Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sound design of a wild life documentary, on Dolby Digital 5.1 surround format.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑγγελάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorAngelakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:02:40Z
dc.date.available2016-03-15T14:02:40Z
dc.date.issued2013-03-11T12:23:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2402
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η εξολοκλήρου ηχητική επένδυση, σε διάταξη 5.1 Surround σε αποσπάσματα από ντοκιμαντέρ άγριας φύσης. Τα αποσπάσματα προέρχονται από την σειρά ντοκιμαντέρ του BBC “Planet Earth’’. Η παρούσα εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος αναλύεται αρχικά η σχέση εικόνας και ήχου, οι αλληλεπιδράσεις της οπτικοακουστικής συνύπαρξης, οι τρόποι ηχητικής επένδυσης ενός κινηματογραφικού υλικού, ακόμα γίνεται ιστορική αναδρομή στο χώρο του ντοκιμαντέρ και τις διάφορες μορφές του, μελέτη του συγκεκριμένου ντοκιμαντέρ ‘‘Planet Earth’’ και ανάλυση του Πολυκάναλου ήχου surround 5.1. Στην δεύτερη ενότητα περιγράφεται αναλυτικά η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε καθώς και κάθε στάδιο εργασίας για την ολοκλήρωση της ηχητικής επένδυσης. Ακολουθήθηκαν όλα τα στάδια παραγωγής του ήχου για εικόνα, από τις ηχογραφήσεις, την επεξεργασία ηχογραφημένων ή προ-ηχογραφημένων ήχων για την ηχητική και μουσική επένδυση της ταινίας, τον συγχρονισμό καθώς και τη μίξη σε πολυκάναλο περιβάλλον και την δημιουργία του τελικού προϊόντος, που μπορεί να αναπαραχθεί από όλα τα μέσα ψηφιακής αναπαραγωγής video. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν αρκετοί προ-ηχογραφημένοι ήχοι ώστε να καλύψουν τις ελλείψεις των ηχογραφήσεων αφού θεωρήθηκε απαραίτητο να χρησιμοποιηθούν ήχοι από τράπεζες ήχου (soundbanks), είτε γιατί οι συνθήκες δεν επέτρεπαν την ηχογράφησή τους, είτε γιατί οι ήχοι που είχαν ηχογραφηθεί δεν έδιναν το επιθυμητό αποτέλεσμα.el
dc.description.abstractThe aim of this project was to create a complete sound design, for excerpts of a wildlife documentary, in 5.1 Dolby Surround format. The excerpts originate from the BBC documentary series “Planet Earth’’. This work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part the relationship between picture and sound, interactions of audiovisual coexistence, ways of sound design of cinematographic material are analyzed. Also the history of the documentary genre and its various forms, as well as a quick study of the particular documentary'' Planet Earth'' are unfolded, followed by an analysis of multichannel audio 5.1 surround format. In the second part the methodology that followed and each working step for the completion of the sound design are described in detail. All the stages of production of sound in picture, from the recordings, processing recorded or pre-recorded sounds for the sound and music design of the film, the synchronization and mixing in a multichannel environment followed in various stages, and finally the creation of the final product, which can be reproduce by all digital playback media. Also many pre-recorded sounds were used to cover shortcomings of the recordings, since it was necessary to use sounds from sound-banks, either because the conditions did not permit recordings, or because the sounds which recorded didn’t give the desired result.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕπένδυση ηχητικών εφέ σε ντοκιμαντέρ άγριας φύσης σε Dolby Digital 5.1 surround format.el
dc.titleSound design of a wild life documentary, on Dolby Digital 5.1 surround format.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑγγελάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameAngelakis, Georgiosen
heal.publicationDate2013-03-11T12:23:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2402
heal.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η εξολοκλήρου ηχητική επένδυση, σε διάταξη 5.1 Surround σε αποσπάσματα από ντοκιμαντέρ άγριας φύσης. Τα αποσπάσματα προέρχονται από την σειρά ντοκιμαντέρ του BBC “Planet Earth’’. Η παρούσα εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος αναλύεται αρχικά η σχέση εικόνας και ήχου, οι αλληλεπιδράσεις της οπτικοακουστικής συνύπαρξης, οι τρόποι ηχητικής επένδυσης ενός κινηματογραφικού υλικού, ακόμα γίνεται ιστορική αναδρομή στο χώρο του ντοκιμαντέρ και τις διάφορες μορφές του, μελέτη του συγκεκριμένου ντοκιμαντέρ ‘‘Planet Earth’’ και ανάλυση του Πολυκάναλου ήχου surround 5.1. Στην δεύτερη ενότητα περιγράφεται αναλυτικά η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε καθώς και κάθε στάδιο εργασίας για την ολοκλήρωση της ηχητικής επένδυσης. Ακολουθήθηκαν όλα τα στάδια παραγωγής του ήχου για εικόνα, από τις ηχογραφήσεις, την επεξεργασία ηχογραφημένων ή προ-ηχογραφημένων ήχων για την ηχητική και μουσική επένδυση της ταινίας, τον συγχρονισμό καθώς και τη μίξη σε πολυκάναλο περιβάλλον και την δημιουργία του τελικού προϊόντος, που μπορεί να αναπαραχθεί από όλα τα μέσα ψηφιακής αναπαραγωγής video. Επίσης χρησιμοποιήθηκαν αρκετοί προ-ηχογραφημένοι ήχοι ώστε να καλύψουν τις ελλείψεις των ηχογραφήσεων αφού θεωρήθηκε απαραίτητο να χρησιμοποιηθούν ήχοι από τράπεζες ήχου (soundbanks), είτε γιατί οι συνθήκες δεν επέτρεπαν την ηχογράφησή τους, είτε γιατί οι ήχοι που είχαν ηχογραφηθεί δεν έδιναν το επιθυμητό αποτέλεσμα.el
heal.abstractThe aim of this project was to create a complete sound design, for excerpts of a wildlife documentary, in 5.1 Dolby Surround format. The excerpts originate from the BBC documentary series “Planet Earth’’. This work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part the relationship between picture and sound, interactions of audiovisual coexistence, ways of sound design of cinematographic material are analyzed. Also the history of the documentary genre and its various forms, as well as a quick study of the particular documentary'' Planet Earth'' are unfolded, followed by an analysis of multichannel audio 5.1 surround format. In the second part the methodology that followed and each working step for the completion of the sound design are described in detail. All the stages of production of sound in picture, from the recordings, processing recorded or pre-recorded sounds for the sound and music design of the film, the synchronization and mixing in a multichannel environment followed in various stages, and finally the creation of the final product, which can be reproduce by all digital playback media. Also many pre-recorded sounds were used to cover shortcomings of the recordings, since it was necessary to use sounds from sound-banks, either because the conditions did not permit recordings, or because the sounds which recorded didn’t give the desired result.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΕπένδυση ηχητικών εφέ σε ντοκιμαντέρ άγριας φύσης σε Dolby Digital 5.1 surround format.el
heal.titleSound design of a wild life documentary, on Dolby Digital 5.1 surround format.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordντοκυμαντέρ, σύστημα surround ήχου, 5.1 surround sound, επεξεργασία ήχου με ηλεκτρονικό υπολογιστή, ηχητικό εφφέel
heal.keyworddocumentary film, surround-sound system, 5.1 surround sound, computer sound processing, sound effecten
heal.advisorNameΦιτσανάκης, Μίνωςel
heal.advisorNameFitsanakis, Minosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)