Ακουστική μελέτη της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων του δημοτικού σχολείου Γωνιάς.
Acoustic study of the multiple use classroom in the elementary school of Gonia in Rethymno.
View/ Open
Date
2012-02-17Author
Τερζάκης, Μιχαήλ-Ευάγγελος
Terzakis, Mihail-Evangelos
Metadata
Show full item recordAbstract
Η ακουστική μελέτη των μεγάλων κλειστών χώρων παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ειδικά των διδαχτικών χώρων σε σχολικά συγκροτήματα, καθώς σχετίζεται τόσο με την ποιότητα του ήχου που λαμβάνει ο δέκτης (ακροατής) όσο και με την επιθυμητή κατανομή της ηχητικής ενέργειας στο χώρο. Η συγκεκριμένη ακουστική μελέτη χωρίζεται σε τρία βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος αναφέρεται το θεωρητικό υπόβαθρο της ακουστικής μελέτης που περιλαμβάνει, ακουστικά μοντέλα για την προσομοίωση του ήχου τόσο σε κλειστό όσο και σε ανοιχτό χώρο με σκοπό τον υπολογισμό ειδικών δεικτών που σχετίζονται με την ακουστική ποιότητά του. Στο δεύτερο μέρος παρατίθεται το πειραματικό υπόβαθρο της ακουστικής μελέτης, όπου αναλύονται και συγκρίνονται τα αποτελέσματα που πάρθηκαν από μετρήσεις στην αίθουσα, αλλά και των υπολογισμών από την προσομοίωσή της στο πρόγραμμα CATT-Αcoustic. Καθώς εξήχθησαν οι απαραίτητες πληροφορίες προτάθηκε λύση κατόπιν προσομοίωσης. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος (παράρτημα) αναφέρονται όλα τα αποτελέσματα πριν και μετά τη διεξαγωγή της ακουστικής μελέτης, καθώς επίσης και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν. The acoustical study of large spaces is a really interesting issue and especially when it comes to school buildings, in which acoustics is related not only to the received sound quality (by the listener), but also to the desirable sound energy distribution in the room. This thesis is divided into three main parts. The first refers to the theoretical background of this acoustical study, which includes acoustic models for the sound simulation in both open and closed spaces, necessary to calculate special indexes related to their acoustic quality. The second part describes the experimental procedure of this study, where the results from the acoustical measurements in the classroom are analyzed and compared, in addition to the calculations produced by the classroom simulation through CATT-Acoustic software. After extracting the necessary information, a solution is suggested, which is created and tested through simulation. The third and last part (appendix) includes all results before and after the acoustical study, as well as the technical specifications of the materials which were used for the simulation.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info