Εμφάνιση απλής εγγραφής

Piano learning application software development for visually impaired people.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣαντακά, Χριστίναel
dc.creatorSantaka, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:05:09Z
dc.date.available2016-03-15T14:05:09Z
dc.date.issued2013-12-18T09:09:18Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2414
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην ανάπτυξη μίας εφαρμογής εκμάθησης πιάνου από χρήστες με προβλήματα όρασης. Η υλοποίησή της έγινε στη γλώσσα προγραμματισμού Java. Η εφαρμογή λαμβάνει πληροφορία από πληκτροφόρο όργανο MIDI και μετατρέπει την εκτέλεση του μουσικού/χρήστη, σε λεκτικά μηνύματα που προσδιορίζουν το τονικό ύψος της νότας. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα καταγραφής και εκ των υστέρων αναπαραγωγής της εκτέλεσης τόσο ως μουσικό σήμα όσο και ως λεκτικά μηνύματα. Η εφαρμογή στοχεύει στο να συμβάλει στην εκμάθηση και εξάσκηση μουσικής από άτομα με προβλήματα όρασης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από δασκάλους μουσικής σε ειδικά σχολεία όσο και από δασκάλους σε ωδεία. Η εργασία αυτή περιλαμβάνει πρακτικό και θεωρητικό μέρος. Το πρακτικό μέρος αφορά στην υλοποίηση της διαδραστικής εφαρμογής και το θεωρητικό αφορά στην έρευνα και τη μελέτη μουσικού λογισμικού που απευθύνεται σε χρήστες με προβλήματα όρασης.el
dc.description.abstractThe main object of this thesis is the development of a piano learning software application for visually impaired users. The application was implemented with the use of the Java programming language. The application captures the data from a MIDI keyboard and converts the user’s performance into the verbal messages that notify the user about the note pitch. Furthermore the application provides utilities for recording and playback of the performance both as MIDI data and verbal messages. The application aims to facilitate music learning and practicing for visually impaired individuals and can be used by music teachers in special education schools, as well as by teachers in music academies. The thesis includes both practical and theoretical parts. For the theoretical part all the current research regarding to audio software applications that targets on visually impaired users is provided. The practical part is the realization of the aforementioned interactive application.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής εκμάθησης νοτών πιάνου για άτομα με προβλήματα όρασης.el
dc.titlePiano learning application software development for visually impaired people.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣαντακά, Χριστίναel
heal.creatorNameSantaka, Christinaen
heal.publicationDate2013-12-18T09:09:18Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2414
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην ανάπτυξη μίας εφαρμογής εκμάθησης πιάνου από χρήστες με προβλήματα όρασης. Η υλοποίησή της έγινε στη γλώσσα προγραμματισμού Java. Η εφαρμογή λαμβάνει πληροφορία από πληκτροφόρο όργανο MIDI και μετατρέπει την εκτέλεση του μουσικού/χρήστη, σε λεκτικά μηνύματα που προσδιορίζουν το τονικό ύψος της νότας. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα καταγραφής και εκ των υστέρων αναπαραγωγής της εκτέλεσης τόσο ως μουσικό σήμα όσο και ως λεκτικά μηνύματα. Η εφαρμογή στοχεύει στο να συμβάλει στην εκμάθηση και εξάσκηση μουσικής από άτομα με προβλήματα όρασης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από δασκάλους μουσικής σε ειδικά σχολεία όσο και από δασκάλους σε ωδεία. Η εργασία αυτή περιλαμβάνει πρακτικό και θεωρητικό μέρος. Το πρακτικό μέρος αφορά στην υλοποίηση της διαδραστικής εφαρμογής και το θεωρητικό αφορά στην έρευνα και τη μελέτη μουσικού λογισμικού που απευθύνεται σε χρήστες με προβλήματα όρασης.el
heal.abstractThe main object of this thesis is the development of a piano learning software application for visually impaired users. The application was implemented with the use of the Java programming language. The application captures the data from a MIDI keyboard and converts the user’s performance into the verbal messages that notify the user about the note pitch. Furthermore the application provides utilities for recording and playback of the performance both as MIDI data and verbal messages. The application aims to facilitate music learning and practicing for visually impaired individuals and can be used by music teachers in special education schools, as well as by teachers in music academies. The thesis includes both practical and theoretical parts. For the theoretical part all the current research regarding to audio software applications that targets on visually impaired users is provided. The practical part is the realization of the aforementioned interactive application.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΑνάπτυξη εφαρμογής εκμάθησης νοτών πιάνου για άτομα με προβλήματα όρασης.el
heal.titlePiano learning application software development for visually impaired people.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδραστική εφαρμογή, MIDI (standard), μη οπτική αλληλεπίδραση, υποστηρικτική εφαρμογήel
heal.keywordinteractive application, MIDI (standard), non visual interaction, assistive technologyen
heal.advisorNameΑλεξανδράκη, Χρυσούλαel
heal.advisorNameΕτμεκτσόγλου, Ιωάνναel
heal.advisorNameAlexandraki, Chrysoulaen
heal.advisorNameEtkmetsoglou, Ioannaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)