Εμφάνιση απλής εγγραφής

The impact of early music and movement education on the development of infants, and in particular on the perception of rhythm.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλογηράτου, Αγγελικήel
dc.creatorΠαπαϊωάννου, Ελένηel
dc.creatorKalogiratou, Angelikien
dc.creatorPapaioannou, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T14:20:45Z
dc.date.available2016-03-15T14:20:45Z
dc.date.issued2008-07-17T11:20:53Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2476
dc.description.abstractΗ μουσική αποτελούσε και αποτελεί το πιο προσφιλές μη λεκτικό μέσο επικοινωνίας για τον άνθρωπο. Η ανάγκη γα βαθύτερη κατανόηση της θετικής επίδρασης της μουσικής στον άνθρωπο και ειδικότερα στην παιδική ηλικία, έθεσε τα θεμέλια για την μελέτη της επίδρασης της στην αγωγή αλλά και στην ολόπλευρη ανάπτυξη του ανθρώπου. Η πρώιμη ενασχόληση με τη μουσική και ειδικότερα με την μουσικοκινητική αγωγή προσφέρει στον άνθρωπο μουσικές εμπειρίες που θα τον βοηθήσουν στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του. Η πτυχιακή αυτή εργασία έχει σαν σκοπό να μελετήσει, μέσα από τα διάφορα μουσικοπαιδαγωγικά συστήματα, σχετικές έρευνες και πειράματα, την επίδραση της πρώιμης μουσικοκινητικής αγωγής στην μουσική αντίληψη του παιδιού της προσχολικής ηλικίας και ειδικότερα στην αντίληψη του ρυθμού. Θα αναλυθούν τα στάδια της νοητικής και μουσικής ανάπτυξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας καθώς και οι έρευνες που έχουν γίνει για την μελέτη της νοητικής και μουσικής ανάπτυξης των νηπίων. Θα γίνει προσπάθεια προσέγγισης της επίδρασης της μουσικής εκπαίδευσης στην προσχολική ηλικία για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Θα αναφερθούν τα βασικά στοιχεία μουσικοπαιδαγωγικών μεθόδων, σχετικά διαδεδομένων στον Ελληνικό χώρο, καθώς και κάποιες εφαρμογές των μεθόδων αυτών που αφορούν τον ρυθμό. Θα γίνει αναφορά στον ρυθμό και την επίδραση του στην αγωγή του παιδιού καθώς και στον ρόλο της μουσικοκινητικής αγωγής στην ανάπτυξη του με αναφορά σε σχετικές έρευνες και πειράματα. Τέλος, θα ακολουθήσει μία σειρά πειραμάτων προκειμένου να ερευνήσουμε την ενδεχόμενη επίδραση της πρώιμης μουσικοκινητικής αγωγής στην ανάπτυξη της ικανότητας αντίληψης του ρυθμού στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η εργασία συνοδεύεται από πολυμεσικό CD το οποίο βρίσκεται στην Βιβλιοθήκη του Τμήματος.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση της πρώιμης μουσικοκινητικής αγωγής στη μουσική ανάπτυξη των νηπίων και ειδικότερα στην αντίληψη του ρυθμού.el
dc.titleThe impact of early music and movement education on the development of infants, and in particular on the perception of rhythm.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλογηράτου, Αγγελικήel
heal.creatorNameΠαπαϊωάννου, Ελένηel
heal.creatorNameKalogiratou, Angelikien
heal.creatorNamePapaioannou, Elenien
heal.publicationDate2008-07-17T11:20:53Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2476
heal.abstractΗ μουσική αποτελούσε και αποτελεί το πιο προσφιλές μη λεκτικό μέσο επικοινωνίας για τον άνθρωπο. Η ανάγκη γα βαθύτερη κατανόηση της θετικής επίδρασης της μουσικής στον άνθρωπο και ειδικότερα στην παιδική ηλικία, έθεσε τα θεμέλια για την μελέτη της επίδρασης της στην αγωγή αλλά και στην ολόπλευρη ανάπτυξη του ανθρώπου. Η πρώιμη ενασχόληση με τη μουσική και ειδικότερα με την μουσικοκινητική αγωγή προσφέρει στον άνθρωπο μουσικές εμπειρίες που θα τον βοηθήσουν στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς του. Η πτυχιακή αυτή εργασία έχει σαν σκοπό να μελετήσει, μέσα από τα διάφορα μουσικοπαιδαγωγικά συστήματα, σχετικές έρευνες και πειράματα, την επίδραση της πρώιμης μουσικοκινητικής αγωγής στην μουσική αντίληψη του παιδιού της προσχολικής ηλικίας και ειδικότερα στην αντίληψη του ρυθμού. Θα αναλυθούν τα στάδια της νοητικής και μουσικής ανάπτυξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας καθώς και οι έρευνες που έχουν γίνει για την μελέτη της νοητικής και μουσικής ανάπτυξης των νηπίων. Θα γίνει προσπάθεια προσέγγισης της επίδρασης της μουσικής εκπαίδευσης στην προσχολική ηλικία για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Θα αναφερθούν τα βασικά στοιχεία μουσικοπαιδαγωγικών μεθόδων, σχετικά διαδεδομένων στον Ελληνικό χώρο, καθώς και κάποιες εφαρμογές των μεθόδων αυτών που αφορούν τον ρυθμό. Θα γίνει αναφορά στον ρυθμό και την επίδραση του στην αγωγή του παιδιού καθώς και στον ρόλο της μουσικοκινητικής αγωγής στην ανάπτυξη του με αναφορά σε σχετικές έρευνες και πειράματα. Τέλος, θα ακολουθήσει μία σειρά πειραμάτων προκειμένου να ερευνήσουμε την ενδεχόμενη επίδραση της πρώιμης μουσικοκινητικής αγωγής στην ανάπτυξη της ικανότητας αντίληψης του ρυθμού στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η εργασία συνοδεύεται από πολυμεσικό CD το οποίο βρίσκεται στην Βιβλιοθήκη του Τμήματος.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΗ επίδραση της πρώιμης μουσικοκινητικής αγωγής στη μουσική ανάπτυξη των νηπίων και ειδικότερα στην αντίληψη του ρυθμού.el
heal.titleThe impact of early music and movement education on the development of infants, and in particular on the perception of rhythm.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμουσικοθεραπεία, ακουστική αντίληψη, μουσική, εκπαίδευση, προσχολική ηληκία, κινησιολογία, κίνησηel
heal.keywordmusic therapy, auditory perception, music, education, preschool age, kinesiology, movementen
heal.advisorNameΡεράκη, Βασιλικήel
heal.advisorNameReraki, Vasilikien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)