Εμφάνιση απλής εγγραφής

Introduction in Audio API: The OpenAl audio API.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓρηγοράτου, Σοφίαel
dc.creatorGrigoratou, Sofiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:09:36Z
dc.date.available2016-03-15T14:09:36Z
dc.date.issued2008-07-17T09:37:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2453
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η εισαγωγή στην λειτουργία των Audio API. Ένα API (Application Programming Interface) θα μπορούσε να οριστεί ως ένα σύνολο από υποπρογράμματα – ρουτίνες κλήσης, βιβλιοθήκες ή προγραμματιστικά αντικείμενα, τα οποία παρέχουν στον προγραμματιστή προγραμματιστικά βοηθήματα. Στην πτυχιακή εργασία γίνεται παρουσίαση των Audio API γενικότερα, ενώ επικεντρώνεται στη δομή και λειτουργία του OpenAL. Το API OpenAL είναι ένα Open Source (Ανοιχτού Κώδικα), cross-platform (ανεξάρτητης πλατφόρμας), 3D audio API κατάλληλο για αναπαραγωγή ήχου και μουσικής, καθώς επίσης και για μία σειρά εφαρμογών για 3D Audio, όπως η επένδυση ήχου σε παιχνίδια για υπολογιστή ή για εξειδικευμένες πλατφόρμες παιχνιδιών. Το OpenAL Audio API έχει μεγάλες ομοιότητες στον τρόπο προγραμματισμού με το API OpenGL, το οποίο έχει καθιερωθεί εδώ και καιρό από τις εταιρίες παιχνιδιών για τη δημιουργία γραφικών. Η ταυτόχρονη χρήση OpenAL και OpenGL αποτελούν ένα πλήρες πακέτο για τη δημιουργία γραφικών και ήχου σε παιχνίδια. Η πτυχιακή εργασία ξεκινάει με μια παρουσίαση του απαραίτητου θεωρητικού υπόβαθρου, εξηγώντας, τις βασικές έννοιες των API και Audio API γενικότερα, καθώς και τις βασικές λειτουργίες τους. Το Κεφαλαίο 2 επικεντρώνεται στη δομή και λειτουργία του OpenAL. Στο Κεφαλαίο 3 παρατίθενται ολοκληρωμένες υλοποιήσεις υπό μορφή κώδικα, με την χρήση της OpenAL, που πραγματοποιήθηκαν κατά την διάρκεια της εκπόνησης της πτυχιακής εργασίας. Στo Παράρτημα Α δίνεται ένας πλήρης κατάλογος εντολών, ώστε να είναι δυνατή η περαιτέρω εμβάθυνση στο συγκεκριμένο αντικείμενο, ενώ στο Παράρτημα Β δίδονται απαραίτητες πληροφορίες εγκατάστασης (Compiler/IDE και API OpenAL). Το CD, το οποίο συνοδεύει την παρούσα πτυχιακή εργασία,περιλαμβάνει: • Τον υλοποιήσιμο κώδικα υπό μορφή source. • Τα αρχεία εκτέλεσης του κώδικα (.exe, .dll κλπ).el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕισαγωγή στη λειτουργία των Audio API: Το Audio API OpenAL.el
dc.titleIntroduction in Audio API: The OpenAl audio API.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓρηγοράτου, Σοφίαel
heal.creatorNameGrigoratou, Sofiaen
heal.publicationDate2008-07-17T09:37:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2453
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η εισαγωγή στην λειτουργία των Audio API. Ένα API (Application Programming Interface) θα μπορούσε να οριστεί ως ένα σύνολο από υποπρογράμματα – ρουτίνες κλήσης, βιβλιοθήκες ή προγραμματιστικά αντικείμενα, τα οποία παρέχουν στον προγραμματιστή προγραμματιστικά βοηθήματα. Στην πτυχιακή εργασία γίνεται παρουσίαση των Audio API γενικότερα, ενώ επικεντρώνεται στη δομή και λειτουργία του OpenAL. Το API OpenAL είναι ένα Open Source (Ανοιχτού Κώδικα), cross-platform (ανεξάρτητης πλατφόρμας), 3D audio API κατάλληλο για αναπαραγωγή ήχου και μουσικής, καθώς επίσης και για μία σειρά εφαρμογών για 3D Audio, όπως η επένδυση ήχου σε παιχνίδια για υπολογιστή ή για εξειδικευμένες πλατφόρμες παιχνιδιών. Το OpenAL Audio API έχει μεγάλες ομοιότητες στον τρόπο προγραμματισμού με το API OpenGL, το οποίο έχει καθιερωθεί εδώ και καιρό από τις εταιρίες παιχνιδιών για τη δημιουργία γραφικών. Η ταυτόχρονη χρήση OpenAL και OpenGL αποτελούν ένα πλήρες πακέτο για τη δημιουργία γραφικών και ήχου σε παιχνίδια. Η πτυχιακή εργασία ξεκινάει με μια παρουσίαση του απαραίτητου θεωρητικού υπόβαθρου, εξηγώντας, τις βασικές έννοιες των API και Audio API γενικότερα, καθώς και τις βασικές λειτουργίες τους. Το Κεφαλαίο 2 επικεντρώνεται στη δομή και λειτουργία του OpenAL. Στο Κεφαλαίο 3 παρατίθενται ολοκληρωμένες υλοποιήσεις υπό μορφή κώδικα, με την χρήση της OpenAL, που πραγματοποιήθηκαν κατά την διάρκεια της εκπόνησης της πτυχιακής εργασίας. Στo Παράρτημα Α δίνεται ένας πλήρης κατάλογος εντολών, ώστε να είναι δυνατή η περαιτέρω εμβάθυνση στο συγκεκριμένο αντικείμενο, ενώ στο Παράρτημα Β δίδονται απαραίτητες πληροφορίες εγκατάστασης (Compiler/IDE και API OpenAL). Το CD, το οποίο συνοδεύει την παρούσα πτυχιακή εργασία,περιλαμβάνει: • Τον υλοποιήσιμο κώδικα υπό μορφή source. • Τα αρχεία εκτέλεσης του κώδικα (.exe, .dll κλπ).el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΕισαγωγή στη λειτουργία των Audio API: Το Audio API OpenAL.el
heal.titleIntroduction in Audio API: The OpenAl audio API.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμουσική, πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή, σύνθεση μουσικής, ηλεκτρονικός υπολογιστής, λογισμικο ανοικτού κώδικα, API (Διαεπαφή προγραμματιστικής εφαρμογής)el
heal.keywordMusic, computer program, computer composition, open source software, API (Application programming interface)en
heal.advisorNameΔιαμαντόπουλος, Ταξιάρχηςel
heal.advisorNameDiamantopoulos, Taxiarchisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)