Προώθηση καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία.
The promotion of Greek artists’ in music discography.

View/ Open
Date
2008-07-10Author
Φεργαδάκης, Τηλέμαχος
Fergadakis, Tilemachos
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εμβαθύνουμε στον κόσμο της προώθησης των καλλιτεχνών στην ελληνική δισκογραφία και να ανακαλύψουμε ποιοι βρίσκονται πίσω από κάθε καλλιτέχνη, τον ρόλο που διαδραματίζουν στη δημιουργία – υποβολή ειδώλων και προτύπων, και τα διάφορα μέσα που επιστρατεύουν ώστε να πετύχουν το στόχο τους που δεν είναι άλλος από τις πωλήσεις. Θα μας απασχολήσει λοιπόν το τμήμα δημοσίων σχέσεων των δισκογραφικών εταιριών που οργανώνει την προώθηση και διαφήμιση τόσο των καλλιτεχνών όσο και της δισκογραφικής τους δουλειάς, οι στρατηγικές που εφαρμόζονται ώστε να οδηγήσουν τους καταναλωτές στην αγορά του προϊόντος, η διαδικασία που ακολουθείται από έναν μάνατζερ και μία εταιρία πριν εκτεθεί ο καλλιτέχνης της στην αγορά και τα μέσα με τα οποία η τελευταία θα επιλέξει να γνωστοποιήσει το υλικό της στο αγοραστικό κοινό. Θα γίνει επίσης εκτενής αναφορά στο διαδίκτυο, στις αλλαγές που επέφερε στην μουσική και στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται για να προβάλει τους καλλιτέχνες αλλά και τις ίδιες τις δισκογραφικές εταιρίες. Επίσης θα γίνει οικονομική ανάλυση της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας, θα παρατεθούν επίσημα στοιχεία για την εγχώρια αλλά και την Αμερικανική αγορά, στοιχεία πωλήσεων που αφορούν την Ευρώπη των τελευταίων 20 χρόνων, θα επισημάνουμε την μείωση των πωλήσεων cd αντίθετα με την αύξηση ψηφιακών πωλήσεων ενώ θα αναλύσουμε με πίνακες τα στοιχεία που αφορούν τις παγκόσμιες πωλήσεις συμπακτώμενων δίσκων (cd) για το 2005.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info