Εμφάνιση απλής εγγραφής

Music learning in first degree and secondary education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκόρης, Παναγιώτηςel
dc.creatorΣακκάς, Μάριοςel
dc.creatorGkoris, Panagiotisen
dc.creatorSakkas, Mariosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:19:02Z
dc.date.available2016-03-15T13:19:02Z
dc.date.issued2011-08-02T11:09:41Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2220
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια προσπάθεια προσέγγισης της διαδικασίας σχεδιασμού, ανάπτυξης και γενικότερα δημιουργίας εκπαιδευτικών πολυμεσικών εφαρμογών, που αφορούν στο μάθημα της μουσικής στην πρωτοβάθμια και το μάθημα της μουσικής τεχνολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όταν τα πολυμέσα και ειδικότερα τα «ψηφιακά πολυμέσα» μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ένα θέμα από πολλές πλευρές όπως, ψηφιακό ήχο και εικόνα, βίντεο, γραφικά, midi, ο ρόλος του καθηγητή αλλάζει, και η διαδικασία της μάθησης πρέπει να αντιμετωπίζεται με περισσότερο σφαιρικό τρόπο. Η μουσική εκπαίδευση στο σχολείο, χρειάζεται να γίνει περισσότερο διαδραστική και κυρίως να δίνει στους μαθητές το ερέθισμα για ουσιαστική ενασχόληση με την μουσική παιδεία και επιμόρφωση. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου δίδεται ένα φάσμα θεωριών, και τεχνικών που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία, την δόμηση του μαθήματος στις σχολικές αίθουσες, τη νέα μορφή του ρόλου του καθηγητή και τέλος το σχεδιασμό μιας πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής η οποία θα οπτικοποιεί τη γνώση που απαρτίζουν τα βιβλία του μαθήματος της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, για να περαστεί από τη θεωρία του σχεδιασμού πολυμεσικών εκπαιδευτικών εφαρμογών στην πράξη, δημιουργήθηκε μια διαδραστική εκπαιδευτική εφαρμογή βασισμένη σε κάποια κεφάλαια από τη σειρά των βιβλίων που διδάσκονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.el
dc.description.abstractThe present dissertation constitutes an effort to approach, process of planning, growth and more generally creation of educational multimedia applications, that concerns in the course of music in the first degree education and the course of music technology in secondary education (music schools). Moreover, the multimedia and specifically the "digital multimedia" allow us to approach a subject from a lot of aspects and perspectives such as music technology field, digital sound and picture, video, graphic, Midi, the role of professor is a subject to change and the process of learning should it is faced with an overall way. The musical education at school needs to become more interactive and mainly it gives to the students the stimulus for essential pastime with musical education and training. For the achievement of these objective is given a spectrum of theories, and techniques that concern in the educational process, the layout of course in the school classrooms, the new form of role of professor and finally the planning of interactive multimedia application, which visualize the knowledge composed at the books of course first (book of music theory) and secondary education (music technology).en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜουσική εκμάθηση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.el
dc.titleMusic learning in first degree and secondary education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκόρης, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameΣακκάς, Μάριοςel
heal.creatorNameGkoris, Panagiotisen
heal.creatorNameSakkas, Mariosen
heal.publicationDate2011-08-02T11:09:41Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2220
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια προσπάθεια προσέγγισης της διαδικασίας σχεδιασμού, ανάπτυξης και γενικότερα δημιουργίας εκπαιδευτικών πολυμεσικών εφαρμογών, που αφορούν στο μάθημα της μουσικής στην πρωτοβάθμια και το μάθημα της μουσικής τεχνολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όταν τα πολυμέσα και ειδικότερα τα «ψηφιακά πολυμέσα» μας επιτρέπουν να προσεγγίζουμε ένα θέμα από πολλές πλευρές όπως, ψηφιακό ήχο και εικόνα, βίντεο, γραφικά, midi, ο ρόλος του καθηγητή αλλάζει, και η διαδικασία της μάθησης πρέπει να αντιμετωπίζεται με περισσότερο σφαιρικό τρόπο. Η μουσική εκπαίδευση στο σχολείο, χρειάζεται να γίνει περισσότερο διαδραστική και κυρίως να δίνει στους μαθητές το ερέθισμα για ουσιαστική ενασχόληση με την μουσική παιδεία και επιμόρφωση. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου δίδεται ένα φάσμα θεωριών, και τεχνικών που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία, την δόμηση του μαθήματος στις σχολικές αίθουσες, τη νέα μορφή του ρόλου του καθηγητή και τέλος το σχεδιασμό μιας πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής η οποία θα οπτικοποιεί τη γνώση που απαρτίζουν τα βιβλία του μαθήματος της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, για να περαστεί από τη θεωρία του σχεδιασμού πολυμεσικών εκπαιδευτικών εφαρμογών στην πράξη, δημιουργήθηκε μια διαδραστική εκπαιδευτική εφαρμογή βασισμένη σε κάποια κεφάλαια από τη σειρά των βιβλίων που διδάσκονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.el
heal.abstractThe present dissertation constitutes an effort to approach, process of planning, growth and more generally creation of educational multimedia applications, that concerns in the course of music in the first degree education and the course of music technology in secondary education (music schools). Moreover, the multimedia and specifically the "digital multimedia" allow us to approach a subject from a lot of aspects and perspectives such as music technology field, digital sound and picture, video, graphic, Midi, the role of professor is a subject to change and the process of learning should it is faced with an overall way. The musical education at school needs to become more interactive and mainly it gives to the students the stimulus for essential pastime with musical education and training. For the achievement of these objective is given a spectrum of theories, and techniques that concern in the educational process, the layout of course in the school classrooms, the new form of role of professor and finally the planning of interactive multimedia application, which visualize the knowledge composed at the books of course first (book of music theory) and secondary education (music technology).en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΜουσική εκμάθηση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.el
heal.titleMusic learning in first degree and secondary education.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμουσική μελέτη και διδασκαλία, πολυμεσική εφαρμογή, μουσική, εκπαίδευση, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, μουσική τεχνολογία, μέση εκπαίδευσηel
heal.keywordmusic instruction and study, multimedia application, music, education, elementary education, music technology, secondary educationen
heal.advisorNameΚαλοζάκης, Σπυρίδωνel
heal.advisorNameKalozakis, Spyridonen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)