Εμφάνιση απλής εγγραφής

Advertising in television and radio: from theory to action.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσάλη, Πολυξένηel
dc.creatorTsali, Polyxenien
dc.date.accessioned2016-03-15T13:22:03Z
dc.date.available2016-03-15T13:22:03Z
dc.date.issued2010-12-10T13:41:04Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2228
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια εκτενής αναφορά στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο ως διαφημιστικά μέσα και αφού προηγηθεί η παρουσίαση της διαφημιστικής εταιρίας και ο τρόπος λειτουργίας της, θα ανακαλύψουμε όλα τα στάδια παραγωγής της διαφήμισης, όπως αυτά αναπτύσσονται μεταξύ διαφημιζόμενου, διαφημιστή και διαφημιστικού μέσου. Αναλύονται επίσης, όλα εκείνα τα στοιχεία των δημιουργικών τεχνικών “τρυκ” όπως το κείμενο, η χρήση μουσικής και ηχητικών εφέ (SFX), τα χρώματα κ.α., που συντελούν σε μία επιτυχημένη διαφήμιση, η οποία είναι ικανή να αποσπάσει την προσοχή του κοινού, σε ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έπειτα από έρευνα που πραγματοποιείται μέσω ερωτηματολογίων, σε δοκιμασμένες στο χώρο της διαφήμισης, διαφημιστικές εταιρίες, αναφέρονται τα αποτελέσματα της έρευνας σε συνδυασμό με τα θεωρητικά στοιχεία που ανακαλύφθησαν μέσα από εκτενής βιβλιογραφία και τα συμπεράσματα που οδηγούν σε ενδιαφέροντα και χρήσιμα στοιχεία ώστε να γίνει αντιληπτή η διαδικασία παραγωγής της διαφήμισης, οι απαιτήσεις των πελατών, τα προβλήματα και η αντιμετώπισή τους, καθώς και οι εμπειρίες τους σε αυτό το χώρο της παραγωγής διαφήμισης. Βάσει όλων των προαναφερθέντων κανόνων και δημιουργικών τεχνικών της διαφήμισης, υλοποιείται ένα ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σποτ που αφορά την “Ενίσχυση της Επιχειρηματικότητας” και θα μπορούσε θεωρητικά, να μεταδοθεί από ραδιόφωνα και τηλεοράσεις εθνικής εμβέλειας, για χάριν του Υπουργείου Ανάπτυξης. Η διαδικασία παραγωγής παρουσιάζεται λεπτομερειακά και για τα δύο μέσα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διαφήμιση στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο: από τη θεωρία στην πράξη.el
dc.titleAdvertising in television and radio: from theory to action.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσάλη, Πολυξένηel
heal.creatorNameTsali, Polyxenien
heal.publicationDate2010-12-10T13:41:04Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2228
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία πραγματοποιείται μια εκτενής αναφορά στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο ως διαφημιστικά μέσα και αφού προηγηθεί η παρουσίαση της διαφημιστικής εταιρίας και ο τρόπος λειτουργίας της, θα ανακαλύψουμε όλα τα στάδια παραγωγής της διαφήμισης, όπως αυτά αναπτύσσονται μεταξύ διαφημιζόμενου, διαφημιστή και διαφημιστικού μέσου. Αναλύονται επίσης, όλα εκείνα τα στοιχεία των δημιουργικών τεχνικών “τρυκ” όπως το κείμενο, η χρήση μουσικής και ηχητικών εφέ (SFX), τα χρώματα κ.α., που συντελούν σε μία επιτυχημένη διαφήμιση, η οποία είναι ικανή να αποσπάσει την προσοχή του κοινού, σε ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έπειτα από έρευνα που πραγματοποιείται μέσω ερωτηματολογίων, σε δοκιμασμένες στο χώρο της διαφήμισης, διαφημιστικές εταιρίες, αναφέρονται τα αποτελέσματα της έρευνας σε συνδυασμό με τα θεωρητικά στοιχεία που ανακαλύφθησαν μέσα από εκτενής βιβλιογραφία και τα συμπεράσματα που οδηγούν σε ενδιαφέροντα και χρήσιμα στοιχεία ώστε να γίνει αντιληπτή η διαδικασία παραγωγής της διαφήμισης, οι απαιτήσεις των πελατών, τα προβλήματα και η αντιμετώπισή τους, καθώς και οι εμπειρίες τους σε αυτό το χώρο της παραγωγής διαφήμισης. Βάσει όλων των προαναφερθέντων κανόνων και δημιουργικών τεχνικών της διαφήμισης, υλοποιείται ένα ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό σποτ που αφορά την “Ενίσχυση της Επιχειρηματικότητας” και θα μπορούσε θεωρητικά, να μεταδοθεί από ραδιόφωνα και τηλεοράσεις εθνικής εμβέλειας, για χάριν του Υπουργείου Ανάπτυξης. Η διαδικασία παραγωγής παρουσιάζεται λεπτομερειακά και για τα δύο μέσα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΗ διαφήμιση στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο: από τη θεωρία στην πράξη.el
heal.titleAdvertising in television and radio: from theory to action.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, μάρκετινγκ, ραδιόφωνο, τηλεόρασηel
heal.keywordadvertising, marketing, radio, televisionen
heal.advisorNameΟρφανός, Ιωάννηςel
heal.advisorNameΨυχαράκη, Ουρανίαel
heal.advisorNameOrfanos, Ioannisen
heal.advisorNamePsycharaki, Ouraniaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)