Δημιουργία ταινίας με τεχνικές επεξεργασίας εικόνας με τη μορφή του animation, βασισμένη στο γνωστό μυθιστόρημα του G. Orwell «Η φάρμα των ζώων».
Creating a film with image processing techniques for animation, based on the famous novel “Animal Farm” by G. Orwell.
Στοιχεία Dublin Core
dc.creator | Κυριακούλη, Ανδρονίκη | el |
dc.creator | Kyriakouli, Androniki | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T13:52:01Z | |
dc.date.available | 2016-03-15T13:52:01Z | |
dc.date.issued | 2008-08-19T09:05:36Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/2385 | |
dc.description.abstract | Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να μελετηθεί και να εφαρμοστεί στην πράξη η διαδικασία παραγωγής μιας ταινίας με τεχνικές animation. Μελετάται τόσο το τεχνικό κομμάτι αυτής, όσο και το καλλιτεχνικό. Το καλλιτεχνικό, περιλαμβάνει πολλές εργασίες, μεγάλο μέρος των οποίων είναι πρακτικής φύσης. Οι εργασίες αυτές έχουν να κάνουν, καταρχήν με τη μελέτη της δομής ενός σεναρίου, αλλά και τη μεταφορά του ιστορικού λογοτεχνικού έργου του G. Orwell «Η Φάρμα Των Ζώων», σε σενάριο για τον κινηματογράφο ή την τηλεόραση. Ακόμα, τη δημιουργία του storyboard, το οποίο περιγράφει ολόκληρο το σενάριο με τη μορφή σκίτσου, περιέχοντας επίσης αρκετά στοιχεία για την σκηνοθεσία και την κατασκευή των σκηνικών, όσον αφορά στην τοποθέτησή τους στο χώρο. Στο τεχνικό μέρος, περιλαμβάνονται εργασίες περισσότερο χρονοβόρες, σχετικές με τη λήψη των πλάνων και την τεχνική του φωτισμού, την επεξεργασία της εικόνας μέσω software μη γραμμικού μοντάζ, τη λήψη ήχου και την επεξεργασία του ηχητικού περιβάλλοντος της ταινίας. Η τεχνική animation που χρησιμοποιήθηκε, είναι η stop-motion ή stop-action animation, η οποία συνίσταται στη λήψη φωτογραφιών που στη συνέχεια τοποθετούνται η μία μετά την άλλη, δημιουργώντας έτσι την ψευδαίσθηση της κίνησης.[5],[6] Επίσης, όλοι οι διάλογοι ηχογραφήθηκαν ξεχωριστά και επεξεργάστηκαν σε πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου. Στην εργασία καλύφθηκαν όλες οι παραπάνω εργασίες, άλλες σε μεγαλύτερο βαθμό και άλλες σε μικρότερο, σε σχέση πάντα με τις δυνατότητες που έχει μια χαμηλού κόστους παραγωγή για μια διπλωματική εργασία. Οι κούκλες που χρησιμοποιήθηκαν δεν ήταν ειδικές για animation και αυτό δημιούργησε πρόβλημα στον σχηματισμό της κίνησης και στην έκφραση των χαρακτήρων. Παρ’ όλες όμως τις δυσκολίες που υπήρχαν γενικότερα, το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται αρκετά ικανοποιητικό. | el |
dc.language | el | |
dc.publisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο) | el |
dc.publisher | T.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno) | en |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Δημιουργία ταινίας με τεχνικές επεξεργασίας εικόνας με τη μορφή του animation, βασισμένη στο γνωστό μυθιστόρημα του G. Orwell «Η φάρμα των ζώων». | el |
dc.title | Creating a film with image processing techniques for animation, based on the famous novel “Animal Farm” by G. Orwell. | en |
Στοιχεία healMeta
heal.creatorName | Κυριακούλη, Ανδρονίκη | el |
heal.creatorName | Kyriakouli, Androniki | en |
heal.publicationDate | 2008-08-19T09:05:36Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/2385 | |
heal.abstract | Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να μελετηθεί και να εφαρμοστεί στην πράξη η διαδικασία παραγωγής μιας ταινίας με τεχνικές animation. Μελετάται τόσο το τεχνικό κομμάτι αυτής, όσο και το καλλιτεχνικό. Το καλλιτεχνικό, περιλαμβάνει πολλές εργασίες, μεγάλο μέρος των οποίων είναι πρακτικής φύσης. Οι εργασίες αυτές έχουν να κάνουν, καταρχήν με τη μελέτη της δομής ενός σεναρίου, αλλά και τη μεταφορά του ιστορικού λογοτεχνικού έργου του G. Orwell «Η Φάρμα Των Ζώων», σε σενάριο για τον κινηματογράφο ή την τηλεόραση. Ακόμα, τη δημιουργία του storyboard, το οποίο περιγράφει ολόκληρο το σενάριο με τη μορφή σκίτσου, περιέχοντας επίσης αρκετά στοιχεία για την σκηνοθεσία και την κατασκευή των σκηνικών, όσον αφορά στην τοποθέτησή τους στο χώρο. Στο τεχνικό μέρος, περιλαμβάνονται εργασίες περισσότερο χρονοβόρες, σχετικές με τη λήψη των πλάνων και την τεχνική του φωτισμού, την επεξεργασία της εικόνας μέσω software μη γραμμικού μοντάζ, τη λήψη ήχου και την επεξεργασία του ηχητικού περιβάλλοντος της ταινίας. Η τεχνική animation που χρησιμοποιήθηκε, είναι η stop-motion ή stop-action animation, η οποία συνίσταται στη λήψη φωτογραφιών που στη συνέχεια τοποθετούνται η μία μετά την άλλη, δημιουργώντας έτσι την ψευδαίσθηση της κίνησης.[5],[6] Επίσης, όλοι οι διάλογοι ηχογραφήθηκαν ξεχωριστά και επεξεργάστηκαν σε πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου. Στην εργασία καλύφθηκαν όλες οι παραπάνω εργασίες, άλλες σε μεγαλύτερο βαθμό και άλλες σε μικρότερο, σε σχέση πάντα με τις δυνατότητες που έχει μια χαμηλού κόστους παραγωγή για μια διπλωματική εργασία. Οι κούκλες που χρησιμοποιήθηκαν δεν ήταν ειδικές για animation και αυτό δημιούργησε πρόβλημα στον σχηματισμό της κίνησης και στην έκφραση των χαρακτήρων. Παρ’ όλες όμως τις δυσκολίες που υπήρχαν γενικότερα, το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται αρκετά ικανοποιητικό. | el |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο) | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno) | en |
heal.title | Δημιουργία ταινίας με τεχνικές επεξεργασίας εικόνας με τη μορφή του animation, βασισμένη στο γνωστό μυθιστόρημα του G. Orwell «Η φάρμα των ζώων». | el |
heal.title | Creating a film with image processing techniques for animation, based on the famous novel “Animal Farm” by G. Orwell. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.keyword | George Orwell, Φάρμα των ζώων, ταινία κινουμένων σχεδίων | el |
heal.keyword | George Orwell, Animal Farm, animation film | en |
heal.advisorName | Χουσίδης, Χρήστος | el |
heal.advisorName | Chousidis, Christos | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false |