Εμφάνιση απλής εγγραφής

Develop training material for AutoCAD in a virtual environment.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπολανάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorMpolanakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:32:15Z
dc.date.available2016-03-15T14:32:15Z
dc.date.issued2014-06-17T08:50:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2629
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης και ειδικότερα του προγράμματος Moodle. Μέσα από αυτή την πτυχιακή θα παρουσιαστεί ο τρόπος εγκατάστασης του προγράμματος Διαχείρησης Περιεχομένου Μάθησης Moodle καθώς θα γίνει και ανάπτυξη των εργαστηριακών μαθημάτων του προγράμματος AutoCAD 2011 που διδάσκεται στο τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης με χρήση των εφαρμογών Moodle, Camtasia Studio και της ιστοσελίδας Youtube.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to present the Learning Management System and in particular the program Moodle. Through this thesis will be presented how to install the program Moodle Learning Content Management as it will become and development of laboratory courses of the program AutoCAD 2011 taught at the Department of Natural Resources and Environment, Technological Educational Institute of Crete using applications Moodle, Camtasia Studio and website Youtube.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Environmental and Natural Resources Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για AutoCAD σε εικονικό περιβάλλον.el
dc.titleDevelop training material for AutoCAD in a virtual environment.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπολανάκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameMpolanakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2014-06-17T08:50:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2629
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης και ειδικότερα του προγράμματος Moodle. Μέσα από αυτή την πτυχιακή θα παρουσιαστεί ο τρόπος εγκατάστασης του προγράμματος Διαχείρησης Περιεχομένου Μάθησης Moodle καθώς θα γίνει και ανάπτυξη των εργαστηριακών μαθημάτων του προγράμματος AutoCAD 2011 που διδάσκεται στο τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης με χρήση των εφαρμογών Moodle, Camtasia Studio και της ιστοσελίδας Youtube.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to present the Learning Management System and in particular the program Moodle. Through this thesis will be presented how to install the program Moodle Learning Content Management as it will become and development of laboratory courses of the program AutoCAD 2011 taught at the Department of Natural Resources and Environment, Technological Educational Institute of Crete using applications Moodle, Camtasia Studio and website Youtube.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Environmental and Natural Resources Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για AutoCAD σε εικονικό περιβάλλον.el
heal.titleDevelop training material for AutoCAD in a virtual environment.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordAutoCAD, Moodle, διαδίκτυο, ανοιχτός κώδικαςel
heal.keywordAutoCAD, Moodle, internet, open sourceen
heal.advisorNameΜαραβελάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameMaravelakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)