Εμφάνιση απλής εγγραφής

Recording and digital and analogue processing in studio studios.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδάτος, Κάρολος-Σπυρίδωνel
dc.creatorPapadatos, Karolos-Spyridonen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:08:02Z
dc.date.available2016-03-15T13:08:02Z
dc.date.issued2011-07-07T16:36:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2022
dc.description.abstractΟ σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι να παρουσιάσει την διαδικασία ηχογράφησης, ίξης και mastering ενός τραγουδιού. Πριν την αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας αυτής γίνεται εκτενής αναφορά σε όλο το θεωρητικό υπόβαθρο που απαιτείται για να πορέσει κάποιoς να κατανοήσει πλήρως την διαδικασία αυτή. Ξεκινάε, στο πρώτο κεφάλαιο, ε βασικές θεωρητικές γνώσεις που αφορούν την ακουστική φυσική και παρουσιάζονται όλα τα φαινόενα που προκύπτουν από τη διάδοση του ήχου σε η ελεύθερα πεδία. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο, προχωράε στα δύo σηαντικότερα εργαλεία του ηχολήπτη, τα οποία είναι τα ικρόφωνα και τα ηχεία. Μετά, στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται αναλυτικά η κονσόλα που χρησιοποιήσαε κατά την ηχογράφηση και ίξη αυτού του τραγουδιού. Συνεχίζοντας, στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στον στερεοφωνικό ήχο, στις στερεοφωνικές τεχνικές ηχογράφησης και στην ηχογράφηση drums, όπου είναι το πρώτο σκέλος της διαδικασίας ηχογράφησης ενός τραγουδιού αφού είναι η «ραχοκοκαλιά» του ρυθικού έρους του τραγουδιού. Μετά, στο πέπτο κεφάλαιο, γίνεται εκτενής αναφορά στον πολυκάναλο surround ήχο και παρουσιάζονται τα δύο επικρατέστερα surround format, δηλαδή τα: Super Audio CD και DVD-Audio. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο, βλέπουε πλέον τα ακριβή βήατα που ακολουθήθηκαν κατά τη διαδικασία ηχογράφησης, ίξης και mastering αυτού του τραγουδιού. Στην πτυχιακή αυτή περιλαβάνεται και ένα Audio CD όπου έχουν καταγραφεί τα στάδια τα οποία πέρασε το τραγούδι αυτό, από την demo ορφή του έως το τελικό αποτέλεσα ετά το mastering.el
dc.description.abstractThe purpose of this dissertation is to present the procedure of recording, mixing and mastering a song. Before the analytical presentation of this procedure, there is an expansive reference to the theoretical background that’s required in order for someone to fully understand this procedure. We begin, in the first chapter, with the basic theoretical knowledge that concerns the domain of acoustical physics and we present all the phenomena that derive from acoustical wave propagation in non-open space. We continue, in the second chapter, by analyzing the two most important tools of the sound engineer, which are microphones and speakers. Later, in the third chapter, there’s an analytical presentation of the console that was used during the recording and mixing process of this song. Continuing, in the forth chapter, we study stereophonic sound reproduction, stereophonic sound recording techniques and drum recording techniques, which is the first thing that gets recorded in a session, being the «backbone» of the rhythm section of the song. Later, in the fifth chapter, there’s an extensive presentation of multichannel surround sound and it’s most predominant formats Super Audio CD and DVD-Audio. Lastly, in the last chapter,we witness the exact steps taken during the recording process, mixing and mastering of this song. There is also an Audio CD included in this dissertation that documents the gradual completion of the song, from it’s demo form to the final result post mastering.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Electronic Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗχογράφηση και επεξεργασία, ψηφιακή και αναλογική, σε χώρο ηχοληψίας.el
dc.titleRecording and digital and analogue processing in studio studios.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδάτος, Κάρολος-Σπυρίδωνel
heal.creatorNamePapadatos, Karolos-Spyridonen
heal.publicationDate2011-07-07T16:36:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2022
heal.abstractΟ σκοπός της πτυχιακής αυτής είναι να παρουσιάσει την διαδικασία ηχογράφησης, ίξης και mastering ενός τραγουδιού. Πριν την αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας αυτής γίνεται εκτενής αναφορά σε όλο το θεωρητικό υπόβαθρο που απαιτείται για να πορέσει κάποιoς να κατανοήσει πλήρως την διαδικασία αυτή. Ξεκινάε, στο πρώτο κεφάλαιο, ε βασικές θεωρητικές γνώσεις που αφορούν την ακουστική φυσική και παρουσιάζονται όλα τα φαινόενα που προκύπτουν από τη διάδοση του ήχου σε η ελεύθερα πεδία. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο, προχωράε στα δύo σηαντικότερα εργαλεία του ηχολήπτη, τα οποία είναι τα ικρόφωνα και τα ηχεία. Μετά, στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται αναλυτικά η κονσόλα που χρησιοποιήσαε κατά την ηχογράφηση και ίξη αυτού του τραγουδιού. Συνεχίζοντας, στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στον στερεοφωνικό ήχο, στις στερεοφωνικές τεχνικές ηχογράφησης και στην ηχογράφηση drums, όπου είναι το πρώτο σκέλος της διαδικασίας ηχογράφησης ενός τραγουδιού αφού είναι η «ραχοκοκαλιά» του ρυθικού έρους του τραγουδιού. Μετά, στο πέπτο κεφάλαιο, γίνεται εκτενής αναφορά στον πολυκάναλο surround ήχο και παρουσιάζονται τα δύο επικρατέστερα surround format, δηλαδή τα: Super Audio CD και DVD-Audio. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο, βλέπουε πλέον τα ακριβή βήατα που ακολουθήθηκαν κατά τη διαδικασία ηχογράφησης, ίξης και mastering αυτού του τραγουδιού. Στην πτυχιακή αυτή περιλαβάνεται και ένα Audio CD όπου έχουν καταγραφεί τα στάδια τα οποία πέρασε το τραγούδι αυτό, από την demo ορφή του έως το τελικό αποτέλεσα ετά το mastering.el
heal.abstractThe purpose of this dissertation is to present the procedure of recording, mixing and mastering a song. Before the analytical presentation of this procedure, there is an expansive reference to the theoretical background that’s required in order for someone to fully understand this procedure. We begin, in the first chapter, with the basic theoretical knowledge that concerns the domain of acoustical physics and we present all the phenomena that derive from acoustical wave propagation in non-open space. We continue, in the second chapter, by analyzing the two most important tools of the sound engineer, which are microphones and speakers. Later, in the third chapter, there’s an analytical presentation of the console that was used during the recording and mixing process of this song. Continuing, in the forth chapter, we study stereophonic sound reproduction, stereophonic sound recording techniques and drum recording techniques, which is the first thing that gets recorded in a session, being the «backbone» of the rhythm section of the song. Later, in the fifth chapter, there’s an extensive presentation of multichannel surround sound and it’s most predominant formats Super Audio CD and DVD-Audio. Lastly, in the last chapter,we witness the exact steps taken during the recording process, mixing and mastering of this song. There is also an Audio CD included in this dissertation that documents the gradual completion of the song, from it’s demo form to the final result post mastering.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Electronic Engineeringen
heal.titleΗχογράφηση και επεξεργασία, ψηφιακή και αναλογική, σε χώρο ηχοληψίας.el
heal.titleRecording and digital and analogue processing in studio studios.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηχογράφηση, μίξη, masteringel
heal.keywordsound recording, mixing, masteringen
heal.advisorNameΜαρκάκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameMarkakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)