Εμφάνιση απλής εγγραφής

Soundtrack for the short animation film "Destiny" and "Little Tombstone".

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπατζάκης-Λιανός, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorBatzakis-Lianos, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:09:22Z
dc.date.available2016-03-15T14:09:22Z
dc.date.issued2016-02-25T15:16:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2446
dc.description.abstractH παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την διαδικασία ηχητικής επένδυσης των ταινιών μικρού μήκους «Little Tombstone» (2011 / Γαλλία) των Frédéric Azais, Théo Di Malta, Benjamin Leymonerie, Adrien Quillet και «Destiny»(Γαλλία 2012) των Fabien Weibel, Manuel Alligné, Sandrine Wurster και Victor Debatisse. Σκοπός της εργασίας ήταν, να αναπτυχθούν επαγγελματικές τεχνικές που απαιτούνται για κάθε ξεχωριστό στάδιο παραγωγής ήχου μιας ταινίας, η εμβάθυνση γνώσεων για τις παραμέτρους της ηχογράφησης επεξεργασίας και μίξης ηχητικού υλικού (π.χ ψυχοακουστικά φαινόμενα), καθώς και η ανάπτυξη αναγκαίων δεξιοτήτων για την δημιουργία ποιοτικού ηχητικού υλικού επαγγελματικών προδιαγραφών. Τα στάδια για την υλοποίηση της εργασίας ήταν η μορφολογική ανάλυση των σκηνών, η καταγραφή όλων των ήχων των δύο ταινιών, η ηχογράφηση των αναγκαίων ήχων σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, η επεξεργασία των ήχων με διάφορες τεχνικές, ο συγχρονισμός με την εικόνα και η τελική μίξη.el
dc.description.abstractThis thesis concerns the sound design procedure for the short animation films Little Tombstone (2011 / France) by Frédéric Azais, Théo Di Malta, Benjamin Leymonerie, Adrien Quillet, and Destiny by Fabien Weibel, Manuel Alligné, Sandrine Wurster and Victor Debatisse. The aim was to develop professional techniques required for each and every separate audio production stage of a film, to deepen knowledge of the process parameters used in recording and mixing audio material, as well as developing the necessary skills to create quality audio material of professional specifications. The steps to implementing the work were as follows : Morphological analysis of scenes, the tabulation of all the sounds in the two films, the indoors and outdoors recording of the necessary sounds, the processing and editing of sounds using different techniques and the synchronization of the image and final audio mix.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗχητική Eπένδυση για τις μικρού μήκους ταινίες animation “Destiny” και “Little Tombstone.el
dc.titleSoundtrack for the short animation film "Destiny" and "Little Tombstone".en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπατζάκης-Λιανός, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameBatzakis-Lianos, Konstantinosen
heal.publicationDate2016-02-25T15:16:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2446
heal.abstractH παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την διαδικασία ηχητικής επένδυσης των ταινιών μικρού μήκους «Little Tombstone» (2011 / Γαλλία) των Frédéric Azais, Théo Di Malta, Benjamin Leymonerie, Adrien Quillet και «Destiny»(Γαλλία 2012) των Fabien Weibel, Manuel Alligné, Sandrine Wurster και Victor Debatisse. Σκοπός της εργασίας ήταν, να αναπτυχθούν επαγγελματικές τεχνικές που απαιτούνται για κάθε ξεχωριστό στάδιο παραγωγής ήχου μιας ταινίας, η εμβάθυνση γνώσεων για τις παραμέτρους της ηχογράφησης επεξεργασίας και μίξης ηχητικού υλικού (π.χ ψυχοακουστικά φαινόμενα), καθώς και η ανάπτυξη αναγκαίων δεξιοτήτων για την δημιουργία ποιοτικού ηχητικού υλικού επαγγελματικών προδιαγραφών. Τα στάδια για την υλοποίηση της εργασίας ήταν η μορφολογική ανάλυση των σκηνών, η καταγραφή όλων των ήχων των δύο ταινιών, η ηχογράφηση των αναγκαίων ήχων σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, η επεξεργασία των ήχων με διάφορες τεχνικές, ο συγχρονισμός με την εικόνα και η τελική μίξη.el
heal.abstractThis thesis concerns the sound design procedure for the short animation films Little Tombstone (2011 / France) by Frédéric Azais, Théo Di Malta, Benjamin Leymonerie, Adrien Quillet, and Destiny by Fabien Weibel, Manuel Alligné, Sandrine Wurster and Victor Debatisse. The aim was to develop professional techniques required for each and every separate audio production stage of a film, to deepen knowledge of the process parameters used in recording and mixing audio material, as well as developing the necessary skills to create quality audio material of professional specifications. The steps to implementing the work were as follows : Morphological analysis of scenes, the tabulation of all the sounds in the two films, the indoors and outdoors recording of the necessary sounds, the processing and editing of sounds using different techniques and the synchronization of the image and final audio mix.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΗχητική Eπένδυση για τις μικρού μήκους ταινίες animation “Destiny” και “Little Tombstone.el
heal.titleSoundtrack for the short animation film "Destiny" and "Little Tombstone".en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηχογράφηση, ταινία κινουμένων σχεδίων, μουσική, επεξεργασία ήχουel
heal.keywordsound recording, animated film, music, sound processingen
heal.advisorNameΒαλσαμάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameValsamakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)