Εμφάνιση απλής εγγραφής

Acoustics in classrooms. A study upon international standards and regulations. Measurements in classrooms across Crete, in order to evaluate the acoustic quality of Greek school buildings.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑραμπατζή, Κατερίναel
dc.creatorArampatzi, Katerinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:22:08Z
dc.date.available2016-03-15T13:22:08Z
dc.date.issued2010-06-30T11:25:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2230
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται σε όλους τους παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη προκειμένου να γίνει μια ορθή και ολοκληρωμένη μελέτη του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού μιας αίθουσας που προορίζεται για ομιλία / διδασκαλία ειδικότερα, ώστε η ακουστική ποιότητα να είναι εφάμιλλη της διεθνούς σχετικής νομοθεσίας. Ξεκινώντας με μια ανασκόπηση των βασικών εννοιών της ακουστικής των μικρών κλειστών χώρων διερευνήσαμε τη βιβλιογραφία προκειμένου να εντοπισθούν οι βασικές αντικειμενικές και υποκειμενικές παράμετροι που συνδέονται με αυτήν. Προσδιορίσθηκε το βέλτιστο εύρος τιμών για κάθε μια από τις ποσότητες αυτές σύμφωνα με τη σχετική – ελληνική και διεθνή- νομοθεσία και διερευνήθηκε η επίδραση των διαφόρων χαρακτηριστικών της αίθουσας (γεωμετρία, όγκος, υφή των οριακών επιφανειών) σε κάθε μια εξ’ αυτών. Έπειτα και ως εφαρμογή των ανωτέρω πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις αξιολόγησης της ακουστικής ποιότητας έξι συνολικά αιθουσών διδασκαλίας καθώς και μιας αίθουσας πολλαπλών χρήσεων των κτιριακών σχολικών εγκαταστάσεων του 2ου Λυκείου Ηρακλείου και 30στού Δημοτικού Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα των πειραματικών μετρήσεων (θόρυβος βάθους, στάθμη ηχητικής πίεσης, χρόνος αντήχησης, κρουστική απόκριση) συγκρίθηκαν με τις προτινόμενες στη βιβλιογραφία βέλτιστες τιμές και με τα αποτελέσματα θεωρητικών υπολογισμών βασισμένων στα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά της εκάστοτε αίθουσας. Συμπληρωματικά πραγματοποιήθηκε ερευνά με ερωτηματολόγια στο 30ο δημοτικό σχολείο για την αξιολόγηση του κτιρίου από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑκουστική αιθουσών διδασκαλίας. Μελέτη των διεθνών προτύπων και κανονισμών. Πραγματοποίηση μετρήσεων σε αίθουσες διδασκαλίας στην Κρήτη για την αποτίμηση της ακουστικής ποιότητας των ελληνικών σχολικών κτιρίων.el
dc.titleAcoustics in classrooms. A study upon international standards and regulations. Measurements in classrooms across Crete, in order to evaluate the acoustic quality of Greek school buildings.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑραμπατζή, Κατερίναel
heal.creatorNameArampatzi, Katerinaen
heal.publicationDate2010-06-30T11:25:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2230
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται σε όλους τους παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη προκειμένου να γίνει μια ορθή και ολοκληρωμένη μελέτη του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού μιας αίθουσας που προορίζεται για ομιλία / διδασκαλία ειδικότερα, ώστε η ακουστική ποιότητα να είναι εφάμιλλη της διεθνούς σχετικής νομοθεσίας. Ξεκινώντας με μια ανασκόπηση των βασικών εννοιών της ακουστικής των μικρών κλειστών χώρων διερευνήσαμε τη βιβλιογραφία προκειμένου να εντοπισθούν οι βασικές αντικειμενικές και υποκειμενικές παράμετροι που συνδέονται με αυτήν. Προσδιορίσθηκε το βέλτιστο εύρος τιμών για κάθε μια από τις ποσότητες αυτές σύμφωνα με τη σχετική – ελληνική και διεθνή- νομοθεσία και διερευνήθηκε η επίδραση των διαφόρων χαρακτηριστικών της αίθουσας (γεωμετρία, όγκος, υφή των οριακών επιφανειών) σε κάθε μια εξ’ αυτών. Έπειτα και ως εφαρμογή των ανωτέρω πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις αξιολόγησης της ακουστικής ποιότητας έξι συνολικά αιθουσών διδασκαλίας καθώς και μιας αίθουσας πολλαπλών χρήσεων των κτιριακών σχολικών εγκαταστάσεων του 2ου Λυκείου Ηρακλείου και 30στού Δημοτικού Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα των πειραματικών μετρήσεων (θόρυβος βάθους, στάθμη ηχητικής πίεσης, χρόνος αντήχησης, κρουστική απόκριση) συγκρίθηκαν με τις προτινόμενες στη βιβλιογραφία βέλτιστες τιμές και με τα αποτελέσματα θεωρητικών υπολογισμών βασισμένων στα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά της εκάστοτε αίθουσας. Συμπληρωματικά πραγματοποιήθηκε ερευνά με ερωτηματολόγια στο 30ο δημοτικό σχολείο για την αξιολόγηση του κτιρίου από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΑκουστική αιθουσών διδασκαλίας. Μελέτη των διεθνών προτύπων και κανονισμών. Πραγματοποίηση μετρήσεων σε αίθουσες διδασκαλίας στην Κρήτη για την αποτίμηση της ακουστικής ποιότητας των ελληνικών σχολικών κτιρίων.el
heal.titleAcoustics in classrooms. A study upon international standards and regulations. Measurements in classrooms across Crete, in order to evaluate the acoustic quality of Greek school buildings.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαρχιτεκτονική, ακουστική, σχολική αίθουσα, ηχομόνωση, ήχος, μετάδοσηel
heal.keywordarchitecture, acoustics, classroom, soundproofing, sound, transmissionen
heal.advisorNameΣηφάκης, Μηνάςel
heal.advisorNameSifakis, Minasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)