Εμφάνιση απλής εγγραφής

Creation of an original theatrical act with interactive sound design and of an original audio-visual composition using its recorded material.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒασιλείου, Αθανάσιοςel
dc.creatorΤοντόροβιτς, Άνιαel
dc.creatorVasileiou, Athanasiosen
dc.creatorTontorovits, Aniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:30:31Z
dc.date.available2016-03-15T13:30:31Z
dc.date.issued2015-02-09T10:58:02Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2302
dc.description.abstractΘέμα της εργασίας αυτής είναι η δημιουργία πρωτότυπου θεατρικού μονόπρακτου με στοιχεία διάδρασης στο ηχητικό και μουσικό μέρος του, καθώς επίσης, και μίας πρωτότυπης οπτικοκουστικής σύνθεσης με υλικά (ηχητικά και οπτικά) από την θεατρική παράσταση. Στόχος της εργασίας είναι ο συνδυασμός διαφόρων μορφών τέχνης, για την δημιουργία πρωτότυπων οπτικοακουστικών και παραστατικών συνθέσεων, με χρήση στοιχείων από την κάθε επιμέρους τέχνη. Στο πλαίσιο αυτό, έγινε η σύνθεση (σενάριο, σκηνοθεσία, μουσική, ηχητικός σχεδιασμός, κλπ), η παραγωγή και η παρουσίαση του μονόπρακτου, σχεδιάστηκε διαδραστικό σύστημα για τις ανάγκες της παράστασης, και δημιουργήθηκε πρωτότυπη οπτικοακουστική σύνθεση. Η μουσική του μονόπρακτου δημιουργήθηκε σε συνδυασμό και κατά παράλληλη ανάπτυξη με το σενάριο και στόχος της είναι να αποδώσει με αφηγηματικό τρόπο την δραματουργία του έργου και τον συναισθηματικό κόσμο των χαρακτήρων. Μέσω του πρωτότυπου διαδραστικού συστήματος οι ηθοποιοί μπορούν να παράγουν και να αλλάζουν - μέχρι κάποιου σημείου - το ηχητικό αποτέλεσμα. Η δυνατότητα αυτή, προστίθεται στα εκφραστικά μέσα των ηθοποιών οι οποίοι λειτουργούν παράλληλα και σαν μουσικοί. Επόμενο στάδιο της εργασίας ήταν η δημιουργία ταινίας με βάση το θεατρικό δρώμενο. Την ολοκλήρωση του δρωμένου και της μουσικής του, ακολούθησε η βιντεοσκόπηση με κινηματογραφικά κριτήρια. Πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα ειδικών πλάνων με διάφορες γωνίες λήψης και ακολούθησε η παρουσίαση της παράστασης μπροστά σε κοινό, η οποία επίσης βιντεοσκοπήθηκε. Τα υλικά από τα γυρίσματα ειδικών πλάνων και από την παράσταση, χρησιμοποιήθηκαν στην πρωτότυπη οπτικοακουστική σύνθεση. Για τον ηχητικό σχεδιασμό της σύνθεσης αυτής, χρησιμοποιήθηκαν υλικά από τις ηχογραφήσεις της παράστασης, και από τα πρωτότυπα μουσικά/ ηχητικά υλικά. Η εργασία για την ολοκλήρωση του όλου εγχειρήματος μας έγινε σε επαφή με τους τομείς της μουσικής θεωρίας (αρμονία, μορφολογία, ιστορικά στοιχεία), της πειραματικής μουσικής σύνθεσης, του προγραμματισμού, της ηχοληψίας, της οργανολογίας, της ψυχοακουστικής, της μουσικής ψυχολογίας, της παραγωγής και μίξης ήχου (μοντάζ, mastering κ.α.), της εικονοληψίας, της επεξεργασίας εικόνας (μοντάζ, εφφέ), της γενικής επιμέλειας και σκηνοθεσίας οπτικοακουστικής παραγωγής. Γενικότερα η εργασία αυτή αποτέλεσε ευκαιρία για αξιοποίηση αλλά και διεύρυνση των γνώσεών μας με έμπρακτη ενασχόληση με υλικό μουσικής τεχνολογίας στο οποίο μας παρείχθη πρόσβαση από το τμήμα φοίτησής μας.el
dc.description.abstractThis thesis accompanies and reports both on the creation and production of the original theatrical one-act play ‘Ode se mea agape mekre’, ( ‘A Song for a little love’) and on the audiovisual composition which was based on the play. The production includes interactive sound design. Our aim was to experiment with the combination of various art forms (music, theatre, video art, performance art, creative and interactive sound design, etc), in all the stages of creation and production. In this perspective there was the a. preparation (writing of the scenario, rehearsals, direction, music composition, design of the interaction, recordings, etc), b. Performance of the play, c. creation of the original audiovisual composition. The music was created in combination and parallel development with the storyline and its aim was to illustrate or even evoke the emotional fluctuations the characters experience during the course of the story. The original interactive design gives the actors the ability to affect -in a measure- the sound result. This ability is added to the other expressive tools of the actors and allows them to also function as musicians on stage. The development of a short film (audiovisual composition) is based on the theatrical performance. After the completion of the play, the rehearsals and the public performances were filmed under the principles of cinematography and using shootings from various perspectives. The audiovisual composition uses visual materials from the general video recording of the theatrical performance and from the special shootings. The audio materials derives both from audio recordings of the performances and from the original music of the play. Our work on this project combines practices and knowledge from the fields of: music composition, programming, sound recording, sound production, editing, mastering, photography, visual editing, general management of audiovisual production and film direction. In conclusion, through this practical and theoretical engagement with all the stages of these projects we had the opportunity to utilize and expand our knowledge as well as our practical skills and experience.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία πρωτότυπου θεατρικού δρωμένου με διαδραστικό ηχητικό σχεδιασμό και πρωτότυπης οπτικοακουστικής σύνθεσης με υλικό από τη βιντεοσκόπησή του.el
dc.titleCreation of an original theatrical act with interactive sound design and of an original audio-visual composition using its recorded material.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒασιλείου, Αθανάσιοςel
heal.creatorNameΤοντόροβιτς, Άνιαel
heal.creatorNameVasileiou, Athanasiosen
heal.creatorNameTontorovits, Aniaen
heal.publicationDate2015-02-09T10:58:02Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2302
heal.abstractΘέμα της εργασίας αυτής είναι η δημιουργία πρωτότυπου θεατρικού μονόπρακτου με στοιχεία διάδρασης στο ηχητικό και μουσικό μέρος του, καθώς επίσης, και μίας πρωτότυπης οπτικοκουστικής σύνθεσης με υλικά (ηχητικά και οπτικά) από την θεατρική παράσταση. Στόχος της εργασίας είναι ο συνδυασμός διαφόρων μορφών τέχνης, για την δημιουργία πρωτότυπων οπτικοακουστικών και παραστατικών συνθέσεων, με χρήση στοιχείων από την κάθε επιμέρους τέχνη. Στο πλαίσιο αυτό, έγινε η σύνθεση (σενάριο, σκηνοθεσία, μουσική, ηχητικός σχεδιασμός, κλπ), η παραγωγή και η παρουσίαση του μονόπρακτου, σχεδιάστηκε διαδραστικό σύστημα για τις ανάγκες της παράστασης, και δημιουργήθηκε πρωτότυπη οπτικοακουστική σύνθεση. Η μουσική του μονόπρακτου δημιουργήθηκε σε συνδυασμό και κατά παράλληλη ανάπτυξη με το σενάριο και στόχος της είναι να αποδώσει με αφηγηματικό τρόπο την δραματουργία του έργου και τον συναισθηματικό κόσμο των χαρακτήρων. Μέσω του πρωτότυπου διαδραστικού συστήματος οι ηθοποιοί μπορούν να παράγουν και να αλλάζουν - μέχρι κάποιου σημείου - το ηχητικό αποτέλεσμα. Η δυνατότητα αυτή, προστίθεται στα εκφραστικά μέσα των ηθοποιών οι οποίοι λειτουργούν παράλληλα και σαν μουσικοί. Επόμενο στάδιο της εργασίας ήταν η δημιουργία ταινίας με βάση το θεατρικό δρώμενο. Την ολοκλήρωση του δρωμένου και της μουσικής του, ακολούθησε η βιντεοσκόπηση με κινηματογραφικά κριτήρια. Πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα ειδικών πλάνων με διάφορες γωνίες λήψης και ακολούθησε η παρουσίαση της παράστασης μπροστά σε κοινό, η οποία επίσης βιντεοσκοπήθηκε. Τα υλικά από τα γυρίσματα ειδικών πλάνων και από την παράσταση, χρησιμοποιήθηκαν στην πρωτότυπη οπτικοακουστική σύνθεση. Για τον ηχητικό σχεδιασμό της σύνθεσης αυτής, χρησιμοποιήθηκαν υλικά από τις ηχογραφήσεις της παράστασης, και από τα πρωτότυπα μουσικά/ ηχητικά υλικά. Η εργασία για την ολοκλήρωση του όλου εγχειρήματος μας έγινε σε επαφή με τους τομείς της μουσικής θεωρίας (αρμονία, μορφολογία, ιστορικά στοιχεία), της πειραματικής μουσικής σύνθεσης, του προγραμματισμού, της ηχοληψίας, της οργανολογίας, της ψυχοακουστικής, της μουσικής ψυχολογίας, της παραγωγής και μίξης ήχου (μοντάζ, mastering κ.α.), της εικονοληψίας, της επεξεργασίας εικόνας (μοντάζ, εφφέ), της γενικής επιμέλειας και σκηνοθεσίας οπτικοακουστικής παραγωγής. Γενικότερα η εργασία αυτή αποτέλεσε ευκαιρία για αξιοποίηση αλλά και διεύρυνση των γνώσεών μας με έμπρακτη ενασχόληση με υλικό μουσικής τεχνολογίας στο οποίο μας παρείχθη πρόσβαση από το τμήμα φοίτησής μας.el
heal.abstractThis thesis accompanies and reports both on the creation and production of the original theatrical one-act play ‘Ode se mea agape mekre’, ( ‘A Song for a little love’) and on the audiovisual composition which was based on the play. The production includes interactive sound design. Our aim was to experiment with the combination of various art forms (music, theatre, video art, performance art, creative and interactive sound design, etc), in all the stages of creation and production. In this perspective there was the a. preparation (writing of the scenario, rehearsals, direction, music composition, design of the interaction, recordings, etc), b. Performance of the play, c. creation of the original audiovisual composition. The music was created in combination and parallel development with the storyline and its aim was to illustrate or even evoke the emotional fluctuations the characters experience during the course of the story. The original interactive design gives the actors the ability to affect -in a measure- the sound result. This ability is added to the other expressive tools of the actors and allows them to also function as musicians on stage. The development of a short film (audiovisual composition) is based on the theatrical performance. After the completion of the play, the rehearsals and the public performances were filmed under the principles of cinematography and using shootings from various perspectives. The audiovisual composition uses visual materials from the general video recording of the theatrical performance and from the special shootings. The audio materials derives both from audio recordings of the performances and from the original music of the play. Our work on this project combines practices and knowledge from the fields of: music composition, programming, sound recording, sound production, editing, mastering, photography, visual editing, general management of audiovisual production and film direction. In conclusion, through this practical and theoretical engagement with all the stages of these projects we had the opportunity to utilize and expand our knowledge as well as our practical skills and experience.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΔημιουργία πρωτότυπου θεατρικού δρωμένου με διαδραστικό ηχητικό σχεδιασμό και πρωτότυπης οπτικοακουστικής σύνθεσης με υλικό από τη βιντεοσκόπησή του.el
heal.titleCreation of an original theatrical act with interactive sound design and of an original audio-visual composition using its recorded material.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμουσική, κινηματογράφος, θέατρο, αισθητήρας, ηχητικός σχεδιασμόςel
heal.keywordmusic, cinematography, theater, sensor, sound designen
heal.advisorNameΟρφανός, Ιωάννηςel
heal.advisorNameΤζεδάκη, Αικατερίνηel
heal.advisorNameOrfanos, Ioannisen
heal.advisorNameTzedaki, Aikaterinien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)