Αναπαράσταση μουσικοτεχνολογικών συσκευών και λειτουργιών τους με 3D modelling και 3D animation.
Representation of music technological devices and their inner operation with the use of 3d modelling and 3d animation technique.
Abstract
Το θέμα της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας ονομάζεται «Αναπαράσταση μουσικοτεχνολογικών συσκευών και των λειτουργιών τους με 3D modeling και 3d animation». Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αποτελείται από δύο βίντεο μικρού μήκους στα οποία περιγράφονται ο τρόπος λειτουργίας των μετατροπέων των μικροφώνων και των πολικών τους διαγραμμάτων, με τη χρήση της τεχνικής 3d modeling και 3d animation. Η επιλογή του θέματος είχε ως σκοπό την γνωριμία με τις διάφορες τεχνικές και τα βήματα που απαιτούνται για τη δημιουργία μίας ταινίας animation μικρού μήκους και την εφαρμογή τους επάνω σε ένα σχετικό θέμα της διδακτέας ύλης του τμήματος Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής. Αρχικά τα βήματα που απαιτήθηκαν για την υλοποίηση των συγκεκριμένων βίντεο ήταν, μία σχετική έρευνα που αφορούσε την λειτουργία των μετατροπέων των μικροφώνων που χρησιμοποιούνται εσωτερικά μέσα στην κάψα, καθώς και των αντίστοιχων πολικών διαγραμμάτων τους. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ηχογράφηση του τελικού σεναρίου που δημιουργήθηκε από την έρευνα και εφαρμόστηκαν οι απαραίτητες επιλογές που απαιτούνται για τη δημιουρία μίας ταινίας 3d animation, μέσω κάποιου ειδικού γραφικού προγράμματος. Με τη χρείση του ειδικού γραφικού προγράμματος πραγματοποιήθηκε η τρισδιάστατη κίνηση των μοντέλων (3d animation). Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε το τελικό μοντάζ, καθώς η ηχογράφηση και η τελική ηχητική επένδυση των βίντεο. The title of this thesis is “The representation of music technological devices and their inner operation with the use of 3d modeling and 3d animation technique”. In particular, this project includes two 3d animation short films which describe the operation of microphone’s converters and their polar patterns. The theme of this thesis was inspired from the process of a 3d animation short film’s creation and the way of using this process of a relative curriculum of Music Technology and Acoustic department. At the beginning, it was necessary a research study for the inner operation and the polar patterns of the microphones. A part of the research was recorded and the sound was edited by a music audio software and hardware. After that, suitable graphic design software for creating 3d models and 3d animation was used for the design of the microphones and their polar patterns. Finally, it was the stage of montage where scenes of the 3d animation short films where synchronized with the sound.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info