Εμφάνιση απλής εγγραφής

Health and safety at work, in the field of Music Technology.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΦουντουλάκη, Γεωργίαel
dc.creatorFountoulaki, Georgiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:51:14Z
dc.date.available2016-03-15T13:51:14Z
dc.date.issued2008-07-28T10:01:17Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2370
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια να ερευνηθεί και να παρουσιαστεί η κατάσταση που επικρατεί στους χώρους εργασίας που είναι σχετικοί με τη μουσική. Η ακουστική θεωρεί τη μουσική ως την οργανωμένη κίνηση του ήχου στη διάρκεια του χρόνου που αυτή αναφέρεται. Αφού λοιπόν πρόκειται για ήχο είναι λογικό να εξετασθεί το εργασιακό περιβάλλον των μουσικών και των άλλων συντελεστών της μουσικής παραγωγής οι οποίοι εκτίθενται καθημερινά σε ηχητικές στάθμες, που πολλές φορές μπορούν να συγκριθούν από πλευράς έντασης με τις στάθμες θορυβώδους βιοτεχνίας. Πράγματι, όπως απεικονίζεται σε πρόσφατη μελέτη των E. Toppila, H. Laitimen και I. Pykko, η τυπική έκθεση των μουσικών μίας ορχήστρας όπερας στις ηχητικές στάθμες που παράγουν τα μουσικά όργανα, λαμβάνοντας υπόψη και τις ώρες που απασχολούνται καθημερινά στις ατελείωτες πρόβες τους, δεν φαίνεται καθόλου αμελητέα. Αν φύγουμε μάλιστα από το μαγικό χώρο της κλασικής μουσικής και πάμε σε άλλα είδη, όπως για παράδειγμα οι ροκ και heavy metal εκφάνσεις της, τότε τα πράγματα γίνονται πολύ χειρότερα. Εκεί οι στάθμες πολλές φορές υπερβαίνουν τα 120dB (A). Μπορεί ο τομέας της μουσικής ψυχαγωγικής δραστηριότητας να είναι μοναδικός κατά πολλές έννοιες αλλά μοναδική είναι και η ικανότητά μας να ακούμε. Οι άνθρωποι που εργάζονται πολλά χρόνια στη μουσική βιομηχανία συχνά υποφέρουν από εμβοές ενώ δεν πρέπει να αποκλείεται και η μόνιμη μείωση της ακουστικής τους ικανότητας. Επιπλέον, μπορεί να υποστηριχθεί ότι και οι μόνιμοι θιασωτές μουσικών παραστάσεων τις οποίες χαρακτηρίζει υψηλότατη ηχητική ένταση είναι δυνατόν να παρουσιάσουν προβλήματα που σχετίζονται με την ηχητική τους ικανότητα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΥγιεινή και ασφάλεια της εργασίας στο χώρο της Μουσικής Τεχνολογίας.el
dc.titleHealth and safety at work, in the field of Music Technology.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΦουντουλάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameFountoulaki, Georgiaen
heal.publicationDate2008-07-28T10:01:17Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2370
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια να ερευνηθεί και να παρουσιαστεί η κατάσταση που επικρατεί στους χώρους εργασίας που είναι σχετικοί με τη μουσική. Η ακουστική θεωρεί τη μουσική ως την οργανωμένη κίνηση του ήχου στη διάρκεια του χρόνου που αυτή αναφέρεται. Αφού λοιπόν πρόκειται για ήχο είναι λογικό να εξετασθεί το εργασιακό περιβάλλον των μουσικών και των άλλων συντελεστών της μουσικής παραγωγής οι οποίοι εκτίθενται καθημερινά σε ηχητικές στάθμες, που πολλές φορές μπορούν να συγκριθούν από πλευράς έντασης με τις στάθμες θορυβώδους βιοτεχνίας. Πράγματι, όπως απεικονίζεται σε πρόσφατη μελέτη των E. Toppila, H. Laitimen και I. Pykko, η τυπική έκθεση των μουσικών μίας ορχήστρας όπερας στις ηχητικές στάθμες που παράγουν τα μουσικά όργανα, λαμβάνοντας υπόψη και τις ώρες που απασχολούνται καθημερινά στις ατελείωτες πρόβες τους, δεν φαίνεται καθόλου αμελητέα. Αν φύγουμε μάλιστα από το μαγικό χώρο της κλασικής μουσικής και πάμε σε άλλα είδη, όπως για παράδειγμα οι ροκ και heavy metal εκφάνσεις της, τότε τα πράγματα γίνονται πολύ χειρότερα. Εκεί οι στάθμες πολλές φορές υπερβαίνουν τα 120dB (A). Μπορεί ο τομέας της μουσικής ψυχαγωγικής δραστηριότητας να είναι μοναδικός κατά πολλές έννοιες αλλά μοναδική είναι και η ικανότητά μας να ακούμε. Οι άνθρωποι που εργάζονται πολλά χρόνια στη μουσική βιομηχανία συχνά υποφέρουν από εμβοές ενώ δεν πρέπει να αποκλείεται και η μόνιμη μείωση της ακουστικής τους ικανότητας. Επιπλέον, μπορεί να υποστηριχθεί ότι και οι μόνιμοι θιασωτές μουσικών παραστάσεων τις οποίες χαρακτηρίζει υψηλότατη ηχητική ένταση είναι δυνατόν να παρουσιάσουν προβλήματα που σχετίζονται με την ηχητική τους ικανότητα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΥγιεινή και ασφάλεια της εργασίας στο χώρο της Μουσικής Τεχνολογίας.el
heal.titleHealth and safety at work, in the field of Music Technology.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπεριβάλλον εργασίας, ασφάλεια, κώφωση, θόρυβος, νομοθεσίαel
heal.keywordwork environment, safety, hearing, deafness, noise, legislationen
heal.advisorNameΦιτσανάκης, Μίνωςel
heal.advisorNameFitsanakis, Minosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)