Show simple item record

Music teaching. From the method of Kodaly to colourstrings (by G. Szilvay).

Dublin Core metadata

dc.creatorΚαρανδινός, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorKarandinos, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:30:16Z
dc.date.available2016-03-15T13:30:16Z
dc.date.issued2015-02-02T10:16:50Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2296
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής μου εργασίας είναι η ανάδειξη του μουσικοπαιδαγωγικού συστήματος Kodaly και της μεθόδου Colourstrings, οι οποίες επιτρέπουν την εισαγωγή στη θεωρία της μουσικής αλλά και την εκμάθηση μουσικών οργάνων από πολύ μικρή ηλικία, με απώτερο σκοπό να δημιουργήσουν φίλους της μουσικής αλλά και επαγγελματίες μουσικούς. Κάτι τέτοιο χρήζει αναγκαιότητας εναλλακτικών τρόπων διδασκαλίας με ποικίλα ερεθίσματα, συσχετισμένα με τέτοιο τρόπο ώστε η εκμάθηση της θεωρίας και της πρακτικής να αποτελεί ευχάριστη εμπειρία. Ο Zoltán Kodaly (1882-1967) πίστευε ότι η μουσική ανήκει σε όλους τους ανθρώπους και ότι όλοι έχουν την ικανότητα να μάθουν μουσική και όχι μόνο οι ταλαντούχοι. Σύμφωνα με τις βασικές του αρχές, χωρίς την γνώση της μουσικής η ανθρώπινη προσωπικότητα δεν μπορεί να αναπτυχθεί ολοκληρωμένα επειδή απουσιάζει η ευεργετική επίδραση της στην πνευματική και συναισθηματική ανάπτυξη του ατόμου. Η μέθοδος Kodaly δημιουργεί έναν επιστημονικό τομέα στην οργανική μουσική διδασκαλία με σκοπό την εκμάθηση της μουσικής από μικρή ηλικία με έναν πλήρως πρωτοποριακό και καινοτόμο τρόπο. Η μέθοδος του Zoltán Kodaly σχετίζεται με αυτή του Géza Szilvay (1943), ο οποίος θεωρεί ότι ένα υγιές περιβάλλον συνδυασμένο με τις ανάλογες ευνοϊκές συνθήκες συμβάλλει στην ανάπτυξη ικανοτήτων. Αποφάσισε να εφαρμόσει αυτή την αρχή στη διδασκαλία μουσικών οργάνων εισάγοντας τη μέθοδο Colourstrings, η οποία εμπεριέχει βιωματικά στοιχεία και κάνει χρήση της οπτικής, ακουστικής και κιναισθητικής αντίληψης για κάθε μουσική έννοια, απευθυνόμενη σε παιδιά μικρής ηλικίας. Ο G. Szilvay επηρεάστηκε από τον διάσημο Ούγγρο συνθέτη και ανέπτυξε τη θεωρία του βασισμένος σε στοιχεία τα οποία άντλησε από τη μέθοδο Kodaly, επιθυμώντας συγχρόνως να την εξελίξει. Σκοπός μου είναι να αναφερθώ ιστορικά και στις δύο μεθόδους ώστε να εντοπιστούν τα κοινά τους σημεία (ως προς τις βασικές αρχές και τη μεθοδολογία που ακολουθούν) και στη συνέχεια να αναφερθώ εκτενέστερα στη μέθοδο Colourstrings. Η καταγραφή των μεθόδων και του τρόπου διδασκαλίας τους θα εκπονηθεί και σε ψηφιακή μορφή μέσω του Director Macromedia. Επίσης θα συμπεριληφθεί και σε γραπτό λόγο, ο τρόπος χρήσης του λογισμικού για την εκπόνηση της παραπάνω πτυχιακής εργασίας.el
dc.description.abstractThe aim of my thesis work is the promotion of music-system Kodaly and Colourstrings method, which allow the introduction to the theory of music and learning an instrument from a young age, with the goal to create music lovers and professional musicians. This requires the necessity of alternative teaching methods with various stimuli, associated with so learning the theory and practice of a pleasant experience. The Zoltán Kodaly (1882-1967) believed that music belongs to everyone and that everyone has the ability to learn music and not just talented people. According to his basic principles, without the knowledge of music the human personality can not develop integrated because absent beneficial effect of mental and emotional development of the individual. The Kodaly method creates a scientific field in instrumental music teaching to learning music from an early age with a completely new and innovative way. The method of Zoltán Kodaly associated with that of Géza Szilvay (1943), who believes that a healthy environment combined with similar favorable conditions contribute to capacity development. He decided to apply this principle in teaching musical instruments entering the Colourstrings method, which involves experiential data and makes use of visual, auditory and kinesthetic perception for every musical sense, addressed to young children. The G. Szilvay influenced by the famous Hungarian composer and developed his theory based on information which drew from the Kodaly method, while desiring to progress. My aim is to refer historically in both methods in order to identify their common points (as the basic principles and the methodology followed) and then refer more fully Colourstrings method. The recording methods and teaching mode will be produced in digital format via the Director Macromedia. It will also be included in the written word, how to use the software for the preparation of the above thesis.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜουσική διδασκαλία. Από τη μέθοδο Kodaly στην Colourstrings (του G. Szilvay).el
dc.titleMusic teaching. From the method of Kodaly to colourstrings (by G. Szilvay).en

healMeta

heal.creatorNameΚαρανδινός, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameKarandinos, Konstantinosen
heal.publicationDate2015-02-02T10:16:50Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2296
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής μου εργασίας είναι η ανάδειξη του μουσικοπαιδαγωγικού συστήματος Kodaly και της μεθόδου Colourstrings, οι οποίες επιτρέπουν την εισαγωγή στη θεωρία της μουσικής αλλά και την εκμάθηση μουσικών οργάνων από πολύ μικρή ηλικία, με απώτερο σκοπό να δημιουργήσουν φίλους της μουσικής αλλά και επαγγελματίες μουσικούς. Κάτι τέτοιο χρήζει αναγκαιότητας εναλλακτικών τρόπων διδασκαλίας με ποικίλα ερεθίσματα, συσχετισμένα με τέτοιο τρόπο ώστε η εκμάθηση της θεωρίας και της πρακτικής να αποτελεί ευχάριστη εμπειρία. Ο Zoltán Kodaly (1882-1967) πίστευε ότι η μουσική ανήκει σε όλους τους ανθρώπους και ότι όλοι έχουν την ικανότητα να μάθουν μουσική και όχι μόνο οι ταλαντούχοι. Σύμφωνα με τις βασικές του αρχές, χωρίς την γνώση της μουσικής η ανθρώπινη προσωπικότητα δεν μπορεί να αναπτυχθεί ολοκληρωμένα επειδή απουσιάζει η ευεργετική επίδραση της στην πνευματική και συναισθηματική ανάπτυξη του ατόμου. Η μέθοδος Kodaly δημιουργεί έναν επιστημονικό τομέα στην οργανική μουσική διδασκαλία με σκοπό την εκμάθηση της μουσικής από μικρή ηλικία με έναν πλήρως πρωτοποριακό και καινοτόμο τρόπο. Η μέθοδος του Zoltán Kodaly σχετίζεται με αυτή του Géza Szilvay (1943), ο οποίος θεωρεί ότι ένα υγιές περιβάλλον συνδυασμένο με τις ανάλογες ευνοϊκές συνθήκες συμβάλλει στην ανάπτυξη ικανοτήτων. Αποφάσισε να εφαρμόσει αυτή την αρχή στη διδασκαλία μουσικών οργάνων εισάγοντας τη μέθοδο Colourstrings, η οποία εμπεριέχει βιωματικά στοιχεία και κάνει χρήση της οπτικής, ακουστικής και κιναισθητικής αντίληψης για κάθε μουσική έννοια, απευθυνόμενη σε παιδιά μικρής ηλικίας. Ο G. Szilvay επηρεάστηκε από τον διάσημο Ούγγρο συνθέτη και ανέπτυξε τη θεωρία του βασισμένος σε στοιχεία τα οποία άντλησε από τη μέθοδο Kodaly, επιθυμώντας συγχρόνως να την εξελίξει. Σκοπός μου είναι να αναφερθώ ιστορικά και στις δύο μεθόδους ώστε να εντοπιστούν τα κοινά τους σημεία (ως προς τις βασικές αρχές και τη μεθοδολογία που ακολουθούν) και στη συνέχεια να αναφερθώ εκτενέστερα στη μέθοδο Colourstrings. Η καταγραφή των μεθόδων και του τρόπου διδασκαλίας τους θα εκπονηθεί και σε ψηφιακή μορφή μέσω του Director Macromedia. Επίσης θα συμπεριληφθεί και σε γραπτό λόγο, ο τρόπος χρήσης του λογισμικού για την εκπόνηση της παραπάνω πτυχιακής εργασίας.el
heal.abstractThe aim of my thesis work is the promotion of music-system Kodaly and Colourstrings method, which allow the introduction to the theory of music and learning an instrument from a young age, with the goal to create music lovers and professional musicians. This requires the necessity of alternative teaching methods with various stimuli, associated with so learning the theory and practice of a pleasant experience. The Zoltán Kodaly (1882-1967) believed that music belongs to everyone and that everyone has the ability to learn music and not just talented people. According to his basic principles, without the knowledge of music the human personality can not develop integrated because absent beneficial effect of mental and emotional development of the individual. The Kodaly method creates a scientific field in instrumental music teaching to learning music from an early age with a completely new and innovative way. The method of Zoltán Kodaly associated with that of Géza Szilvay (1943), who believes that a healthy environment combined with similar favorable conditions contribute to capacity development. He decided to apply this principle in teaching musical instruments entering the Colourstrings method, which involves experiential data and makes use of visual, auditory and kinesthetic perception for every musical sense, addressed to young children. The G. Szilvay influenced by the famous Hungarian composer and developed his theory based on information which drew from the Kodaly method, while desiring to progress. My aim is to refer historically in both methods in order to identify their common points (as the basic principles and the methodology followed) and then refer more fully Colourstrings method. The recording methods and teaching mode will be produced in digital format via the Director Macromedia. It will also be included in the written word, how to use the software for the preparation of the above thesis.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΜουσική διδασκαλία. Από τη μέθοδο Kodaly στην Colourstrings (του G. Szilvay).el
heal.titleMusic teaching. From the method of Kodaly to colourstrings (by G. Szilvay).en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΣκουνάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameΠαπαρρηγόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameSkounakis, Emmanouilen
heal.advisorNamePaparrigopoulos, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)