Εμφάνιση απλής εγγραφής

Creating a film with image processing techniques for animation, based on the famous novel “Animal Farm” by G. Orwell.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚυριακούλη, Ανδρονίκηel
dc.creatorKyriakouli, Andronikien
dc.date.accessioned2016-03-15T13:52:01Z
dc.date.available2016-03-15T13:52:01Z
dc.date.issued2008-08-19T09:05:36Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2385
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να μελετηθεί και να εφαρμοστεί στην πράξη η διαδικασία παραγωγής μιας ταινίας με τεχνικές animation. Μελετάται τόσο το τεχνικό κομμάτι αυτής, όσο και το καλλιτεχνικό. Το καλλιτεχνικό, περιλαμβάνει πολλές εργασίες, μεγάλο μέρος των οποίων είναι πρακτικής φύσης. Οι εργασίες αυτές έχουν να κάνουν, καταρχήν με τη μελέτη της δομής ενός σεναρίου, αλλά και τη μεταφορά του ιστορικού λογοτεχνικού έργου του G. Orwell «Η Φάρμα Των Ζώων», σε σενάριο για τον κινηματογράφο ή την τηλεόραση. Ακόμα, τη δημιουργία του storyboard, το οποίο περιγράφει ολόκληρο το σενάριο με τη μορφή σκίτσου, περιέχοντας επίσης αρκετά στοιχεία για την σκηνοθεσία και την κατασκευή των σκηνικών, όσον αφορά στην τοποθέτησή τους στο χώρο. Στο τεχνικό μέρος, περιλαμβάνονται εργασίες περισσότερο χρονοβόρες, σχετικές με τη λήψη των πλάνων και την τεχνική του φωτισμού, την επεξεργασία της εικόνας μέσω software μη γραμμικού μοντάζ, τη λήψη ήχου και την επεξεργασία του ηχητικού περιβάλλοντος της ταινίας. Η τεχνική animation που χρησιμοποιήθηκε, είναι η stop-motion ή stop-action animation, η οποία συνίσταται στη λήψη φωτογραφιών που στη συνέχεια τοποθετούνται η μία μετά την άλλη, δημιουργώντας έτσι την ψευδαίσθηση της κίνησης.[5],[6] Επίσης, όλοι οι διάλογοι ηχογραφήθηκαν ξεχωριστά και επεξεργάστηκαν σε πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου. Στην εργασία καλύφθηκαν όλες οι παραπάνω εργασίες, άλλες σε μεγαλύτερο βαθμό και άλλες σε μικρότερο, σε σχέση πάντα με τις δυνατότητες που έχει μια χαμηλού κόστους παραγωγή για μια διπλωματική εργασία. Οι κούκλες που χρησιμοποιήθηκαν δεν ήταν ειδικές για animation και αυτό δημιούργησε πρόβλημα στον σχηματισμό της κίνησης και στην έκφραση των χαρακτήρων. Παρ’ όλες όμως τις δυσκολίες που υπήρχαν γενικότερα, το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται αρκετά ικανοποιητικό.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία ταινίας με τεχνικές επεξεργασίας εικόνας με τη μορφή του animation, βασισμένη στο γνωστό μυθιστόρημα του G. Orwell «Η φάρμα των ζώων».el
dc.titleCreating a film with image processing techniques for animation, based on the famous novel “Animal Farm” by G. Orwell.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚυριακούλη, Ανδρονίκηel
heal.creatorNameKyriakouli, Andronikien
heal.publicationDate2008-08-19T09:05:36Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2385
heal.abstractΣκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να μελετηθεί και να εφαρμοστεί στην πράξη η διαδικασία παραγωγής μιας ταινίας με τεχνικές animation. Μελετάται τόσο το τεχνικό κομμάτι αυτής, όσο και το καλλιτεχνικό. Το καλλιτεχνικό, περιλαμβάνει πολλές εργασίες, μεγάλο μέρος των οποίων είναι πρακτικής φύσης. Οι εργασίες αυτές έχουν να κάνουν, καταρχήν με τη μελέτη της δομής ενός σεναρίου, αλλά και τη μεταφορά του ιστορικού λογοτεχνικού έργου του G. Orwell «Η Φάρμα Των Ζώων», σε σενάριο για τον κινηματογράφο ή την τηλεόραση. Ακόμα, τη δημιουργία του storyboard, το οποίο περιγράφει ολόκληρο το σενάριο με τη μορφή σκίτσου, περιέχοντας επίσης αρκετά στοιχεία για την σκηνοθεσία και την κατασκευή των σκηνικών, όσον αφορά στην τοποθέτησή τους στο χώρο. Στο τεχνικό μέρος, περιλαμβάνονται εργασίες περισσότερο χρονοβόρες, σχετικές με τη λήψη των πλάνων και την τεχνική του φωτισμού, την επεξεργασία της εικόνας μέσω software μη γραμμικού μοντάζ, τη λήψη ήχου και την επεξεργασία του ηχητικού περιβάλλοντος της ταινίας. Η τεχνική animation που χρησιμοποιήθηκε, είναι η stop-motion ή stop-action animation, η οποία συνίσταται στη λήψη φωτογραφιών που στη συνέχεια τοποθετούνται η μία μετά την άλλη, δημιουργώντας έτσι την ψευδαίσθηση της κίνησης.[5],[6] Επίσης, όλοι οι διάλογοι ηχογραφήθηκαν ξεχωριστά και επεξεργάστηκαν σε πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου. Στην εργασία καλύφθηκαν όλες οι παραπάνω εργασίες, άλλες σε μεγαλύτερο βαθμό και άλλες σε μικρότερο, σε σχέση πάντα με τις δυνατότητες που έχει μια χαμηλού κόστους παραγωγή για μια διπλωματική εργασία. Οι κούκλες που χρησιμοποιήθηκαν δεν ήταν ειδικές για animation και αυτό δημιούργησε πρόβλημα στον σχηματισμό της κίνησης και στην έκφραση των χαρακτήρων. Παρ’ όλες όμως τις δυσκολίες που υπήρχαν γενικότερα, το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται αρκετά ικανοποιητικό.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΔημιουργία ταινίας με τεχνικές επεξεργασίας εικόνας με τη μορφή του animation, βασισμένη στο γνωστό μυθιστόρημα του G. Orwell «Η φάρμα των ζώων».el
heal.titleCreating a film with image processing techniques for animation, based on the famous novel “Animal Farm” by G. Orwell.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordGeorge Orwell, Φάρμα των ζώων, ταινία κινουμένων σχεδίωνel
heal.keywordGeorge Orwell, Animal Farm, animation filmen
heal.advisorNameΧουσίδης, Χρήστοςel
heal.advisorNameChousidis, Christosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)