Εμφάνιση απλής εγγραφής

Creation of an educational software for primary school students.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜήτσης, Σπυρίδωνel
dc.creatorMitsis, Spyridonen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:22:16Z
dc.date.available2016-03-15T13:22:16Z
dc.date.issued2010-12-09T13:18:06Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2233
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διαπραγματεύεται την κατασκευή ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, που απευθύνεται σε χρήστες του Δημοτικού σχολείου. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αυτό, όντας ένα τεχνολογικό προϊόν, στηρίχθηκε στη χρήση συγκεκριμένων προγραμμάτων για την κατασκευή του που είναι το Photoshop, το Director, το Wavelab, το Sonar και το Qubase. Η διαδικασία της τεχνικής επεξεργασίας και υλοποίησης του προγράμματος περιλαμβάνει τις τεχνικές εργασίες που είναι οι ακόλουθες: α) Ηχογράφηση β) Επεξεργασία ήχου γ) Επεξεργασία εικόνας, δ) Μοντάζ, ε) Προγραμματισμός, στ) Σύνθεση έτοιμης μουσικής υπόκρουσης Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα, προορίζεται για να χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, φιλοδοξεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική πρόταση στη διδασκαλία και συνεπώς οφείλει να εναρμονίζεται με τις θεωρίες που τη διέπουν. Συζητώντας προς την κατεύθυνση των θεωριών της μάθησης, το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκμεταλλεύεται την Γνωστική θεωρία του Bruner και συγκεκριμένα την αφηγηματική μάθηση που ο εν λόγω εκφραστής εισήγαγε. Η αφηγηματική μάθηση περιλαμβάνεται στην ενότητα της αφήγησης του παραμυθιού. Ακόμα, το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκμεταλλεύεται τη θεωρία των συμπεριφοριστών, παρέχοντας λεκτικές ανταμοιβές, ενώ συνυφαίνεται και με τις απόψεις των ανθρωπιστών ψυχολόγων και των μορφολόγων, παρέχοντας ένα ευχάριστο περιβάλλον, κοντά στα ενδιαφέροντα του μαθητή, που έχει μια ολότητα, την ολότητα της ιστορίας του παραμυθιού. Έτσι, η διεξοδική αναφορά στις θεωρίες μάθησης και τα συναφή στοιχεία της μάθησης, γίνεται στο θεωρητικό μέρος της εργασίας. Ακόμα, η ανάγκη να ενταχθεί το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη διδασκαλία, δημιουργεί τη συζήτηση για τις μορφές διδασκαλίας και τους αναγκαίους παράγοντες, που θα στηρίξουν τη χρήση του στην τάξη. Η συζήτηση για το κομμάτι της διδασκαλίας τοποθετείται επίσης στο θεωρητικό μέρος της εργασίας. Επιπλέον, η εργασία συμπληρώνεται από ένα πρακτικό μέρος, που σχετίζεται με τη διαδικασία κατασκευής του εκπαιδευτικού προγράμματος, συνεχίζει με τη συζήτηση των ασκήσεων, ως περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, και τελειώνει με τη διαμόρφωση των συμπερασμάτων.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚατασκευή εκπαιδευτικού λογισμικού για χρήστες δημοτικού σχολείου.el
dc.titleCreation of an educational software for primary school students.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜήτσης, Σπυρίδωνel
heal.creatorNameMitsis, Spyridonen
heal.publicationDate2010-12-09T13:18:06Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2233
heal.abstractΗ παρούσα εργασία διαπραγματεύεται την κατασκευή ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, που απευθύνεται σε χρήστες του Δημοτικού σχολείου. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αυτό, όντας ένα τεχνολογικό προϊόν, στηρίχθηκε στη χρήση συγκεκριμένων προγραμμάτων για την κατασκευή του που είναι το Photoshop, το Director, το Wavelab, το Sonar και το Qubase. Η διαδικασία της τεχνικής επεξεργασίας και υλοποίησης του προγράμματος περιλαμβάνει τις τεχνικές εργασίες που είναι οι ακόλουθες: α) Ηχογράφηση β) Επεξεργασία ήχου γ) Επεξεργασία εικόνας, δ) Μοντάζ, ε) Προγραμματισμός, στ) Σύνθεση έτοιμης μουσικής υπόκρουσης Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα, προορίζεται για να χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, φιλοδοξεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική πρόταση στη διδασκαλία και συνεπώς οφείλει να εναρμονίζεται με τις θεωρίες που τη διέπουν. Συζητώντας προς την κατεύθυνση των θεωριών της μάθησης, το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκμεταλλεύεται την Γνωστική θεωρία του Bruner και συγκεκριμένα την αφηγηματική μάθηση που ο εν λόγω εκφραστής εισήγαγε. Η αφηγηματική μάθηση περιλαμβάνεται στην ενότητα της αφήγησης του παραμυθιού. Ακόμα, το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκμεταλλεύεται τη θεωρία των συμπεριφοριστών, παρέχοντας λεκτικές ανταμοιβές, ενώ συνυφαίνεται και με τις απόψεις των ανθρωπιστών ψυχολόγων και των μορφολόγων, παρέχοντας ένα ευχάριστο περιβάλλον, κοντά στα ενδιαφέροντα του μαθητή, που έχει μια ολότητα, την ολότητα της ιστορίας του παραμυθιού. Έτσι, η διεξοδική αναφορά στις θεωρίες μάθησης και τα συναφή στοιχεία της μάθησης, γίνεται στο θεωρητικό μέρος της εργασίας. Ακόμα, η ανάγκη να ενταχθεί το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη διδασκαλία, δημιουργεί τη συζήτηση για τις μορφές διδασκαλίας και τους αναγκαίους παράγοντες, που θα στηρίξουν τη χρήση του στην τάξη. Η συζήτηση για το κομμάτι της διδασκαλίας τοποθετείται επίσης στο θεωρητικό μέρος της εργασίας. Επιπλέον, η εργασία συμπληρώνεται από ένα πρακτικό μέρος, που σχετίζεται με τη διαδικασία κατασκευής του εκπαιδευτικού προγράμματος, συνεχίζει με τη συζήτηση των ασκήσεων, ως περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, και τελειώνει με τη διαμόρφωση των συμπερασμάτων.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΚατασκευή εκπαιδευτικού λογισμικού για χρήστες δημοτικού σχολείου.el
heal.titleCreation of an educational software for primary school students.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεκπαίδευση, μάθηση, διδασκαλία, ηχογράφηση, επεξεργασία εικόνας, προγραμματισμός υπολογιστώνel
heal.keywordeducation, learning, teaching, sound recording, image processing, computer programmingen
heal.advisorNameΚορναράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameΟρφανός, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKornarakis, Georgiosen
heal.advisorNameOrfanos, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)