Εμφάνιση απλής εγγραφής

Construction and study of the distortion effect.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒλαχόπουλος, Δημήτρηςel
dc.creatorVlahopoulos, Dimitrisen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:51:04Z
dc.date.available2016-03-15T13:51:04Z
dc.date.issued2012-02-17T12:58:12Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2367
dc.description.abstractΣτη παρούσα εργασία γίνεται θεωρητική μελέτη και στη συνέχεια υλοποίηση κυκλώματος εφέ παραμόρφωσης τύπου “distortion”. Κάνοντας μια ιστορική αναδρομή, φαίνεται ο τρόπος που η παραμόρφωση άρχισε να γίνεται επιθυμητή στη μουσική και εξελίχτηκε στην κατασκευή κυκλωμάτων για χρήση κυρίως σε κιθάρα. Στη συνέχεια εξηγείται η λειτουργία του κυκλώματος και προσομοιάζεται για την επιβεβαίωσή της σε ηλεκτρονικό υπολογιστή με τη βοήθεια του προγράμματος Multisim. Το κύκλωμα χωρίζεται σε τρεις βαθμίδες, όπου στην πρώτη έχουμε τη προσαρμογή της αντίστασης εισόδου με την πηγή του σήματος και τον “χρωματισμό” (δημιουργία αρμονικών), χρησιμοποιώντας κύκλωμα τελεστικού ενισχυτή. Στη δεύτερη βαθμίδα έχουμε τον έλεγχο του συχνοτικού περιεχομένου του σήματος με χρήση ενεργού φίλτρου συχνοτήτων, ενώ στην τρίτη βαθμίδα τον έλεγχο της έντασης (Volume) και την προσαρμογή της αντίστασης εξόδου. Ακολουθείται η αναφορά στην υλοποίηση του κυκλώματος και ο έλεγχος λειτουργίας που έγιναν στο εργαστήριο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΚατασκευή και μελέτη εφφέ τύπου distortion.el
dc.titleConstruction and study of the distortion effect.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒλαχόπουλος, Δημήτρηςel
heal.creatorNameVlahopoulos, Dimitrisen
heal.publicationDate2012-02-17T12:58:12Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2367
heal.abstractΣτη παρούσα εργασία γίνεται θεωρητική μελέτη και στη συνέχεια υλοποίηση κυκλώματος εφέ παραμόρφωσης τύπου “distortion”. Κάνοντας μια ιστορική αναδρομή, φαίνεται ο τρόπος που η παραμόρφωση άρχισε να γίνεται επιθυμητή στη μουσική και εξελίχτηκε στην κατασκευή κυκλωμάτων για χρήση κυρίως σε κιθάρα. Στη συνέχεια εξηγείται η λειτουργία του κυκλώματος και προσομοιάζεται για την επιβεβαίωσή της σε ηλεκτρονικό υπολογιστή με τη βοήθεια του προγράμματος Multisim. Το κύκλωμα χωρίζεται σε τρεις βαθμίδες, όπου στην πρώτη έχουμε τη προσαρμογή της αντίστασης εισόδου με την πηγή του σήματος και τον “χρωματισμό” (δημιουργία αρμονικών), χρησιμοποιώντας κύκλωμα τελεστικού ενισχυτή. Στη δεύτερη βαθμίδα έχουμε τον έλεγχο του συχνοτικού περιεχομένου του σήματος με χρήση ενεργού φίλτρου συχνοτήτων, ενώ στην τρίτη βαθμίδα τον έλεγχο της έντασης (Volume) και την προσαρμογή της αντίστασης εξόδου. Ακολουθείται η αναφορά στην υλοποίηση του κυκλώματος και ο έλεγχος λειτουργίας που έγιναν στο εργαστήριο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΚατασκευή και μελέτη εφφέ τύπου distortion.el
heal.titleConstruction and study of the distortion effect.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordήχος, ενισχυτής ήχου, εφφέ παραμόρφωσηςel
heal.keywordsound, amplifier, distortion effecten
heal.advisorNameΚαραδελόγλου, Πρόδρομοςel
heal.advisorNameKaradeloglou, Prodromosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)