Πλοήγηση Μεταπτυχιακές εργασίες / Master Theses ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Vidakis, Nikolaos"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Σχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-01Η ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η εκτεταμένη χρήση της σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής έχουν επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός φιλικού προς το χρήστη εργαλείου συγγραφής παιχνιδιών βασισμένα στην τοποθεσία κρυμμένου θησαυρού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-23Τα παιχνίδια που βασίζονται στην τοποθεσία που βρίσκεται ο παίκτης, μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ ελκυστικό και ενδιαφέρον τρόπο για την εξερεύνηση νέων περιοχών, την γνώση της ιστορίας τους. Σε ένα παιχνίδι κρυμμένου ... -
Καλύτερη δημόσια ασφάλεια με έξυπνα φώτα: η περίπτωση του Κούλε.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-23Οι εφαρμογές του Ίντερνετ των Πραγμάτων (IoT) έχουν προσφέρει καινοτόμα εργαλεία και αμέτρητες ευκαιρίες για την προώθηση νέων πρωτοβουλιών στις έξυπνες πόλεις. Το IoT παρέχει τα μέσα για την απομακρυσμένη παρακολούθηση, ... -
Φυσική αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή με τη χρήση πολυτροπικών συσκευών εισόδου εφαρμοζόμενη σε εφαρμογές γραφείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-13Η αλληλεπίδραση ανθρώπου - υπολογιστή είναι ένας όρος που υπάρχει από τη δεκαετία του 80. Αυτή η διπλωματική είναι μία απόδειξη της συλλογιστικής ότι είναι εφικτό η δημιουργία μιας διεπαφής μέσω της οποίας ο άνθρωπος θα ... -
Ανοικτή-προσαρμόσιμη πλατφόρμα δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-14Τα παιχνίδια μπορούν να χαρακτηριστούν και ως προσομοιώσεις αληθινών καταστάσεων/δραστηριοτήτων, μέσα όμως σε ένα πλαίσιο ασφάλειας έτσι ώστε ο παίκτης να κερδίσει γνώση από τα λάθη του χωρίς ακραίες επιπτώσεις. Είναι ένα ... -
Διαχείρηση διαδικτυακού φυλλομετρητή με χρήση πολυτροπικών συσκευών και παρουσίαση του πλαισίου C.O.A.L.S.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-18- -
Διδασκαλία βασικών αλγοριθμικών δομών και δομών δεδομένων με χρήση του Arduino. Μελέτη περίπτωσης στην επαγγελματική εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-01-11Η εκπαίδευση STEM χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο από την εκπαιδευτική κοινότητα για την αντιμετώπιση καταστάσεων του πραγματικού κόσμου μέσω μιας διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων βασισμένη στο σχεδιασμό που χρησιμοποιούν ... -
Προς μια αυτόματη κατανοητή παρακολούθηση μετρήσεων της συμπεριφοράς και φυσιολογίας της εμπειρίας του χρήστη : εκτίμηση του κεφαλιού και αναγνώριση εκφράσεων προσώπου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-12-2015Σε αυτή τη διπλωματική εργασία παρουσιάζεται ένα μοντέλο για την κατασκευή, την οπτικοποίηση και τελικά την αξιολόγιση των μετρήσεων της συμπεριφοράς και της φυσιολογίας του χρήστη, όσον αφορά τις αλλαγές στη θέση του ... -
Σκελετός "deep learning", για εφαρμογές αναγνώρισης εικόνων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-08-23Σε αυτή την Διπλωματική Εργασία, σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε ένα σκελετό "Deep Learning", ο οποίος είναι ένα πρότυπο για να κατασκευαστούν εφαρμογές αναγνώρισης εικόνων. Παρουσιάζουμε το "CNNs Tester" και μια δομή για ...