Εμφάνιση απλής εγγραφής

Educational application m-learning.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνδριώτη, Ζαχαρώ-Ευαγγελίαel
dc.creatorAndrioti, Zacharo-Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:48:11Z
dc.date.available2016-03-15T14:48:11Z
dc.date.issued2010-10-19T13:36:29Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2950
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος (υπό τη μορφή «παιχνιδιού») μέσω συσκευών κινητών τηλεφώνων με τη χρήση των τεχνολογιών Java 2 Micro Edition και Bluetooth. Πρόκειται για μια εφαρμογή που απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και δίνει την δυνατότητα στον καθηγητή που βρίσκεται μέσα στην τάξη να μεταφέρει μια εφαρμογή και πιο συγκεκριμένα ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι από τον υπολογιστή του στα κινητά τηλέφωνα των μαθητών μέσω της τεχνολογίας Bluetooth. Αυτό το εκπαιδευτικό παιχνίδι αποτελείται από ερωτήσεις και απαντήσεις που δίνει την δυνατότητα στον μαθητή/ στην μαθήτρια να ελέγξει τις γνώσεις του/της σ’ ένα συγκεκριμένο μάθημα και να αξιολογηθεί πάνω σ’ αυτό. Τέλος, μας δίνεται η ευκαιρία να ασχοληθούμε και να μάθουμε για το νέο και γρήγορα αναπτυσσόμενο πεδίο του mobile learning.el
dc.description.abstractThe objective of this diploma thesis is the design, the development and the implementation of an educational game for devices such as mobile phones using both Java 2 Micro Edition technology and Bluetooth technology. This application applies to junior high school students. It gives the opportunity to the professor, who is in the classroom to transfer an application (and to be more specific an educational game) from his/her desktop computer (or laptop) to students’ mobiles phones via Bluetooth technology. This educational game comprises with questions and answers and gives the student the opportunity to check his/her knowledge on a particular course and to be scored. Finally, this diploma thesis makes us acquainted with the new and fast developing topic of the mobile learning.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕκπαιδευτική εφαρμογή m-learning.el
dc.titleEducational application m-learning.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνδριώτη, Ζαχαρώ-Ευαγγελίαel
heal.creatorNameAndrioti, Zacharo-Evangeliaen
heal.publicationDate2010-10-19T13:36:29Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2950
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος (υπό τη μορφή «παιχνιδιού») μέσω συσκευών κινητών τηλεφώνων με τη χρήση των τεχνολογιών Java 2 Micro Edition και Bluetooth. Πρόκειται για μια εφαρμογή που απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και δίνει την δυνατότητα στον καθηγητή που βρίσκεται μέσα στην τάξη να μεταφέρει μια εφαρμογή και πιο συγκεκριμένα ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι από τον υπολογιστή του στα κινητά τηλέφωνα των μαθητών μέσω της τεχνολογίας Bluetooth. Αυτό το εκπαιδευτικό παιχνίδι αποτελείται από ερωτήσεις και απαντήσεις που δίνει την δυνατότητα στον μαθητή/ στην μαθήτρια να ελέγξει τις γνώσεις του/της σ’ ένα συγκεκριμένο μάθημα και να αξιολογηθεί πάνω σ’ αυτό. Τέλος, μας δίνεται η ευκαιρία να ασχοληθούμε και να μάθουμε για το νέο και γρήγορα αναπτυσσόμενο πεδίο του mobile learning.el
heal.abstractThe objective of this diploma thesis is the design, the development and the implementation of an educational game for devices such as mobile phones using both Java 2 Micro Edition technology and Bluetooth technology. This application applies to junior high school students. It gives the opportunity to the professor, who is in the classroom to transfer an application (and to be more specific an educational game) from his/her desktop computer (or laptop) to students’ mobiles phones via Bluetooth technology. This educational game comprises with questions and answers and gives the student the opportunity to check his/her knowledge on a particular course and to be scored. Finally, this diploma thesis makes us acquainted with the new and fast developing topic of the mobile learning.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΕκπαιδευτική εφαρμογή m-learning.el
heal.titleEducational application m-learning.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεκπαιδευτική εφαρμογή, εξ' αποστάσεως εκπαίδευση, Java 2 Micro Edition, MIDletsel
heal.keywordeducational application, distance education, Java 2 Micro Edition, MIDletsen
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameΚλεισαρχάκης, Μιχαήλel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.advisorNameKleisarchakis, Michailen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)