Εμφάνιση απλής εγγραφής

The status of recording studios in Greece today, as profitable enterprises, offering services in the domain of art, through high technology.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαύλου, Κώσταςel
dc.creatorΤοπάλης, Χρήστοςel
dc.creatorPavlou, Kostasen
dc.creatorTopalis, Christosen
dc.date.accessioned2016-03-15T13:51:20Z
dc.date.available2016-03-15T13:51:20Z
dc.date.issued2008-07-15T12:31:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2373
dc.description.abstractΗ έρευνα που έγινε εστιάζει και περιστρέφεται γύρω από τον παράγοντα κέρδος, και επιχείρηση δισκογραφικό στούντιο. Τελικός στόχος είναι να απαντηθεί το ερώτημα εάν ένα δισκογραφικό στούντιο σήμερα στην Ελλάδα είναι μία κερδοφόρα επιχείρηση και αν ναι, υπό ποιες προϋποθέσεις και με ποιες διεργασίες και ενέργειες. Για την έρευνα που έγινε αποφασίστηκε ότι ο καλύτερος τρόπος άντλησης πληροφοριών θα ήταν οι προσωπικές συνεντεύξεις με ανθρώπους του χώρου, μίας και δεν υπάρχει σχετική βιβλιογραφία. Όσον αφορά στη δομή της εργασίας, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλυθεί το τι είναι δισκογραφικό στούντιο, με αναφορές στην χρησιμότητα καθώς και τη δομή του. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα επεξηγηθεί η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση της έρευνας και θα παρουσιαστούν οι τρεις ομάδες στις οποίες χωρίστηκε το δείγμα για την άντληση των απαιτούμενων πληροφοριών. Επιπλέον θα παρουσιαστούν οι άνθρωποι με τους οποίους ήρθαμε σε επικοινωνία καθώς και το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι απόψεις της πρώτης ομάδας (επιχειρηματίες ιδιοκτήτες δισκογραφικών στούντιο). Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι απόψεις των ανθρώπων που αντιπροσωπεύουν τις εταιρίες αυτές και στο πέμπτο οι απόψεις των καλλιτεχνών. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται επίσης και τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα, και στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο καταγράφονται οι βιβλιογραφικές πηγές καθώς επίσης και φωτογραφικό υλικό από τις εταιρίες που επισκεφτήκαμε.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο στάτους των δισκογραφικών στούντιο στην Ελλάδα του σήμερα, ως κερδοσκοπικού χαρακτήρα επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στο χώρο της τέχνης, μέσω υψηλής τεχνολογίας.el
dc.titleThe status of recording studios in Greece today, as profitable enterprises, offering services in the domain of art, through high technology.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαύλου, Κώσταςel
heal.creatorNameΤοπάλης, Χρήστοςel
heal.creatorNamePavlou, Kostasen
heal.creatorNameTopalis, Christosen
heal.publicationDate2008-07-15T12:31:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2373
heal.abstractΗ έρευνα που έγινε εστιάζει και περιστρέφεται γύρω από τον παράγοντα κέρδος, και επιχείρηση δισκογραφικό στούντιο. Τελικός στόχος είναι να απαντηθεί το ερώτημα εάν ένα δισκογραφικό στούντιο σήμερα στην Ελλάδα είναι μία κερδοφόρα επιχείρηση και αν ναι, υπό ποιες προϋποθέσεις και με ποιες διεργασίες και ενέργειες. Για την έρευνα που έγινε αποφασίστηκε ότι ο καλύτερος τρόπος άντλησης πληροφοριών θα ήταν οι προσωπικές συνεντεύξεις με ανθρώπους του χώρου, μίας και δεν υπάρχει σχετική βιβλιογραφία. Όσον αφορά στη δομή της εργασίας, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλυθεί το τι είναι δισκογραφικό στούντιο, με αναφορές στην χρησιμότητα καθώς και τη δομή του. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα επεξηγηθεί η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση της έρευνας και θα παρουσιαστούν οι τρεις ομάδες στις οποίες χωρίστηκε το δείγμα για την άντληση των απαιτούμενων πληροφοριών. Επιπλέον θα παρουσιαστούν οι άνθρωποι με τους οποίους ήρθαμε σε επικοινωνία καθώς και το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι απόψεις της πρώτης ομάδας (επιχειρηματίες ιδιοκτήτες δισκογραφικών στούντιο). Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι απόψεις των ανθρώπων που αντιπροσωπεύουν τις εταιρίες αυτές και στο πέμπτο οι απόψεις των καλλιτεχνών. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται επίσης και τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα, και στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο καταγράφονται οι βιβλιογραφικές πηγές καθώς επίσης και φωτογραφικό υλικό από τις εταιρίες που επισκεφτήκαμε.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΤο στάτους των δισκογραφικών στούντιο στην Ελλάδα του σήμερα, ως κερδοσκοπικού χαρακτήρα επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στο χώρο της τέχνης, μέσω υψηλής τεχνολογίας.el
heal.titleThe status of recording studios in Greece today, as profitable enterprises, offering services in the domain of art, through high technology.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστούντιο ηχογραφήσεων, καλλιτέχνης, μουσική βιομηχανία, Ελλάδα, μουσική, δισκογραφία, εμπόριο της μουσικήςel
heal.keywordsound studio, artist, sound recording industry, Greece, music, discography, music tradeen
heal.advisorNameΞενικάκης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameXenikakis, Dimitriosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)