Εμφάνιση απλής εγγραφής

Web 2.0 social platform and viral marketing development.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛουδάρος, Νικόλαοςel
dc.creatorLoudaros, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:48:41Z
dc.date.available2016-03-15T14:48:41Z
dc.date.issued2010-05-04T10:25:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2960
dc.description.abstractΣε αυτήν την πτυχιακή εργασία καλούμαστε να βελτιώσουμε τις εγγενείς ρουτίνες μιας κοινωνικής πλατφόρμας, με στόχο την βελτίωση του γραφικού περιβάλλοντος χρήστη και απώτερο στόχο την αξιοποίηση της έννοιας του viral marketing. Έτσι, μετά από την ανάπτυξη τμημάτων κώδικα που δρουν και αυτόνομα ως μικρο-εφαρμογές, η πλατφόρμα μας στο τελικό της στάδιο θα έχει σχεδόν την μορφή που έχει σήμερα μία γνωστή σε όλους μας Facebook application. Στο πρώτο κεφάλαιο, λοιπόν, κάνουμε μια σύντομη ιστορική αναδρομή στον ρόλο που έπαιξαν οι Κοινωνικές Πλατφόρμες καθώς και η τεχνολογία που αξιοποιούν στην ιστορία του Διαδικτύου. Στο δεύτερο κεφάλαιο, συγκρίνουμε ποικίλες αντίστοιχες τεχνολογίες, και επιλέγουμε την αρμόζουσα, τελικώς αξιολογόντας το υπάρχον Περιβάλλον Ανάπτυξης (API) που μας προσφέρει. Στο τρίτο, και τελευταίο, κεφάλαιο αναπτύσσουμε μια μικρο-εφαρμογή με χρήση των προαναφερθέντων τεχνολογιών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleWeb 2.0 κοινωνική πλατφόρμα και ανάπτυξη του ιογενούς μάρκετινγ.el
dc.titleWeb 2.0 social platform and viral marketing development.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛουδάρος, Νικόλαοςel
heal.creatorNameLoudaros, Nikolaosen
heal.publicationDate2010-05-04T10:25:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2960
heal.abstractΣε αυτήν την πτυχιακή εργασία καλούμαστε να βελτιώσουμε τις εγγενείς ρουτίνες μιας κοινωνικής πλατφόρμας, με στόχο την βελτίωση του γραφικού περιβάλλοντος χρήστη και απώτερο στόχο την αξιοποίηση της έννοιας του viral marketing. Έτσι, μετά από την ανάπτυξη τμημάτων κώδικα που δρουν και αυτόνομα ως μικρο-εφαρμογές, η πλατφόρμα μας στο τελικό της στάδιο θα έχει σχεδόν την μορφή που έχει σήμερα μία γνωστή σε όλους μας Facebook application. Στο πρώτο κεφάλαιο, λοιπόν, κάνουμε μια σύντομη ιστορική αναδρομή στον ρόλο που έπαιξαν οι Κοινωνικές Πλατφόρμες καθώς και η τεχνολογία που αξιοποιούν στην ιστορία του Διαδικτύου. Στο δεύτερο κεφάλαιο, συγκρίνουμε ποικίλες αντίστοιχες τεχνολογίες, και επιλέγουμε την αρμόζουσα, τελικώς αξιολογόντας το υπάρχον Περιβάλλον Ανάπτυξης (API) που μας προσφέρει. Στο τρίτο, και τελευταίο, κεφάλαιο αναπτύσσουμε μια μικρο-εφαρμογή με χρήση των προαναφερθέντων τεχνολογιών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleWeb 2.0 κοινωνική πλατφόρμα και ανάπτυξη του ιογενούς μάρκετινγ.el
heal.titleWeb 2.0 social platform and viral marketing development.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordWeb 2.0, κοινωνική πλατφόρμα, ιογενές μάρκετινγκel
heal.keywordsocial platform, Web 2.0, viral marketingen
heal.advisorNameΠαπαδουράκης, Γιώργοςel
heal.advisorNamePapadourakis, Giorgosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)