Εμφάνιση απλής εγγραφής

Web application for managing orders in a pizza restaurant.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοντόπουλος, Σπύροςel
dc.creatorKontopoulos, Spyrosen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:49:15Z
dc.date.available2016-03-15T14:49:15Z
dc.date.issued2011-10-12T10:29:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2976
dc.description.abstractΣτις μέρες μας η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι πλέον εφικτή σχεδόν σε κάθε σπίτι. Αυτό επιτρέπει σε όλο και περισσότερους νέους χρήστες να επωφελούνται από τις νέες και συνεχόμενα αυξανόμενες υπηρεσίες που αυτό μπορεί να προσφέρει. Μια από τις βασικότερες είναι και το ηλεκτρονικό εμπόριο, δηλαδή η αγοραπωλησία αγαθών μέσα από το διαδίκτυο. Η παρούσα πτυχιακή αποσκοπεί στην ανάλυση και υλοποίηση μιας διαδικτυακής εφαρμογής, διαχείρισης παραγγελιών εστιατορίου και συγκεκριμένα πιτσαρίας. Μια τέτοια εφαρμογή έχει στόχο να παρέχει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες που χρειάζονται, ώστε το εστιατόριο να μπορεί να δέχεται και να διαχειρίζεται παραγγελίες πελατών μέσα από το διαδίκτυο. Μια εταιρία αναζηταέι συνέχεια τρόπους που θα την κάνουν πιο ανταγωνιστή στην αγορά, με στόχο την προσέλκυση όλο και περισσότερων πελατών.Τα πλεονεκτήματα και η χρησιμότητα μιας τέτοιας εφαρμογής είναι σημαντικά, τόσο για την εταιρία που θα το αγοράσει, όσο και για τον πελάτη που θα το χρησιμοποιήσει. Αρχικά η εταιρία μπορεί να ενισχύσει το προφίλ της, καθώς και να προωθήθει και να διαφημιστεί μέσα από το διαδίκτυο.Επιπλέον μια τέτοια εφαρμογή μπορεί να παρέχει μοναδικές και περισσότερες υπηρεσίες που προσφέρει μόνο το διαδίκτυο, καθώς και πρωτοποριακή εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών.Τέλος μπορεί να μειώσει δραστικά το φόρτο εργασίας των στελεχών και επίσης να αυτοματοποιήσει εργασίες ή υπηρεσίες που γίνονται ιδιοχείρως. Ο πελάτης από τη δική του μερία γλιτώνει το κόστος επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου για να κάνει μια παραγγελία.Δεύτερον, το σύστημα δε μεταφέρει ποτέ λανθασμένα τις επιλογές του χρήστη προς τον διαχειριστή, επομένος παρέχει αξιοπιστία.Τρίτον, μπορεί να ενημερώνετε άμεσα για τυχόν αλλαγές στα προιόντα και στις τιμές τους όπως επίσης και για νέες προσφορές.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης παραγγελιών πιτσαρίας.el
dc.titleWeb application for managing orders in a pizza restaurant.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοντόπουλος, Σπύροςel
heal.creatorNameKontopoulos, Spyrosen
heal.publicationDate2011-10-12T10:29:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/2976
heal.abstractΣτις μέρες μας η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι πλέον εφικτή σχεδόν σε κάθε σπίτι. Αυτό επιτρέπει σε όλο και περισσότερους νέους χρήστες να επωφελούνται από τις νέες και συνεχόμενα αυξανόμενες υπηρεσίες που αυτό μπορεί να προσφέρει. Μια από τις βασικότερες είναι και το ηλεκτρονικό εμπόριο, δηλαδή η αγοραπωλησία αγαθών μέσα από το διαδίκτυο. Η παρούσα πτυχιακή αποσκοπεί στην ανάλυση και υλοποίηση μιας διαδικτυακής εφαρμογής, διαχείρισης παραγγελιών εστιατορίου και συγκεκριμένα πιτσαρίας. Μια τέτοια εφαρμογή έχει στόχο να παρέχει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες που χρειάζονται, ώστε το εστιατόριο να μπορεί να δέχεται και να διαχειρίζεται παραγγελίες πελατών μέσα από το διαδίκτυο. Μια εταιρία αναζηταέι συνέχεια τρόπους που θα την κάνουν πιο ανταγωνιστή στην αγορά, με στόχο την προσέλκυση όλο και περισσότερων πελατών.Τα πλεονεκτήματα και η χρησιμότητα μιας τέτοιας εφαρμογής είναι σημαντικά, τόσο για την εταιρία που θα το αγοράσει, όσο και για τον πελάτη που θα το χρησιμοποιήσει. Αρχικά η εταιρία μπορεί να ενισχύσει το προφίλ της, καθώς και να προωθήθει και να διαφημιστεί μέσα από το διαδίκτυο.Επιπλέον μια τέτοια εφαρμογή μπορεί να παρέχει μοναδικές και περισσότερες υπηρεσίες που προσφέρει μόνο το διαδίκτυο, καθώς και πρωτοποριακή εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών.Τέλος μπορεί να μειώσει δραστικά το φόρτο εργασίας των στελεχών και επίσης να αυτοματοποιήσει εργασίες ή υπηρεσίες που γίνονται ιδιοχείρως. Ο πελάτης από τη δική του μερία γλιτώνει το κόστος επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου για να κάνει μια παραγγελία.Δεύτερον, το σύστημα δε μεταφέρει ποτέ λανθασμένα τις επιλογές του χρήστη προς τον διαχειριστή, επομένος παρέχει αξιοπιστία.Τρίτον, μπορεί να ενημερώνετε άμεσα για τυχόν αλλαγές στα προιόντα και στις τιμές τους όπως επίσης και για νέες προσφορές.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης παραγγελιών πιτσαρίας.el
heal.titleWeb application for managing orders in a pizza restaurant.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordphp, Mysql, διαδίκτυοel
heal.keywordinternet, php, Mysqlen
heal.advisorNameΚαλογεράκης, Παναγιώτηςel
heal.advisorNameKalogerakis, Panagiotisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)