Εμφάνιση απλής εγγραφής

Aesthetic and perceptual aspects of the noise in composing electro acoustic music.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαραβά, Μαρίαel
dc.creatorKarava, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:33:47Z
dc.date.available2016-03-15T13:33:47Z
dc.date.issued2008-2-29T15:45:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2313
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει σαν αντικείμενό της τη σύνθεση ενός έργου ηλεκτροακουστικής μουσικής, με την χρήση ήχων που προέρχονται από το θορυβώδες ηχητικό τοπίο μιας μεγαλούπολης. Συχνά η ακρόαση μουσικής ή και ήχων προκαλεί την δημιουργία νοητικών "ηχητικών εικόνων" που συνδέουν τους ήχους αυτούς με την εμπειρία μας από τον κόσμο που ζούμε. Στη σύνθεση κάθε είδους ηχητικής τέχνης προκύπτουν αισθητικά και τεχνικά θέματα που σχετίζονται άμεσα με τον τρόπο που λειτουργεί η αντίληψη μας. Έτσι για την πραγματοποίηση αυτής της εργασίας, έγινε βιβλιογραφική έρευνα, πάνω σε θέματα αντίληψης του ήχου αλλά και σχετικά με την χρήση του θορύβου, στον χώρο της δυτικής μουσικής μέχρι σήμερα. Στην καθημερινή χρήση της γλώσσας χαρακτηρίζουμε ως θορύβους, ήχους που μας ενοχλούν και ιδιαίτερα αυτούς που είναι δυνατοί σε ένταση. Στην φυσική επιστήμη θόρυβος θεωρείται ένας σύνθετος ήχος με απροσδιόριστο συχνοτικό ύψος που αποτελείται από τυχαίους συνδυασμούς όλων των συχνοτήτων του ακουστικού φάσματος. Σε αυτή την εργασία ασχολούμαστε και με τις δύο ερμηνείες του όρου και αντιμετωπίζουμε τον θόρυβο σαν μια ανεξάντλητη πηγή ήχων. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής έρευνας που έγινε σχετικά με τον "θόρυβο" στα πλαίσια της ακουστικής αντίληψης και της χρήση του θορύβου στη σύγχρονη μουσική του 20ου αιώνα. Στο δεύτερο κεφάλαιο ασχολούμαστε με τους τρόπους ακρόασης, την αντίληψη και την μέθοδο κατηγοριοποίησης των ήχων της φασματομορφολογίας στην ανάλυση και την σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στη σύνθεση του έργου και παρουσιάζονται οι βασικές ιδέες που καθόρισαν το ηχητικό αποτέλεσμα αλλά και ευρήματα από την επεξεργασία του ηχητικού υλικού.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑισθητικές και αντιληπτικές παράμετροι του θορύβου στην σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής.el
dc.titleAesthetic and perceptual aspects of the noise in composing electro acoustic music.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαραβά, Μαρίαel
heal.creatorNameKarava, Mariaen
heal.publicationDate2008-2-29T15:45:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2313
heal.abstractΗ εργασία αυτή έχει σαν αντικείμενό της τη σύνθεση ενός έργου ηλεκτροακουστικής μουσικής, με την χρήση ήχων που προέρχονται από το θορυβώδες ηχητικό τοπίο μιας μεγαλούπολης. Συχνά η ακρόαση μουσικής ή και ήχων προκαλεί την δημιουργία νοητικών "ηχητικών εικόνων" που συνδέουν τους ήχους αυτούς με την εμπειρία μας από τον κόσμο που ζούμε. Στη σύνθεση κάθε είδους ηχητικής τέχνης προκύπτουν αισθητικά και τεχνικά θέματα που σχετίζονται άμεσα με τον τρόπο που λειτουργεί η αντίληψη μας. Έτσι για την πραγματοποίηση αυτής της εργασίας, έγινε βιβλιογραφική έρευνα, πάνω σε θέματα αντίληψης του ήχου αλλά και σχετικά με την χρήση του θορύβου, στον χώρο της δυτικής μουσικής μέχρι σήμερα. Στην καθημερινή χρήση της γλώσσας χαρακτηρίζουμε ως θορύβους, ήχους που μας ενοχλούν και ιδιαίτερα αυτούς που είναι δυνατοί σε ένταση. Στην φυσική επιστήμη θόρυβος θεωρείται ένας σύνθετος ήχος με απροσδιόριστο συχνοτικό ύψος που αποτελείται από τυχαίους συνδυασμούς όλων των συχνοτήτων του ακουστικού φάσματος. Σε αυτή την εργασία ασχολούμαστε και με τις δύο ερμηνείες του όρου και αντιμετωπίζουμε τον θόρυβο σαν μια ανεξάντλητη πηγή ήχων. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής έρευνας που έγινε σχετικά με τον "θόρυβο" στα πλαίσια της ακουστικής αντίληψης και της χρήση του θορύβου στη σύγχρονη μουσική του 20ου αιώνα. Στο δεύτερο κεφάλαιο ασχολούμαστε με τους τρόπους ακρόασης, την αντίληψη και την μέθοδο κατηγοριοποίησης των ήχων της φασματομορφολογίας στην ανάλυση και την σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στη σύνθεση του έργου και παρουσιάζονται οι βασικές ιδέες που καθόρισαν το ηχητικό αποτέλεσμα αλλά και ευρήματα από την επεξεργασία του ηχητικού υλικού.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΑισθητικές και αντιληπτικές παράμετροι του θορύβου στην σύνθεση ηλεκτροακουστικής μουσικής.el
heal.titleAesthetic and perceptual aspects of the noise in composing electro acoustic music.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordήχος, ακουστική αντίληψη, θόρυβος, ηλεκτρονικός υπολογιστής, μουσική, μουσική σύνθεσηel
heal.keywordsound, auditory perception, noise, computers, music, music compositionen
heal.advisorNameΤζεδάκη, Αικατερίνηel
heal.advisorNameTzedaki, Aikaterinien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)