Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing in Greek discography.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδοπούλου, Δήμητραel
dc.creatorΧρυσίδης, Αλέξανδροςel
dc.creatorPapadopoulou, Dimitraen
dc.creatorChrysidis, Alexandrosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:30:44Z
dc.date.available2016-03-15T13:30:44Z
dc.date.issued2008-2-29T15:45:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2308
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ στην Ελληνική δισκογραφία είναι ένας όρος τόσο κοινός όσο και άγνωστος. Είναι ένας όρος που επιδέχεται πολλές ερμηνείες και ενδέχεται όλες να είναι σωστές. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και του κινηματογράφου κάνουν την τέχνη "προσβάσιμη" στην πλειοψηφία του κοινού με αποτέλεσμα την πλήρη εμπορευματοποίηση. Στην Ελλάδα, η δυσκολία της γλώσσας που την περιορίζει από την διεθνή αγορά, η ανάμεικτη κουλτούρα της, ο διαφορετικός τρόπος σκέψης, η ελλιπής ανάπτυξη της τεχνολογίας και το χαμηλό επίπεδο μόρφωσης στο θέμα μάρκετινγκ την κράτησαν σε εμβρυακό στάδιο σε ότι αφορά την δισκογραφική διαφήμιση. Στα πρώτα δύο κεφάλαια της παρούσας εργασίας παρουσιάζονται οι ελληνικές δισκογραφικές εταιρίες, και η διαδικασία παραγωγής ενός δίσκου, καθώς επίσης και μία ιστορία της ελληνικής δισκογραφίας. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του μάρκετινγκ, ενώ στο τέταρτο παρουσιάζονται τα μέσα προώθησης δίσκων και καλλιτεχνών. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο σημαντικός ρόλος του internet στην προώθηση της δισκογραφίας και στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ρόλος των ζωντανών εμφανίσεων των καλλιτεχνών, είτε σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης, είτε σε συναυλίες.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜάρκετινγκ στην ελληνική δισκογραφία.el
dc.titleMarketing in Greek discography.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδοπούλου, Δήμητραel
heal.creatorNameΧρυσίδης, Αλέξανδροςel
heal.creatorNamePapadopoulou, Dimitraen
heal.creatorNameChrysidis, Alexandrosen
heal.publicationDate2008-2-29T15:45:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2308
heal.abstractΤο μάρκετινγκ στην Ελληνική δισκογραφία είναι ένας όρος τόσο κοινός όσο και άγνωστος. Είναι ένας όρος που επιδέχεται πολλές ερμηνείες και ενδέχεται όλες να είναι σωστές. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και του κινηματογράφου κάνουν την τέχνη "προσβάσιμη" στην πλειοψηφία του κοινού με αποτέλεσμα την πλήρη εμπορευματοποίηση. Στην Ελλάδα, η δυσκολία της γλώσσας που την περιορίζει από την διεθνή αγορά, η ανάμεικτη κουλτούρα της, ο διαφορετικός τρόπος σκέψης, η ελλιπής ανάπτυξη της τεχνολογίας και το χαμηλό επίπεδο μόρφωσης στο θέμα μάρκετινγκ την κράτησαν σε εμβρυακό στάδιο σε ότι αφορά την δισκογραφική διαφήμιση. Στα πρώτα δύο κεφάλαια της παρούσας εργασίας παρουσιάζονται οι ελληνικές δισκογραφικές εταιρίες, και η διαδικασία παραγωγής ενός δίσκου, καθώς επίσης και μία ιστορία της ελληνικής δισκογραφίας. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του μάρκετινγκ, ενώ στο τέταρτο παρουσιάζονται τα μέσα προώθησης δίσκων και καλλιτεχνών. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο σημαντικός ρόλος του internet στην προώθηση της δισκογραφίας και στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο ρόλος των ζωντανών εμφανίσεων των καλλιτεχνών, είτε σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης, είτε σε συναυλίες.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΜάρκετινγκ στην ελληνική δισκογραφία.el
heal.titleMarketing in Greek discography.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΕλλάδα, δισκογραφία, διαφήμιση, μάρκετινγκ, διαδίκτυοel
heal.keywordGreece, discography, advertising, marketing, interneten
heal.advisorNameΡεϊζογλου, Κυριακήel
heal.advisorNameReizoglou, Kyriakien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)