Η κοινωνική επιρροή του ρεμπέτικου τραγουδιού και η εξέλιξή του έως το 1955.
The social influence of rebetiko and its evolution until 1955.
Abstract
Σ’ αυτή την πτυχιακή εργασία μελετάται πώς το ρεμπέτικο τραγούδι έχει επηρεαστεί από την ίδια κοινωνία και πώς αυτό το διαπιστώνουμε μέσα απ’ τα τραγούδια του είδους αυτού. Ως προς το θεωρητικό μέρος, στην αρχή της εργασίας γίνεται αναφορά στις ρίζες του ρεμπέτικου, αναλύονται ιστορικά στοιχεία για το ρεμπέτικο τραγούδι, δίνονται πληροφορίες για την πρώτη δισκογραφία του ρεμπέτικου όπως και για τις περιθωριακές κοινωνικές ομάδες των αστικών κέντρων και πιο συγκεκριμένα την κοινωνίας του «μάγκα» όπου εμφανίστηκε και εξελίχθηκε το ρεμπέτικο. Τέλος, εξετάζεται το ερώτημα πώς το ρεμπέτικο μετατράπηκε από τρόπος έκφρασης των ανθρώπων του περιθωρίου σε τρόπο έκφρασης μεγαλύτερου φάσματος ανθρώπων της αστικής κοινωνίας. Κατά την ολοκλήρωση της πτυχιακής, πραγματοποιήθηκαν ηχογραφήσεις ορισμένων τραγουδιών από την περίοδο που αναλύω και που αποτελούν ένα παράδειγμα κοινωνικής επιρροής. Ένα από τα κριτήρια επιλογής των τραγουδιών της ηχογράφησης είναι το ύφος και η ενορχήστρωση των κομματιών. Οι ηχογραφήσεις αυτές συνδέονται με το θεωρητικό μέρος. In this thesis we study how rebetiko song is influenced by the society and how we see this through the songs of this kind . In the theoretical part , the working principle refers to the roots of rebetiko , analyzes historical data for the rebetiko, information on the first rebetiko discography as for marginal social groups in urban centres and particularly the society of "crafty" where rebetiko appeared and evolved. Finally we consider the question of how rebetiko converted by way of expression of marginalized people in a way of expression wider range of people to urban society. Finally at the end of this thesis, we made recordings of some songs from the period analyzed which are an example of social influence . One of the criteria for selecting songs recording is the style and instumentation tracks. These recordings are associated with the theoretical part.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info