Εμφάνιση απλής εγγραφής

Final mix (mastering) of prerecorded audio content in stereo form and evaluation of this content based on objective and subjective criteria, relatively to the original form.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαρράς, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorKarras, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:35:37Z
dc.date.available2016-03-15T13:35:37Z
dc.date.issued2012-09-20T09:10:30Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2341
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία καλείται να καταπιαστεί με την τελική μίξη (Mastering) προηχογραφημένου ηχητικού υλικού σε στερεοφωνική μορφή. Για τον σκοπό αυτό θα χρησιμοποιηθούν ηχητικά υλικά διαφορετικής μουσικής υφής, θέτοντας ως στόχο την επεξεργασία και την ανάλυση τους στο τεχνικό – αντικειμενικό, καθώς και στο υποκειμενικό αυτό επίπεδο το οποίο αφορά έναν Mastering ηχολήπτη καθώς κι έναν μηχανικό ήχου γενικότερα. Επιπλέον στόχος είναι η συγκριτική παράθεση του ηχητικού υλικού της προγενέστερης έναντι της μεταγενέστερης του μορφής. Τα ηχητικά υλικά διαφορετικής μουσικής υφής κρίνονται απαραίτητα για την εξαγωγή συμπερασμάτων καθώς η διαδικασία του Mastering δεν ευνοεί με όμοιο τρόπο το κάθε ένα διαφορετικό μουσικό είδος. Πιο συγκεκριμένα η πτυχιακή αυτή εργασία θα αφορά: α) Τον τρόπο με τον οποίο επεξεργαστήκαμε το κάθε ηχητικό υλικό καθώς και την αιτιολόγηση του λόγου που μας οδήγησε στην επιλογή του τρόπου αυτού. β) Συγκριτική αξιολόγηση του αρχικού με το τελικό ηχητικό υλικό ανά μουσικό είδος με βάση αντικειμενικά τεχνικά χαρακτηριστικά και κριτήρια (συχνοτική ανάλυση, ανάλυση στο πεδίο της δυναμικής των εντάσεων, συμπίεση αρμονικών, κ.α.). γ) Με βάση την εξαγωγή των ανάλογων συμπερασμάτων απο τα σημεία α) & β) τελικός μας στόχος είναι να δώσουμε μια πρώτη απάντηση στο γιατί τελικά υιοθετήθηκε απο τη μουσική βιομηχανία η διαδικασία του Mastering, τι τελικά προσφέρει, κατά πόσο ευνοεί το εκάστοτε μουσικό υλικό και ποιοι είναι οι περιορισμοί που τίθενται απο τεχνικής και αισθητικής πλευράς. Τέλος για την επίτευξη όλων των παραπάνω θα χρησιμοποιηθούν ειδικές hardware & software συσκευές του τμήματος μας.el
dc.description.abstractThis thesis work is required to grapple with the final mix (Mastering) pre-recorded audio material in stereo format. For this purpose will use different materials sound musical texture, aiming for the processing and analysis of their technical - objective and the subjective level that is dealing with a sound engineer and Mastering engineer also. Additional goal is a comparative quote of the audio over the earlier to later form. The sound of different musical texture materials deemed necessary to draw conclusions as the process of Mastering does not favor a similar way, every one different musical genre. More specifically this thesis work will involve: a) The manner in which each edited audio material and the justification of the reason that led us to select the one or the other specific mode. b) Comparative evaluation of the initial to the final audios every musical genre based on objective criteria and technical characteristics (Frequency analysis, analysis of the dynamic field of tension, compression, harmonics, etc.). c) Based on the export of such conclusions from the points a) and b) our ultimate goal is to give a first answer to why it was eventually adopted by the music industry in the process of Mastering, what finally offers, whether it favors the current musical material and what are the limitations of technical and aesthetic standpoint. Finally, to achieve all the above will be used special hardware & software equipment of our department.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤελική μίξη (mastering) προηχογραφημένου ηχητικού υλικού σε στερεοφωνική μορφή και αξιολόγηση αυτού με βάση αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια, αναφορικά με την αρχική του μορφή.el
dc.titleFinal mix (mastering) of prerecorded audio content in stereo form and evaluation of this content based on objective and subjective criteria, relatively to the original form.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαρράς, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameKarras, Konstantinosen
heal.publicationDate2012-09-20T09:10:30Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2341
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία καλείται να καταπιαστεί με την τελική μίξη (Mastering) προηχογραφημένου ηχητικού υλικού σε στερεοφωνική μορφή. Για τον σκοπό αυτό θα χρησιμοποιηθούν ηχητικά υλικά διαφορετικής μουσικής υφής, θέτοντας ως στόχο την επεξεργασία και την ανάλυση τους στο τεχνικό – αντικειμενικό, καθώς και στο υποκειμενικό αυτό επίπεδο το οποίο αφορά έναν Mastering ηχολήπτη καθώς κι έναν μηχανικό ήχου γενικότερα. Επιπλέον στόχος είναι η συγκριτική παράθεση του ηχητικού υλικού της προγενέστερης έναντι της μεταγενέστερης του μορφής. Τα ηχητικά υλικά διαφορετικής μουσικής υφής κρίνονται απαραίτητα για την εξαγωγή συμπερασμάτων καθώς η διαδικασία του Mastering δεν ευνοεί με όμοιο τρόπο το κάθε ένα διαφορετικό μουσικό είδος. Πιο συγκεκριμένα η πτυχιακή αυτή εργασία θα αφορά: α) Τον τρόπο με τον οποίο επεξεργαστήκαμε το κάθε ηχητικό υλικό καθώς και την αιτιολόγηση του λόγου που μας οδήγησε στην επιλογή του τρόπου αυτού. β) Συγκριτική αξιολόγηση του αρχικού με το τελικό ηχητικό υλικό ανά μουσικό είδος με βάση αντικειμενικά τεχνικά χαρακτηριστικά και κριτήρια (συχνοτική ανάλυση, ανάλυση στο πεδίο της δυναμικής των εντάσεων, συμπίεση αρμονικών, κ.α.). γ) Με βάση την εξαγωγή των ανάλογων συμπερασμάτων απο τα σημεία α) & β) τελικός μας στόχος είναι να δώσουμε μια πρώτη απάντηση στο γιατί τελικά υιοθετήθηκε απο τη μουσική βιομηχανία η διαδικασία του Mastering, τι τελικά προσφέρει, κατά πόσο ευνοεί το εκάστοτε μουσικό υλικό και ποιοι είναι οι περιορισμοί που τίθενται απο τεχνικής και αισθητικής πλευράς. Τέλος για την επίτευξη όλων των παραπάνω θα χρησιμοποιηθούν ειδικές hardware & software συσκευές του τμήματος μας.el
heal.abstractThis thesis work is required to grapple with the final mix (Mastering) pre-recorded audio material in stereo format. For this purpose will use different materials sound musical texture, aiming for the processing and analysis of their technical - objective and the subjective level that is dealing with a sound engineer and Mastering engineer also. Additional goal is a comparative quote of the audio over the earlier to later form. The sound of different musical texture materials deemed necessary to draw conclusions as the process of Mastering does not favor a similar way, every one different musical genre. More specifically this thesis work will involve: a) The manner in which each edited audio material and the justification of the reason that led us to select the one or the other specific mode. b) Comparative evaluation of the initial to the final audios every musical genre based on objective criteria and technical characteristics (Frequency analysis, analysis of the dynamic field of tension, compression, harmonics, etc.). c) Based on the export of such conclusions from the points a) and b) our ultimate goal is to give a first answer to why it was eventually adopted by the music industry in the process of Mastering, what finally offers, whether it favors the current musical material and what are the limitations of technical and aesthetic standpoint. Finally, to achieve all the above will be used special hardware & software equipment of our department.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΤελική μίξη (mastering) προηχογραφημένου ηχητικού υλικού σε στερεοφωνική μορφή και αξιολόγηση αυτού με βάση αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια, αναφορικά με την αρχική του μορφή.el
heal.titleFinal mix (mastering) of prerecorded audio content in stereo form and evaluation of this content based on objective and subjective criteria, relatively to the original form.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordaudio mastering, ψυχοακουστική, μείωση θορύβου, ισοσταθμιστήςel
heal.keywordaudio mastering, psychoacoustics, noise reduction, equalizeren
heal.advisorNameΦιτσανάκης, Μίνωςel
heal.advisorNameFitsanakis, Minosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)