Εμφάνιση απλής εγγραφής

Improvisation music using new technologies within the European Project MIROR (Musical Interaction Relying on Reflexion).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΦραγκουλίδου, Δανάηel
dc.creatorFragkoulidou, Danaien
dc.date.accessioned2016-03-15T14:09:14Z
dc.date.available2016-03-15T14:09:14Z
dc.date.issued2016-02-08T14:25:41Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2442
dc.description.abstractΟ αυτοσχεδιασμός αποτελεί μια πνευματική και ψυχική καλλιέργεια για τον άνθρωπο. Είναι ένας δικός του τρόπος με τον οποίο εκφράζει τα συναισθήματά του και τις απόψεις του. Η επιδεξιότητα που αποκτά με τον αυτοσχεδιασμό έχει την δυνατότητα να ενισχύσει τις ήδη υπάρχουσες ικανότητές του και να επηρεάσει θετικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί και εκφράζεται σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς του ανεξαρτήτως του χώρου στον οποίο κινείται. Τον βοηθάει να ανακαλύψει έναν καινούργιο τρόπο σκέψης και μια νέα πρακτική ζωής. Σε αυτή τη μελέτη γίνεται εκτενής αναφορά στον μουσικό αυτοσχεδιασμό και συγκεκριμένα στην σχέση του με την εκπαίδευση, την ψυχαγωγία και την δημιουργικότητα χρησιμοποιώντας νέες μουσικές τεχνολογίες όπως είναι το MIROR. Το τριετές ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα MIROR (Musical Interaction Relying on Reflexion), (www.mirorproject.eu), δίνει την δυνατότητα σε έναν χρήστη να αυτοσχεδιάσει πάνω σε αυτό και να αντιληφθεί τις γνώσεις που έχει πάνω στη μουσική και να μάθει κάποιους βασικούς κανόνες της. Η εφαρμογή του προγράμματος βασίζεται στην συνεργασία μεταξύ του Πανεπιστημίου της Γένοβας και στα ψυχοπαιδαγωγικά τμήματα από το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια, το Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ, το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο του Exeter. Η παρούσα εργασία έγινε στα πλαίσια του προγράμματος αυτού και είχε ως βασικό σκοπό την εκτίμηση και την παρουσίαση του συγκεκριμένου προγράμματος ως ένα νέο μέσο που έχει στόχο την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της μουσικότητας του χρήστη, εξελίσσοντας τις αυτοσχεδιαστικές του ικανότητες χωρίς να χρειάζεται αυτός να ξέρει μουσική. Θα σημειωθεί η μεθοδολογία του πειράματος, θα παρουσιαστούν οι αυτοσχεδιασμοί που θα γίνουν σε παρτιτούρες με τη βοήθεια κατάλληλου προγράμματος και θα συγκριθούν μεταξύ τους. Τα αποτελέσματα της διαδικασίας αυτής θα καταγραφούν και στη συνέχεια θα μελετηθούν για κάθε χρήστη ξεχωριστά, έχοντας ως δεδομένα τις παρτιτούρες με τις φράσεις αυτές που δημιούργησε ο καθένας. Στα πειράματά μας είδαμε ότι δεν είναι απαραίτητο να έχει κάποιος γνώσεις μουσικής για να καταλάβει πως λειτουργεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Το γεγονός αυτό προτρέπει και ενθαρρύνει τον χρήστη να ασχοληθεί με αυτό και να νιώθει οικεία και άνετα χρησιμοποιώντας το. Συνδυάζει την μουσική με την πνευματική και ψυχική καλλιέργεια και στοχεύει παράλληλα στην εκμάθηση της μουσικής. Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να κριθεί χρήσιμο και απαραίτητο στο τομέα της εκπαίδευσης, καθώς μπορεί να βοηθήσει κάποιον να μάθει μουσική και συγκεκριμένα να μπορέσει να την αντιληφθεί και να την ακούσει.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜουσικός αυτοσχεδιασμός χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος MIROR (Musical Interaction Relying on Reflexion).el
dc.titleImprovisation music using new technologies within the European Project MIROR (Musical Interaction Relying on Reflexion).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΦραγκουλίδου, Δανάηel
heal.creatorNameFragkoulidou, Danaien
heal.publicationDate2016-02-08T14:25:41Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2442
heal.abstractΟ αυτοσχεδιασμός αποτελεί μια πνευματική και ψυχική καλλιέργεια για τον άνθρωπο. Είναι ένας δικός του τρόπος με τον οποίο εκφράζει τα συναισθήματά του και τις απόψεις του. Η επιδεξιότητα που αποκτά με τον αυτοσχεδιασμό έχει την δυνατότητα να ενισχύσει τις ήδη υπάρχουσες ικανότητές του και να επηρεάσει θετικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί και εκφράζεται σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς του ανεξαρτήτως του χώρου στον οποίο κινείται. Τον βοηθάει να ανακαλύψει έναν καινούργιο τρόπο σκέψης και μια νέα πρακτική ζωής. Σε αυτή τη μελέτη γίνεται εκτενής αναφορά στον μουσικό αυτοσχεδιασμό και συγκεκριμένα στην σχέση του με την εκπαίδευση, την ψυχαγωγία και την δημιουργικότητα χρησιμοποιώντας νέες μουσικές τεχνολογίες όπως είναι το MIROR. Το τριετές ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα MIROR (Musical Interaction Relying on Reflexion), (www.mirorproject.eu), δίνει την δυνατότητα σε έναν χρήστη να αυτοσχεδιάσει πάνω σε αυτό και να αντιληφθεί τις γνώσεις που έχει πάνω στη μουσική και να μάθει κάποιους βασικούς κανόνες της. Η εφαρμογή του προγράμματος βασίζεται στην συνεργασία μεταξύ του Πανεπιστημίου της Γένοβας και στα ψυχοπαιδαγωγικά τμήματα από το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια, το Πανεπιστήμιο του Γκέτεμποργκ, το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο του Exeter. Η παρούσα εργασία έγινε στα πλαίσια του προγράμματος αυτού και είχε ως βασικό σκοπό την εκτίμηση και την παρουσίαση του συγκεκριμένου προγράμματος ως ένα νέο μέσο που έχει στόχο την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της μουσικότητας του χρήστη, εξελίσσοντας τις αυτοσχεδιαστικές του ικανότητες χωρίς να χρειάζεται αυτός να ξέρει μουσική. Θα σημειωθεί η μεθοδολογία του πειράματος, θα παρουσιαστούν οι αυτοσχεδιασμοί που θα γίνουν σε παρτιτούρες με τη βοήθεια κατάλληλου προγράμματος και θα συγκριθούν μεταξύ τους. Τα αποτελέσματα της διαδικασίας αυτής θα καταγραφούν και στη συνέχεια θα μελετηθούν για κάθε χρήστη ξεχωριστά, έχοντας ως δεδομένα τις παρτιτούρες με τις φράσεις αυτές που δημιούργησε ο καθένας. Στα πειράματά μας είδαμε ότι δεν είναι απαραίτητο να έχει κάποιος γνώσεις μουσικής για να καταλάβει πως λειτουργεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Το γεγονός αυτό προτρέπει και ενθαρρύνει τον χρήστη να ασχοληθεί με αυτό και να νιώθει οικεία και άνετα χρησιμοποιώντας το. Συνδυάζει την μουσική με την πνευματική και ψυχική καλλιέργεια και στοχεύει παράλληλα στην εκμάθηση της μουσικής. Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να κριθεί χρήσιμο και απαραίτητο στο τομέα της εκπαίδευσης, καθώς μπορεί να βοηθήσει κάποιον να μάθει μουσική και συγκεκριμένα να μπορέσει να την αντιληφθεί και να την ακούσει.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΜουσικός αυτοσχεδιασμός χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος MIROR (Musical Interaction Relying on Reflexion).el
heal.titleImprovisation music using new technologies within the European Project MIROR (Musical Interaction Relying on Reflexion).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαυτοσχεδιασμός, συναίσθημα, δημιουργικότητα, νέες τεχνολογίες, μουσική, εκπαίδευσηel
heal.keywordimprovisation, emotion, creativity, new technologies, music, educationen
heal.advisorNameΚουζούπης, Σπύροςel
heal.advisorNameΑναγνωστοπούλου, Χριστίναel
heal.advisorNameKouzoupis, Spyrosen
heal.advisorNameAnagnostopoulou, Christinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)