Εμφάνιση απλής εγγραφής

Search engine optimization, paid search engine marketing and social media for promoting web pages.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒαλασάκης, Λογοθέτηςel
dc.creatorValasakis, Logothetisen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:51:42Z
dc.date.available2016-03-15T14:51:42Z
dc.date.issued2010-10-13T11:05:38Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3028
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας ερευνήθηκε ο τρόπος κατάταξης των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης , ποιες τροποποιήσεις συνηθίζονται να γίνονται από τους επαγγελματίες του χώρου έτσι ώστε να πετύχουν καλύτερα αποτελέσματα , καλύτερες θέσεις δηλαδή , με στόχο την αύξηση πωλήσεων ή την αναγνωρισιμότητα στον κοινωνικό ιστό.Επειδή από την αρχή της έρευνας διαπιστώθηκε μια έλλειψη βιβλιογραφίας στην ελληνική γλώσσα και έλλειψη τεκμηριωμένων συμπερασμάτων όσο αφορά τις μεθόδους λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης (για παράδειγμα στα πλαίσια της παραμετροποίησης για τις μηχανές αναζήτησης πολλοί πρότειναν την χρήση λέξεων κλειδιά -meta keywords- κάτι που απορρίπτεται από την δική μας έρευνα αλλά και από αξιόπιστες πηγές ιστοσελίδων του εξωτερικού) , γι' αυτό τον λόγο προχωρήσαμε στην έρευνα διαβάζοντας αξιόπιστες σελίδες του χώρου (στα αγγλικά) αλλά και βασιστήκαμε στα συμπεράσματα μετά από έρευνα αποτελεσμάτων μετά από παραμετροποιήσεις ιστοσελίδων. Με την πτυχιακή εργασία θέσαμε τον στόχο της ενημέρωσης του αναγνώστη για τον τρόπο κατάταξης ιστοσελίδων από τις μηχανές αναζήτησης , για τις τροποποιήσεις που πρέπει να κάνει κάποιος για να φέρει καλύτερα αποτελέσματα , τις λύσεις του paid search marketing και με ποιους τρόπους θα μειώσει το κόστος διαφήμισης φέρνοντας περισσότερες πωλήσεις και τέλος την χρήση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης για μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στον χώρο του διαδικτύου , κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΒελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και χρήση των κοινωνικών δικτύων για προώθηση ιστοσελίδων.el
dc.titleSearch engine optimization, paid search engine marketing and social media for promoting web pages.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒαλασάκης, Λογοθέτηςel
heal.creatorNameValasakis, Logothetisen
heal.publicationDate2010-10-13T11:05:38Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3028
heal.abstractΣτα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας ερευνήθηκε ο τρόπος κατάταξης των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης , ποιες τροποποιήσεις συνηθίζονται να γίνονται από τους επαγγελματίες του χώρου έτσι ώστε να πετύχουν καλύτερα αποτελέσματα , καλύτερες θέσεις δηλαδή , με στόχο την αύξηση πωλήσεων ή την αναγνωρισιμότητα στον κοινωνικό ιστό.Επειδή από την αρχή της έρευνας διαπιστώθηκε μια έλλειψη βιβλιογραφίας στην ελληνική γλώσσα και έλλειψη τεκμηριωμένων συμπερασμάτων όσο αφορά τις μεθόδους λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης (για παράδειγμα στα πλαίσια της παραμετροποίησης για τις μηχανές αναζήτησης πολλοί πρότειναν την χρήση λέξεων κλειδιά -meta keywords- κάτι που απορρίπτεται από την δική μας έρευνα αλλά και από αξιόπιστες πηγές ιστοσελίδων του εξωτερικού) , γι' αυτό τον λόγο προχωρήσαμε στην έρευνα διαβάζοντας αξιόπιστες σελίδες του χώρου (στα αγγλικά) αλλά και βασιστήκαμε στα συμπεράσματα μετά από έρευνα αποτελεσμάτων μετά από παραμετροποιήσεις ιστοσελίδων. Με την πτυχιακή εργασία θέσαμε τον στόχο της ενημέρωσης του αναγνώστη για τον τρόπο κατάταξης ιστοσελίδων από τις μηχανές αναζήτησης , για τις τροποποιήσεις που πρέπει να κάνει κάποιος για να φέρει καλύτερα αποτελέσματα , τις λύσεις του paid search marketing και με ποιους τρόπους θα μειώσει το κόστος διαφήμισης φέρνοντας περισσότερες πωλήσεις και τέλος την χρήση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης για μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στον χώρο του διαδικτύου , κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΒελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και χρήση των κοινωνικών δικτύων για προώθηση ιστοσελίδων.el
heal.titleSearch engine optimization, paid search engine marketing and social media for promoting web pages.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμηχανή αναζήτησης, κατάταξη, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησηςel
heal.keywordsearch engine, classification, search engine marketingen
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)