Εμφάνιση απλής εγγραφής

Theoretical models of line array sources.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΆνθης, Μιχάληςel
dc.creatorAnthis, Mixalisen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:15:46Z
dc.date.available2016-03-15T14:15:46Z
dc.date.issued2008-07-17T11:50:38Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2457
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι να περιγράψει και να αναλύσει, μέσω θεωρητικών μαθηματικών μοντέλων, ηχητικές πηγές που βρίσκονται σε σειριακές διατάξεις διαφορετικών σχηματισμών καθώς και τον τρόπο λειτουργίας των πηγών αυτών. Η πρώτη προσέγγιση γίνεται μέσω της θεωρίας των συνεχών γραμμικών πηγών ενώ η δεύτερη μέσω του μοντέλου της γραμμικής διάταξης διακριτών πηγών. Και για τις δύο θεωρίες τα αποτελέσματα περιγράφονται μέσω γραφημάτων και πολικών διαγραμμάτων, τα οποία καλύπτουν ένα αρκετά μεγάλο αριθμό παραμέτρων. Επίσης γίνεται η προσπάθεια να συμπεριληφθούν και κάποιοι παράγοντες τους οποίους συναντάμε στην πράξη, έτσι ώστε να μειώσουμε τα σφάλματα των αποτελεσμάτων. Η επεξεργασία σήματος, η εισαγωγή χρόνων καθυστέρησης (αλλαγής της φάσης) και η μέτρηση του πεδίου για πολύ κοντινές αποστάσεις από την πηγή, αποτελούν κάποιους από τους σημαντικότερους παράγοντες κατά την εκπομπή μιας τέτοιας πηγής. Τέλος, συγκρίνουμε τις δύο διαφορετικές προσεγγίσεις, αλλά και τα διαφορετικά είδη σειριακών διατάξεων ηχητικών πηγών που μπορούν να υπάρξουν και αν λειτουργούν αποδοτικά σε πρακτικές εφαρμογές. Έτσι μπορούμε να τα κατηγοριοποιήσουμε ανάλογα με το ηχητικό σύστημα και το χώρο που θα αποδίδουν καλύτερα, αν και είναι γενικά αποδεκτό ότι τέτοιου είδους πηγές χρησιμοποιούνται κατά κόρον σε μεγάλους χώρους.el
dc.description.abstractAim of this project, is to describe and also analyze, through theoretical mathematical models, sound sources that aligning in a line array form in a variety of configurations. First approach take place through the theory of continuous line sources while the second one through the theory of line discrete elements. For both theories, the results are shown through graphs and polar plots, which cover a big number of parameters. Furthermore, is getting an attempt of including data that coming across in the real world, so that errors results are reduced. Signal processing, time delay introduction (phase alteration) and calculation of pressure at very close, to the source, distances, are some of the most important parameters in sound radiation of a source. At last, we compare those two different theories. We also compare a variety of line arrays that can occur today and have good performance in live applications. In that way, we can categorise those sources according to the sound system and the place that these sources will perform better. Although, it is generally accepted that line arrays are mostly used in big arenas.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΘεωρητικά μοντέλα σειριακών διατάξεων ηχητικών πηγών.el
dc.titleTheoretical models of line array sources.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΆνθης, Μιχάληςel
heal.creatorNameAnthis, Mixalisen
heal.publicationDate2008-07-17T11:50:38Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2457
heal.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι να περιγράψει και να αναλύσει, μέσω θεωρητικών μαθηματικών μοντέλων, ηχητικές πηγές που βρίσκονται σε σειριακές διατάξεις διαφορετικών σχηματισμών καθώς και τον τρόπο λειτουργίας των πηγών αυτών. Η πρώτη προσέγγιση γίνεται μέσω της θεωρίας των συνεχών γραμμικών πηγών ενώ η δεύτερη μέσω του μοντέλου της γραμμικής διάταξης διακριτών πηγών. Και για τις δύο θεωρίες τα αποτελέσματα περιγράφονται μέσω γραφημάτων και πολικών διαγραμμάτων, τα οποία καλύπτουν ένα αρκετά μεγάλο αριθμό παραμέτρων. Επίσης γίνεται η προσπάθεια να συμπεριληφθούν και κάποιοι παράγοντες τους οποίους συναντάμε στην πράξη, έτσι ώστε να μειώσουμε τα σφάλματα των αποτελεσμάτων. Η επεξεργασία σήματος, η εισαγωγή χρόνων καθυστέρησης (αλλαγής της φάσης) και η μέτρηση του πεδίου για πολύ κοντινές αποστάσεις από την πηγή, αποτελούν κάποιους από τους σημαντικότερους παράγοντες κατά την εκπομπή μιας τέτοιας πηγής. Τέλος, συγκρίνουμε τις δύο διαφορετικές προσεγγίσεις, αλλά και τα διαφορετικά είδη σειριακών διατάξεων ηχητικών πηγών που μπορούν να υπάρξουν και αν λειτουργούν αποδοτικά σε πρακτικές εφαρμογές. Έτσι μπορούμε να τα κατηγοριοποιήσουμε ανάλογα με το ηχητικό σύστημα και το χώρο που θα αποδίδουν καλύτερα, αν και είναι γενικά αποδεκτό ότι τέτοιου είδους πηγές χρησιμοποιούνται κατά κόρον σε μεγάλους χώρους.el
heal.abstractAim of this project, is to describe and also analyze, through theoretical mathematical models, sound sources that aligning in a line array form in a variety of configurations. First approach take place through the theory of continuous line sources while the second one through the theory of line discrete elements. For both theories, the results are shown through graphs and polar plots, which cover a big number of parameters. Furthermore, is getting an attempt of including data that coming across in the real world, so that errors results are reduced. Signal processing, time delay introduction (phase alteration) and calculation of pressure at very close, to the source, distances, are some of the most important parameters in sound radiation of a source. At last, we compare those two different theories. We also compare a variety of line arrays that can occur today and have good performance in live applications. In that way, we can categorise those sources according to the sound system and the place that these sources will perform better. Although, it is generally accepted that line arrays are mostly used in big arenas.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΘεωρητικά μοντέλα σειριακών διατάξεων ηχητικών πηγών.el
heal.titleTheoretical models of line array sources.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordήχος, μετάδοση, μουσική, ακουστική, φυσική, ακουστική μηχανική, ηλεκτροακουστικήel
heal.keywordsound, transmission, music, acoustics, physics, acoustical engineering, electroacousticsen
heal.advisorNameΚουζούπης, Σπυρίδωνel
heal.advisorNameKouzoupis, Spyridonen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)