Κατασκευή ηλεκτρικά κινούμενου πλωτού μέσου, με χρήση της ηλιακής ενέργιεας για τις ανάγκες του.
Construction of solar powered floating vessel.
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την μελέτη και κατασκευή ενός πλωτού ηλεκτρικά κινούμενου μέσου με τη χρήση ηλιακής ενέργειας. Η διεξαγωγή της παρούσας πτυχιακής εργασίας βασίστηκε στην κατασκευή και μελέτη ενός πειραματικού αυτοσχεδίου πρωτοτύπου μοντέλου, καθώς και στην πειραματική διαδικασία και ανάλυση των δυνατοτήτων αυτής της τεχνολογίας. Στο κατασκευαστικό κομμάτι πραγματοποιείται η ανάλυση και η σχεδίαση των θεωρητικών παραμέτρων όσο αφορά την κατανάλωση και παράγωγη ενέργειας, όπως επίσης και των ναυπηγικών χαρακτηριστικών του σκάφους. Στην πειραματική διαδικασία πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις και σχολιασμός των αποτελεσμάτων της λειτουργίας αυτής. Όλες οι μετρήσεις έχουν γίνει στο σημείο πού έχει κατασκευαστεί το πρωτότυπο μοντέλο και τα αποτελέσματα προσομοιώνονται ως προς το γεωγραφικό πλάτος του νομού Χανιών. Στην εργασία αυτή αναλύεται επίσης η διαδικασία της κατασκευής και οι τεχνολογίες που έχουν χρησιμοποιηθεί, ενώ παράλληλα μελετάται η απόδοση του σκάφους σε διάφορες συνθήκες κατά την διάρκεια του έτους. Τέλος γίνονται συγκρίσεις ανάμεσα στα πειραματικά αποτελέσματα και διεξάγονται συμπεράσματα σχετικά με τη βιωσιμότητα και τη βέλτιστη σχεδίαση του ηλεκτρικά κινούμενου πλωτού μέσου. The aim of this Thesis is to design and construct a floating electric vessel using solar energy. This project is based upon the construction and study of an experimental model specifically designed for the purposes of this study, in order to demonstrate the theoretical background of energy conversion from solar radiation to kinetic energy. During the vessel construction, an analysis has been performed in order to take account the theoretical parameters in regards to the production and consumption of energy, as well as the structural characteristics of the vessel. In the experimental procedure, actual measurements have been recorded and presented in the results section with commentary. All measurements are made at the location where the vessel has been built and the simulated results correspond to the latitude and longitude of Chania city, Crete. In the discussion section the process of construction , as well as the technologies that have been applied during the conduct of this project are being discussed. The performance of the solar powered vessel is also tested under different weather conditions throughout the year. Finally, comparisons are made between the theoretical and experimental results and conclusions are conducted on the viability and the optimal design of the solar powered floating vessel.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info