Εμφάνιση απλής εγγραφής

The creation of a sound effect library and a recommendation system for applications on sound design.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑντίοχος, Ιωάννης-Φίλιπποςel
dc.creatorAntiochos, Ioannis-Filipposen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:08:42Z
dc.date.available2016-03-15T14:08:42Z
dc.date.issued2016-02-10T10:30:51Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2433
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η δημιουργία μιας βιβλιοθήκης ήχων (Sound effects Library) και η δημιουργία ενός συστήματος σύστασης των ήχων που περιέχονται εντός αυτής. Απώτερος σκοπός είναι να προσφερθεί στην διάθεση του χρήστη μια δομημένη και πλούσια βιβλιοθήκη πού μέσω του εύχρηστου συστήματος σύστασης να έχει την δυνατότητα επιλογής ήχων (sound effects) και κατηγοριών ήχων ώστε να επενδύσει ηχητικά (Sound design) το έργο του είτε πρόκειται για ταινία, animation, θεατρική παράσταση κτλ. Η βιβλιοθήκη αυτή δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει την ζήτηση των Sound Designers (τεχνικός ηχητικής επένδυσης) για ηχητικά κομμάτια (sound effects) που δεν είναι εύκολο ή δεν έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν εντός του studio. Στο περιεχόμενο της βιβλιοθήκης που έχει δημιουργηθεί εντάσσονται κοινοί ήχοι που υπάρχουν στην καθημερινότητα εντός του αστικού κέντρου, οι οποίοι είναι πάντοτε χρήσιμοι λόγο της συχνής χρήσης τους, αλλά και ήχοι που είναι δύσκολο να καταγραφούν, και προσδίδουν ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα ενώ παράλληλα αποτελούν μια σημαντική βοήθεια στον χρήστη. Παρακάτω παρουσιάζεται αναφορικά το περιεχόμενο της εργασίας το οποίο δεν περιορίζεται μόνο στην βιβλιοθήκη ήχων και το σύστημα σύστασης, αλλά και σε άλλους παράγοντες που σχετίζονται με τον ηχητικό σχεδιασμό. Τα κύρια σημεία κάθε κεφαλαίου είναι: Εισαγωγή : Αναφέρεται ο σκοπός και ο στόχος δημιουργίας της εργασίας. 1ο Κεφάλαιο: Ιστορική αναδρομή και εξέλιξη των βιβλιοθηκών ήχων από την πρώτη εμφάνιση τους έως σήμερα. Παράλληλα γίνεται παρουσίαση των εταιριών που σηματοδότησαν την έννοια της βιβλιοθήκης ήχων από το δεύτερο μισό του 20ου αιώνα, αλλά και παρουσίαση των σημαντικότερων εταιριών που έχουν εξελιχθεί στον χώρο και αποτελούν τα δυνατότερα ονόματα δημιουργίας βιβλιοθηκών ήχων. 2ο Κεφάλαιο: Μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην εμφάνιση και εξέλιξη του ήχου στον κινηματογράφο, καθώς από το κινηματογράφο προήλθε ο όρος της ηχητικής επένδυσης και μέσω αυτού παρουσιάζεται οτιδήποτε καινοτόμο στον τομέα της ηχητικής επένδυσης . 3ο Κεφάλαιο: Αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο για την κατανόηση όλων των εννοιών και όρων που σχετίζονται με τις βιβλιοθήκες ήχων, όπως ηχητική επένδυση (sound design), ήχοι βιβλιοθήκης (Sound effects), metadata πληροφορίες. Σε αυτό το κεφάλαιο παρουσιάζεται όλο το θεωρητικό υπόβαθρο που απαιτείται για την κατανόηση της εργασίας. 4ο Κεφάλαιο: Παρουσιάζεται το σημασιολογικό περιεχόμενο των γλωσσών XML και HTML μέσω των οποίων δημιουργήθηκε το σύστημα σύστασης. 5ο Κεφάλαιο: Περιέχεται η διαδικασία υλοποίησης της εργασίας. Παράδειγμα Χρήσης: Παρουσιάζονται οι απαραίτητες πληροφορίες για την χρησιμοποίηση του συστήματος σύστασης και της βιβλιοθήκης χωρίς να παρουσιάζονται τεχνικές πληροφορίες. Συμπεράσματα και Μελλοντικές Χρήσεις: Περιλαμβάνονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την εκπόνηση της εργασίας και οι δυνατότητες για τη μελλοντική χρήση αυτής. Εξετάζοντας το τελικό αποτέλεσμα που παρουσιάζεται, η βιβλιοθήκη ήχων και το σύστημα σύστασης αυτής αποτελούν ένα χρήσιμο «εργαλείο» στα χέρια ενός τεχνικού ηχητικής επένδυσης καθώς περιέχει ηχητικά αρχεία(sound effects) με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα οποία παραθέτονται σε μια εύχρηστη σελίδα (σύστημα σύστασης). Η διαδικασία δημιουργίας υπήρξε αρκετά χρονοβόρα και έχριζε μεγάλης προσοχής σε όλα τα στάδια της. Χάρη στον τρόπο δόμησης και παρουσίασης της βιβλιοθήκης υπάρχει δυνατότητα συνεχούς εμπλουτισμού με νέα ηχητικά αρχεία, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο μεγαλύτερη δυναμική στην βιβλιοθήκη.el
dc.description.abstractThis dissertation demonstrates the creation of a sound effect library and also the creation of a composition system of sounds that are created within this library. The purpose of this study is to offer the user a well structured and vast sound library. By employing this user friendly composition system, the user will be able to choose sound effects and different categories of sound in order to sound design his work, whether it is a movie, an animation or a theatrical play etc. This sound library was created in order to accommodate the demand of Sound Designers for sound effects which are either difficult or cannot be produced in a sound studio. This library contains common sounds that can be heard daily within an urban environment and would be useful for availability due to their frequency in use. Furthermore, this library also contains sounds which are difficult to be recorded. These sounds could offer a unique character on a sound design and could also be a useful tool for the user. The context of this study is presented below and it should be noted that it does not only concentrate on the sound library and the sound composition system created, but also on other sound design elements such as sound effects, sound editing, sound recording, metadata etc. The key subjects of each chapter are as presented below: Introduction: Explains the purpose and the aim of this study. Chapter 1: A historical account of the progress of sound libraries from when the first emerged until present time. Furthermore, in this chapter different companies are presented which marked the definition of sound libraries from the second half of the 20th century along with the presentation of companies that have developed in this field and have become the most noteworthy names in the creation of sound libraries. Chapter 2: A short historical account of the emergence and the progress of sound in cinema. This is of particular interest because the term sound design occurred from cinema and it is within cinema that innovation in the field of sound design is noted. Chapter 3: An important chapter in order to understand the terms which are related to sound libraries and the meaning of them. Terms such as: sound design, sound effects and metadata. This section analyzes all the background information required in order to fully understand the meaning of this study. Chapter 4: This Chapter demonstrates the meaning of the languages XML and HTML with which the composition system was created. Chapter 5: This section describes the implementation process of this study. Example of usage: All the necessary information for use of the composition system and sound library is presented does not present any technical knowledge to the user. Conclusions and future applications: this section analyzes the conclusions that occur from the implementation of this study along with the prospects for future applications. By analyzing the final results from this research, it could be said that the sound library and the composition system presented could be useful tools for a sound designer, as they contain sound effect files of particular interest which are presented on a user friendly system. The creation of the sound library and the recommendation system was an extensive process that required particular attention during all stages. Due to the way this sound library was designed and also due to it is structure, it is possible to continuously enhance its contents with new sound effect files, increasing with that way the range of the sound library.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία βιβλιοθήκης ήχων και έξυπνου συστήματος σύστασης περιεχομένου για εφαρμογές ηχητικής επένδυσης εικόνας.el
dc.titleThe creation of a sound effect library and a recommendation system for applications on sound design.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑντίοχος, Ιωάννης-Φίλιπποςel
heal.creatorNameAntiochos, Ioannis-Filipposen
heal.publicationDate2016-02-10T10:30:51Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2433
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η δημιουργία μιας βιβλιοθήκης ήχων (Sound effects Library) και η δημιουργία ενός συστήματος σύστασης των ήχων που περιέχονται εντός αυτής. Απώτερος σκοπός είναι να προσφερθεί στην διάθεση του χρήστη μια δομημένη και πλούσια βιβλιοθήκη πού μέσω του εύχρηστου συστήματος σύστασης να έχει την δυνατότητα επιλογής ήχων (sound effects) και κατηγοριών ήχων ώστε να επενδύσει ηχητικά (Sound design) το έργο του είτε πρόκειται για ταινία, animation, θεατρική παράσταση κτλ. Η βιβλιοθήκη αυτή δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει την ζήτηση των Sound Designers (τεχνικός ηχητικής επένδυσης) για ηχητικά κομμάτια (sound effects) που δεν είναι εύκολο ή δεν έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν εντός του studio. Στο περιεχόμενο της βιβλιοθήκης που έχει δημιουργηθεί εντάσσονται κοινοί ήχοι που υπάρχουν στην καθημερινότητα εντός του αστικού κέντρου, οι οποίοι είναι πάντοτε χρήσιμοι λόγο της συχνής χρήσης τους, αλλά και ήχοι που είναι δύσκολο να καταγραφούν, και προσδίδουν ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα ενώ παράλληλα αποτελούν μια σημαντική βοήθεια στον χρήστη. Παρακάτω παρουσιάζεται αναφορικά το περιεχόμενο της εργασίας το οποίο δεν περιορίζεται μόνο στην βιβλιοθήκη ήχων και το σύστημα σύστασης, αλλά και σε άλλους παράγοντες που σχετίζονται με τον ηχητικό σχεδιασμό. Τα κύρια σημεία κάθε κεφαλαίου είναι: Εισαγωγή : Αναφέρεται ο σκοπός και ο στόχος δημιουργίας της εργασίας. 1ο Κεφάλαιο: Ιστορική αναδρομή και εξέλιξη των βιβλιοθηκών ήχων από την πρώτη εμφάνιση τους έως σήμερα. Παράλληλα γίνεται παρουσίαση των εταιριών που σηματοδότησαν την έννοια της βιβλιοθήκης ήχων από το δεύτερο μισό του 20ου αιώνα, αλλά και παρουσίαση των σημαντικότερων εταιριών που έχουν εξελιχθεί στον χώρο και αποτελούν τα δυνατότερα ονόματα δημιουργίας βιβλιοθηκών ήχων. 2ο Κεφάλαιο: Μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην εμφάνιση και εξέλιξη του ήχου στον κινηματογράφο, καθώς από το κινηματογράφο προήλθε ο όρος της ηχητικής επένδυσης και μέσω αυτού παρουσιάζεται οτιδήποτε καινοτόμο στον τομέα της ηχητικής επένδυσης . 3ο Κεφάλαιο: Αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο για την κατανόηση όλων των εννοιών και όρων που σχετίζονται με τις βιβλιοθήκες ήχων, όπως ηχητική επένδυση (sound design), ήχοι βιβλιοθήκης (Sound effects), metadata πληροφορίες. Σε αυτό το κεφάλαιο παρουσιάζεται όλο το θεωρητικό υπόβαθρο που απαιτείται για την κατανόηση της εργασίας. 4ο Κεφάλαιο: Παρουσιάζεται το σημασιολογικό περιεχόμενο των γλωσσών XML και HTML μέσω των οποίων δημιουργήθηκε το σύστημα σύστασης. 5ο Κεφάλαιο: Περιέχεται η διαδικασία υλοποίησης της εργασίας. Παράδειγμα Χρήσης: Παρουσιάζονται οι απαραίτητες πληροφορίες για την χρησιμοποίηση του συστήματος σύστασης και της βιβλιοθήκης χωρίς να παρουσιάζονται τεχνικές πληροφορίες. Συμπεράσματα και Μελλοντικές Χρήσεις: Περιλαμβάνονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την εκπόνηση της εργασίας και οι δυνατότητες για τη μελλοντική χρήση αυτής. Εξετάζοντας το τελικό αποτέλεσμα που παρουσιάζεται, η βιβλιοθήκη ήχων και το σύστημα σύστασης αυτής αποτελούν ένα χρήσιμο «εργαλείο» στα χέρια ενός τεχνικού ηχητικής επένδυσης καθώς περιέχει ηχητικά αρχεία(sound effects) με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα οποία παραθέτονται σε μια εύχρηστη σελίδα (σύστημα σύστασης). Η διαδικασία δημιουργίας υπήρξε αρκετά χρονοβόρα και έχριζε μεγάλης προσοχής σε όλα τα στάδια της. Χάρη στον τρόπο δόμησης και παρουσίασης της βιβλιοθήκης υπάρχει δυνατότητα συνεχούς εμπλουτισμού με νέα ηχητικά αρχεία, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο μεγαλύτερη δυναμική στην βιβλιοθήκη.el
heal.abstractThis dissertation demonstrates the creation of a sound effect library and also the creation of a composition system of sounds that are created within this library. The purpose of this study is to offer the user a well structured and vast sound library. By employing this user friendly composition system, the user will be able to choose sound effects and different categories of sound in order to sound design his work, whether it is a movie, an animation or a theatrical play etc. This sound library was created in order to accommodate the demand of Sound Designers for sound effects which are either difficult or cannot be produced in a sound studio. This library contains common sounds that can be heard daily within an urban environment and would be useful for availability due to their frequency in use. Furthermore, this library also contains sounds which are difficult to be recorded. These sounds could offer a unique character on a sound design and could also be a useful tool for the user. The context of this study is presented below and it should be noted that it does not only concentrate on the sound library and the sound composition system created, but also on other sound design elements such as sound effects, sound editing, sound recording, metadata etc. The key subjects of each chapter are as presented below: Introduction: Explains the purpose and the aim of this study. Chapter 1: A historical account of the progress of sound libraries from when the first emerged until present time. Furthermore, in this chapter different companies are presented which marked the definition of sound libraries from the second half of the 20th century along with the presentation of companies that have developed in this field and have become the most noteworthy names in the creation of sound libraries. Chapter 2: A short historical account of the emergence and the progress of sound in cinema. This is of particular interest because the term sound design occurred from cinema and it is within cinema that innovation in the field of sound design is noted. Chapter 3: An important chapter in order to understand the terms which are related to sound libraries and the meaning of them. Terms such as: sound design, sound effects and metadata. This section analyzes all the background information required in order to fully understand the meaning of this study. Chapter 4: This Chapter demonstrates the meaning of the languages XML and HTML with which the composition system was created. Chapter 5: This section describes the implementation process of this study. Example of usage: All the necessary information for use of the composition system and sound library is presented does not present any technical knowledge to the user. Conclusions and future applications: this section analyzes the conclusions that occur from the implementation of this study along with the prospects for future applications. By analyzing the final results from this research, it could be said that the sound library and the composition system presented could be useful tools for a sound designer, as they contain sound effect files of particular interest which are presented on a user friendly system. The creation of the sound library and the recommendation system was an extensive process that required particular attention during all stages. Due to the way this sound library was designed and also due to it is structure, it is possible to continuously enhance its contents with new sound effect files, increasing with that way the range of the sound library.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΔημιουργία βιβλιοθήκης ήχων και έξυπνου συστήματος σύστασης περιεχομένου για εφαρμογές ηχητικής επένδυσης εικόνας.el
heal.titleThe creation of a sound effect library and a recommendation system for applications on sound design.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηχητικός σχεδιασμός, ηχητικό εφφέ, ηχογράφηση, XML, γλώσσα σήμανσης υπερκειμένου, ήχος στον κινηματογράφο, βιβλιοθήκη ήχουel
heal.keywordsound design, sound effect, sound recording, XML, document markup language (HTML), sound in motion pictures, sound libraryen
heal.advisorNameΦλώρος, Ανδρέαςel
heal.advisorNameFloros, Andreasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)