Εμφάνιση απλής εγγραφής

Studying the computer games XNA platform of Microsoft.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚυτίνου, Αγγελικήel
dc.creatorKytinou, Angelikien
dc.date.accessioned2016-03-15T14:48:08Z
dc.date.available2016-03-15T14:48:08Z
dc.date.issued2010-09-21T09:57:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2948
dc.description.abstractΈνας πολύ ενδιαφέρον τρόπος εκμετάλλευσης του υπολογιστή είναι η ανάπτυξη ενός καλού ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Από την εποχή του Pong μέχρι και σήμερα, τα βίντεο παιχνίδια έχουν συλλάβει την φαντασία δισεκατομμυρίων ανθρώπων. Το Xna Game Studio, είναι μια πλατφόρμα που παρέχεται από τη Microsoft και δίνει τη δυνατότητα σε επαγγελματίες ή ερασιτέχνες προγραμματιστές και φοιτητές να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν ηλεκτρονικά παιχνίδια χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού C#. Τα παιχνίδια αυτά είναι συμβατά με το λειτουργικό σύστημα των Windows, την κονσόλα βίντεο παιχνιδιών Xbox 360, όπως επίσης και με την πλατφόρμα ψυχαγωγίας Zune της Microsoft. Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η μελέτη των δυνατοτήτων της πλατφόρμας Xna. Η μελέτη αυτή πραγματοποιήθηκε με τη δημιουργία μιας εφαρμογής εικονικής περιήγησης που ενσωματώνει τους διάφορους τύπους εικονικών κόσμων με τους οποίους συνεργάζεται και το μοντέλο φυσικής που χρησιμοποιήθηκε. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ένας τρισδιάστατος κόσμος με τη βοήθεια λογισμικού σχεδίασης γραφικών τριών διαστάσεων. Χρησιμοποιήθηκαν επιπλέον έτοιμα τρισδιάστατα μοντέλα, ήχοι και υφές από τον παγκόσμιο ιστό. Εισάγοντας τα αντικείμενα αυτά στην πλατφόρμα Xna, μελετήθηκε η θέση, η περιστροφή και η αναπαράστασή τους στην οθόνη. Τέλος, έγινε εισαγωγή της μηχανής φυσικής και η μελέτη της λειτουργίας της πάνω στα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν.el
dc.description.abstractPerhaps nothing does a better job of harnessing the power of the interest of the user than a good computer game. From the early days of Pong to the latest titles of today, video games have captured the imagination of billions of people. Xna Game Studio is a platform provided by Microsoft that enables students, professional and nonprofessional game programmers to create games using C# programming language that will run on Windows, Xbox 360 console and the Microsoft Zune. The scope of this final year dissertation was to study the advantages offered by Xna platform. This study was presented via a virtual tour application that integrates the various formats of virtual worlds and the physics engine that was used to collaborate with. Specifically, a three-dimensional (3D) world was created with the help of 3D modeling software. There were also 3D models, sounds and textures downloaded from the World Wide Web. These objects were inserted in the Xna platform and studied for their position, rotation and how they can be drawn on the screen. Finally, the physics engine was applied and studied on how it works on the 3D models that were used.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη των δυνατοτήτων της πλατφόρμας ηλεκτρονικών παιχνιδιών XNA της Microsoft.el
dc.titleStudying the computer games XNA platform of Microsoft.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚυτίνου, Αγγελικήel
heal.creatorNameKytinou, Angelikien
heal.publicationDate2010-09-21T09:57:08Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2948
heal.abstractΈνας πολύ ενδιαφέρον τρόπος εκμετάλλευσης του υπολογιστή είναι η ανάπτυξη ενός καλού ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Από την εποχή του Pong μέχρι και σήμερα, τα βίντεο παιχνίδια έχουν συλλάβει την φαντασία δισεκατομμυρίων ανθρώπων. Το Xna Game Studio, είναι μια πλατφόρμα που παρέχεται από τη Microsoft και δίνει τη δυνατότητα σε επαγγελματίες ή ερασιτέχνες προγραμματιστές και φοιτητές να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν ηλεκτρονικά παιχνίδια χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού C#. Τα παιχνίδια αυτά είναι συμβατά με το λειτουργικό σύστημα των Windows, την κονσόλα βίντεο παιχνιδιών Xbox 360, όπως επίσης και με την πλατφόρμα ψυχαγωγίας Zune της Microsoft. Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η μελέτη των δυνατοτήτων της πλατφόρμας Xna. Η μελέτη αυτή πραγματοποιήθηκε με τη δημιουργία μιας εφαρμογής εικονικής περιήγησης που ενσωματώνει τους διάφορους τύπους εικονικών κόσμων με τους οποίους συνεργάζεται και το μοντέλο φυσικής που χρησιμοποιήθηκε. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκε ένας τρισδιάστατος κόσμος με τη βοήθεια λογισμικού σχεδίασης γραφικών τριών διαστάσεων. Χρησιμοποιήθηκαν επιπλέον έτοιμα τρισδιάστατα μοντέλα, ήχοι και υφές από τον παγκόσμιο ιστό. Εισάγοντας τα αντικείμενα αυτά στην πλατφόρμα Xna, μελετήθηκε η θέση, η περιστροφή και η αναπαράστασή τους στην οθόνη. Τέλος, έγινε εισαγωγή της μηχανής φυσικής και η μελέτη της λειτουργίας της πάνω στα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν.el
heal.abstractPerhaps nothing does a better job of harnessing the power of the interest of the user than a good computer game. From the early days of Pong to the latest titles of today, video games have captured the imagination of billions of people. Xna Game Studio is a platform provided by Microsoft that enables students, professional and nonprofessional game programmers to create games using C# programming language that will run on Windows, Xbox 360 console and the Microsoft Zune. The scope of this final year dissertation was to study the advantages offered by Xna platform. This study was presented via a virtual tour application that integrates the various formats of virtual worlds and the physics engine that was used to collaborate with. Specifically, a three-dimensional (3D) world was created with the help of 3D modeling software. There were also 3D models, sounds and textures downloaded from the World Wide Web. These objects were inserted in the Xna platform and studied for their position, rotation and how they can be drawn on the screen. Finally, the physics engine was applied and studied on how it works on the 3D models that were used.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΜελέτη των δυνατοτήτων της πλατφόρμας ηλεκτρονικών παιχνιδιών XNA της Microsoft.el
heal.titleStudying the computer games XNA platform of Microsoft.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό παιχνίδι, Xna Game Studioel
heal.keywordelectronic game, Xna Game Studioen
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)