Εμφάνιση απλής εγγραφής

Interactive multimedia application for learning music theory and notation: content design based on the cognitive theory of multimedia learning.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπούρου, Ζωήel
dc.creatorMpourou, Zoien
dc.date.accessioned2016-03-15T14:04:57Z
dc.date.available2016-03-15T14:04:57Z
dc.date.issued2013-06-27T11:42:58Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2409
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία μιας διαλογικής, πολυμεσικής εφαρμογής διά την εκμάθηση των βασικών στοιχείων της θεωρίας και σημειογραφίας της μουσικής, από ενήλικες χωρίς προγενέστερη μουσική παιδεία. Εστιάσαμε στα διδακτικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής, βασιζόμενοι στις σχεδιαστικές αρχές που προτείνονται από τη γνωστική θεωρία της πολυμεσικής μάθησης. Για την κατανόηση των πορισμάτων που προέκυψαν από την εν λόγω θεωρία καθώς και τη βέλτιστη χρήση αυτών, θα εξετάσουμε τις κυριότερες θεωρίες μάθησης και την εξέλιξη τους μέσα από το πεδίο της γνωστικής επιστήμης, εστιάζοντας στην ενεργή επεξεργασία πρωτοεμφανιζόμενων πληροφοριών σύμφωνα με τις δυνατότητες και τους περιορισμούς του ανθρώπινου γνωστικού συστήματος. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τα πορίσματα των ερευνητών πάνω στη διευκόλυνση της μαθησιακής διαδικασίας και τους τρόπους με τους οποίους τα χρησιμοποιήσαμε για την ενίσχυση της ουσιαστικής μάθησης των βασικών στοιχείων της θεωρίας και σημειογραφίας της μουσικής.el
dc.description.abstractThe current project is about the creation of an interactive multimedia application for learning the basic elements of the theory and notation of music and it concerns adults without prior musical education. We focused on the instructional features of the application, based on the design principles that are proposed from the cognitive theory of multimedia learning. In order to understand the findings that arose from the above theory as well as their optimal uses, we will examine the major learning theories as well as their evolution through the field of cognitive science by focusing on active processing of new incoming information in accordance with the capabilities and limitations of human cognitive system. In the end we will present the findings of researchers that promise to facilitate the learning process and the ways that we used those in order to enhance meaningful learning of the basic elements of theory and notation of music.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία διαλογικής πολυμεσικής εφαρμογής για την εκμάθηση των βασικών στοιχείων θεωρίας και σημειογαφίας της μουσικής: διδακτικός σχεδιασμός περιεχομένων, βασισμένος στη γνωστική θεωρία της πολυμεσικής μάθησης.el
dc.titleInteractive multimedia application for learning music theory and notation: content design based on the cognitive theory of multimedia learning.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπούρου, Ζωήel
heal.creatorNameMpourou, Zoien
heal.publicationDate2013-06-27T11:42:58Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2409
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη δημιουργία μιας διαλογικής, πολυμεσικής εφαρμογής διά την εκμάθηση των βασικών στοιχείων της θεωρίας και σημειογραφίας της μουσικής, από ενήλικες χωρίς προγενέστερη μουσική παιδεία. Εστιάσαμε στα διδακτικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής, βασιζόμενοι στις σχεδιαστικές αρχές που προτείνονται από τη γνωστική θεωρία της πολυμεσικής μάθησης. Για την κατανόηση των πορισμάτων που προέκυψαν από την εν λόγω θεωρία καθώς και τη βέλτιστη χρήση αυτών, θα εξετάσουμε τις κυριότερες θεωρίες μάθησης και την εξέλιξη τους μέσα από το πεδίο της γνωστικής επιστήμης, εστιάζοντας στην ενεργή επεξεργασία πρωτοεμφανιζόμενων πληροφοριών σύμφωνα με τις δυνατότητες και τους περιορισμούς του ανθρώπινου γνωστικού συστήματος. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τα πορίσματα των ερευνητών πάνω στη διευκόλυνση της μαθησιακής διαδικασίας και τους τρόπους με τους οποίους τα χρησιμοποιήσαμε για την ενίσχυση της ουσιαστικής μάθησης των βασικών στοιχείων της θεωρίας και σημειογραφίας της μουσικής.el
heal.abstractThe current project is about the creation of an interactive multimedia application for learning the basic elements of the theory and notation of music and it concerns adults without prior musical education. We focused on the instructional features of the application, based on the design principles that are proposed from the cognitive theory of multimedia learning. In order to understand the findings that arose from the above theory as well as their optimal uses, we will examine the major learning theories as well as their evolution through the field of cognitive science by focusing on active processing of new incoming information in accordance with the capabilities and limitations of human cognitive system. In the end we will present the findings of researchers that promise to facilitate the learning process and the ways that we used those in order to enhance meaningful learning of the basic elements of theory and notation of music.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΔημιουργία διαλογικής πολυμεσικής εφαρμογής για την εκμάθηση των βασικών στοιχείων θεωρίας και σημειογαφίας της μουσικής: διδακτικός σχεδιασμός περιεχομένων, βασισμένος στη γνωστική θεωρία της πολυμεσικής μάθησης.el
heal.titleInteractive multimedia application for learning music theory and notation: content design based on the cognitive theory of multimedia learning.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμουσική θεωρία, μουσική σημειογραφία, πολυμεσική εφαρμογή, γνωστικό φορτίο, γνωστική θεωρία της πολυμεσικής μάθησης, γνωστικό φορτίοel
heal.keywordmusic theory, music notation, multimedia application, cognitive loan, cognitive theory of multimedia learning, learning theoryen
heal.advisorNameΠαπαρηγόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameΑνδρουλάκη, Μαρίαel
heal.advisorNamePaparigopoulos, Konstantinosen
heal.advisorNameAndroulaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)