογο μεταξύ μιας εταιρίας ...
  • Απόψεις φοιτητριών/φοιτητών ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης και του πανεπιστημίου Κρήτης για τους μύθους και τις στερεοτυπικές αντιλήψεις όσον αφορά στη σεξουαλική κακοποίηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Καλοειδά, Ελευθερία; Τσεχιλίδου, Γεωργία; Φωτακίδου, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκη, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-08
    Στην παρούσα εργασία μελετήθηκαν οι απόψεις φοιτητριών και φοιτητών δύο Τμημάτων Ψυχολογίας για τους μύθους και τις στερεοτυπικές αντιλήψεις που αφορούν στο βιασμό. Όπως ήταν αναμενόμενο όσον αφορά στις γενικές απόψεις ...