Εμφάνιση απλής εγγραφής

Acoustical study for classrooms.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝάσης, Βελισσάριοςel
dc.creatorNasis, Velissariosen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:05:12Z
dc.date.available2016-03-15T14:05:12Z
dc.date.issued2013-06-27T13:57:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2416
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη πραγματεύεται την ορθότητα κατασκευής εκπαιδευτικών αιθουσών σε συνάρτηση με την μέτρηση των κατάλληλων ακουστικών δεικτών. Κατά την ανάπτυξη της παρούσας μελέτης, μετρήθηκε η απόκριση τεσσάρων αιθουσών διδασκαλίας του τμήματος Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, εκ των οποίων οι δύο αποτελούν αίθουσες πολλαπλών χρήσεων καθώς χρησιμοποιούνται ως εργαστήρια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Το μετρητικό κομμάτι της έρευνάς μας επικεντρώθηκε στη λήψη μετρήσεων με το σύστημα MLSSA και με τη βοήθεια ηχομέτρου, έχοντας ως αποτέλεσμα την ποσοτικοποίηση της ακουστικής ποιότητας των αιθουσών διδασκαλίας που μελετήθηκαν. Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης καταδεικνύουν την ελλιπή ακουστική ποιότητα των αιθουσών διδασκαλίας. Τέλος προτείνονται εφικτές λύσεις αναφορικά με ακουστικές βελτιώσεις των μελετούμενων αιθουσών.el
dc.description.abstractThis survey is dealing with the correct manufacture of education classrooms in connection with the measurement of the proper acoustic indexes. In drawing this survey, the response of four education halls of the Department of Music Technology and Acoustics was measured. Two of the studied teaching halls are halls for multiple use as they are used as laboratories served with electronic computers (PC’s). The measurement part of our survey focused on making measurements under the MLSSA system with the assistance of sound level meters, achieving thus the qualification of the acoustics of the studied teaching hall. The results of this survey prove the insufficient acoustic quality of the teaching halls. Finally, possible solutions regarding the improvement of the acoustics of the studied teaching halls are proposed.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑκουστική μελέτη αιθουσών διδασκαλίας.el
dc.titleAcoustical study for classrooms.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝάσης, Βελισσάριοςel
heal.creatorNameNasis, Velissariosen
heal.publicationDate2013-06-27T13:57:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2416
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη πραγματεύεται την ορθότητα κατασκευής εκπαιδευτικών αιθουσών σε συνάρτηση με την μέτρηση των κατάλληλων ακουστικών δεικτών. Κατά την ανάπτυξη της παρούσας μελέτης, μετρήθηκε η απόκριση τεσσάρων αιθουσών διδασκαλίας του τμήματος Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, εκ των οποίων οι δύο αποτελούν αίθουσες πολλαπλών χρήσεων καθώς χρησιμοποιούνται ως εργαστήρια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Το μετρητικό κομμάτι της έρευνάς μας επικεντρώθηκε στη λήψη μετρήσεων με το σύστημα MLSSA και με τη βοήθεια ηχομέτρου, έχοντας ως αποτέλεσμα την ποσοτικοποίηση της ακουστικής ποιότητας των αιθουσών διδασκαλίας που μελετήθηκαν. Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης καταδεικνύουν την ελλιπή ακουστική ποιότητα των αιθουσών διδασκαλίας. Τέλος προτείνονται εφικτές λύσεις αναφορικά με ακουστικές βελτιώσεις των μελετούμενων αιθουσών.el
heal.abstractThis survey is dealing with the correct manufacture of education classrooms in connection with the measurement of the proper acoustic indexes. In drawing this survey, the response of four education halls of the Department of Music Technology and Acoustics was measured. Two of the studied teaching halls are halls for multiple use as they are used as laboratories served with electronic computers (PC’s). The measurement part of our survey focused on making measurements under the MLSSA system with the assistance of sound level meters, achieving thus the qualification of the acoustics of the studied teaching hall. The results of this survey prove the insufficient acoustic quality of the teaching halls. Finally, possible solutions regarding the improvement of the acoustics of the studied teaching halls are proposed.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΑκουστική μελέτη αιθουσών διδασκαλίας.el
heal.titleAcoustical study for classrooms.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordθόρυβος, ηχομόνωση, αίθουσα διδασκαλίαςel
heal.keywordnoise, soundproofing, teaching roomen
heal.advisorNameΜπρέζας, Σπυρίδωνel
heal.advisorNameMprezas, Spyridonen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)