Εμφάνιση απλής εγγραφής

The line array theory, and its applications in systems of live, opticoacoustical events.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλλιαμπέτσος, Τρύφωνας Αδαμάντιος Βασίλειοςel
dc.creatorKalliampetsios, Trifonas Adamantios Vasileiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:50:58Z
dc.date.available2016-03-15T13:50:58Z
dc.date.issued2012-02-17T10:26:06Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2365
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η να μελετήσει τη θεωρία των line array συστημάτων και τον τρόπο, που αυτή η θεωρία εφαρμόζεται στην πράξη κατά τη δημιουργία και χρήση των line array συστημάτων. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία ιστορική αναδρομή ξεκινώντας από τα πρώτα μεγάφωνα και ηχητικά συστήματα που κατασκευάστηκαν μέχρι και την κατασκευή του πρώτου line array συστήματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μία αναφορά στον Harry F. Olson και στη θεωρία των line source arrays και στα μοντέλα line sources που είχε μελετήσει ο ίδιος και σχετίζονται με τα line array συστήματα που χρησιμοποιούνται στις ζωντανές οπτικοακουστικές εκδηλώσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η θεωρία στην οποία βασίζονται τα line array συστημάτα, και αναλύονται οι κανόνες σωστής λειτουργίας και κατασκευής τους. Επιπλέον μελετώνται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές στην δημιουργία των line array συστημάτων και οι λύσεις που προτείνουν για να τα αντιμετωπίσουν. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται τα σημεία που αποκλίνει η θεωρία αυτών των ηχητικών συστημάτων σε σχέση με την αρχική θεωρία (του Olson) και αναπτύσσεται ο συχνοτικός και ο εντασιακός τρόπος που λειτουργούν τα συστήματα αυτά στο κοντινό και στο μακρινό πεδίο. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρονται τρόποι τοποθέτησης των line array συστημάτων όσον αφορά την ανάρτησή τους (stack, flown και hybrid τοποθετήσεις) και όσον αφορά την καμπύλωσή τους (flat, array curved array, J-array και spiral array. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται μία αναφορά τριών κατασκευαστριών εταιριών (L-Acoustics, Meyer Sound και Nexo), σχετικά με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν στις υψηλές συχνότητες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν κατά την υλοποίηση ενός line array συστήματος. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτή την εργασία είναι πως τα line array συστήματα που κατασκευάζονται, αποκλίνουν από την αρχική θεωρία του Olson. Έπειτα παρατηρείται (για τις υψηλές συχνότητες) μία προσπάθεια επίτευξης εντασιακών και συχνοτικών αποτελεσμάτων που να ακολουθεί την θεωρία του Olson αλλά μέσω άλλων προσεγγίσεων. Αυτό δίνει ελευθερία στις εταιρίες για κατασκευή πρωτοποριακών συσκευών και μηχανισμών ακολουθώντας μία διαφορετική προσέγγιση. Όσον αφορά τις χαμηλές συχνότητες, ισχύουν οι αρχές λειτουργίας των συμβατικών συστημάτων. Αυτό σημαίνει ότι στον τομέα των υψηλών και των χαμηλών συχνοτήτων, υπάρχουν ακόμα προδιαγραφές για εξέλιξη της τεχνολογίας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ θεωρία του line array και η εφαρμογή της σε συστήματα ζωντανών οπτικοακουστικών εκδηλώσεων.el
dc.titleThe line array theory, and its applications in systems of live, opticoacoustical events.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλλιαμπέτσος, Τρύφωνας Αδαμάντιος Βασίλειοςel
heal.creatorNameKalliampetsios, Trifonas Adamantios Vasileiosen
heal.publicationDate2012-02-17T10:26:06Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2365
heal.abstractΣκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η να μελετήσει τη θεωρία των line array συστημάτων και τον τρόπο, που αυτή η θεωρία εφαρμόζεται στην πράξη κατά τη δημιουργία και χρήση των line array συστημάτων. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία ιστορική αναδρομή ξεκινώντας από τα πρώτα μεγάφωνα και ηχητικά συστήματα που κατασκευάστηκαν μέχρι και την κατασκευή του πρώτου line array συστήματος. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μία αναφορά στον Harry F. Olson και στη θεωρία των line source arrays και στα μοντέλα line sources που είχε μελετήσει ο ίδιος και σχετίζονται με τα line array συστήματα που χρησιμοποιούνται στις ζωντανές οπτικοακουστικές εκδηλώσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η θεωρία στην οποία βασίζονται τα line array συστημάτα, και αναλύονται οι κανόνες σωστής λειτουργίας και κατασκευής τους. Επιπλέον μελετώνται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές στην δημιουργία των line array συστημάτων και οι λύσεις που προτείνουν για να τα αντιμετωπίσουν. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται τα σημεία που αποκλίνει η θεωρία αυτών των ηχητικών συστημάτων σε σχέση με την αρχική θεωρία (του Olson) και αναπτύσσεται ο συχνοτικός και ο εντασιακός τρόπος που λειτουργούν τα συστήματα αυτά στο κοντινό και στο μακρινό πεδίο. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρονται τρόποι τοποθέτησης των line array συστημάτων όσον αφορά την ανάρτησή τους (stack, flown και hybrid τοποθετήσεις) και όσον αφορά την καμπύλωσή τους (flat, array curved array, J-array και spiral array. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται μία αναφορά τριών κατασκευαστριών εταιριών (L-Acoustics, Meyer Sound και Nexo), σχετικά με την τεχνολογία που χρησιμοποιούν στις υψηλές συχνότητες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν κατά την υλοποίηση ενός line array συστήματος. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτή την εργασία είναι πως τα line array συστήματα που κατασκευάζονται, αποκλίνουν από την αρχική θεωρία του Olson. Έπειτα παρατηρείται (για τις υψηλές συχνότητες) μία προσπάθεια επίτευξης εντασιακών και συχνοτικών αποτελεσμάτων που να ακολουθεί την θεωρία του Olson αλλά μέσω άλλων προσεγγίσεων. Αυτό δίνει ελευθερία στις εταιρίες για κατασκευή πρωτοποριακών συσκευών και μηχανισμών ακολουθώντας μία διαφορετική προσέγγιση. Όσον αφορά τις χαμηλές συχνότητες, ισχύουν οι αρχές λειτουργίας των συμβατικών συστημάτων. Αυτό σημαίνει ότι στον τομέα των υψηλών και των χαμηλών συχνοτήτων, υπάρχουν ακόμα προδιαγραφές για εξέλιξη της τεχνολογίας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΗ θεωρία του line array και η εφαρμογή της σε συστήματα ζωντανών οπτικοακουστικών εκδηλώσεων.el
heal.titleThe line array theory, and its applications in systems of live, opticoacoustical events.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηχητικό σύστημα, line array, ηχητική κάλυψη συναυλίας, ηχείοel
heal.keywordsound system, line array, sound engineering for live performance, loudspeakeren
heal.advisorNameΠαναγοπούλου, Αικατερίνηel
heal.advisorNamePanagopoulou, Aikaterinien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)