Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-learning system for a coaching school.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣτάθη, Σωτηρίαel
dc.creatorStathi, Sotiriaen
dc.date.accessioned2016-03-15T14:58:05Z
dc.date.available2016-03-15T14:58:05Z
dc.date.issued2009-12-10T12:49:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3107
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής είναι η μελέτη και η ανάπτυξη ενός δικτυακού τόπου ηλεκτρονικής εκπαίδευσης μιας φροντιστηριακής μονάδας. Στόχο έχει την διευκόλυνση τόσο των μαθητών όσο και των καθηγητών εκμεταλλευόμενο τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής μάθησης τα οποία και θα προσαρμοστούν στις ανάγκες της φροντιστηριακής μονάδας. Απαιτείται ειδική μελέτη για την ανταλλαγή δεδομένων (προσωπικών στοιχείων και δεδομένων εκπαιδευτικού χαρακτήρα) μεταξύ του συστήματος ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και των χρηστών (καθηγητών και εγγεγραμμένων μαθητών) αλλά και ανταλλαγή μεταξύ μόνο των χρηστών. Τέλος θα επισημανθούν τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την λειτουργία ενός τέτοιου είδους επιμορφωτικής εκπαίδευσης. Αναπτύσσεται μια ηλεκτρονική πλατφόρμα η υλοποίηση της οποίας στηρίζεται σε php γλώσσα προγραμματισμού,συμβατό διακομιστή τον Apache και βάση δεδομένων τη MySql. Το περιβάλλον που έχει επιλεχθεί είναι το ανοικτού κώδικα λογισμικό Moodle.Οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή του είναι τόσο η ευκολία χρήσης του όσο και η προσαρμοστικότητα του στις διάφορες ανάγκες που προκύπτουν από την πλευρά του σχεδιαστή και του χρήστη.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής εκπαίδευσης προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις προδιαγραφές μιας φροντιστηριακής μονάδας.el
dc.titleE-learning system for a coaching school.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣτάθη, Σωτηρίαel
heal.creatorNameStathi, Sotiriaen
heal.publicationDate2009-12-10T12:49:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3107
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής είναι η μελέτη και η ανάπτυξη ενός δικτυακού τόπου ηλεκτρονικής εκπαίδευσης μιας φροντιστηριακής μονάδας. Στόχο έχει την διευκόλυνση τόσο των μαθητών όσο και των καθηγητών εκμεταλλευόμενο τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής μάθησης τα οποία και θα προσαρμοστούν στις ανάγκες της φροντιστηριακής μονάδας. Απαιτείται ειδική μελέτη για την ανταλλαγή δεδομένων (προσωπικών στοιχείων και δεδομένων εκπαιδευτικού χαρακτήρα) μεταξύ του συστήματος ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και των χρηστών (καθηγητών και εγγεγραμμένων μαθητών) αλλά και ανταλλαγή μεταξύ μόνο των χρηστών. Τέλος θα επισημανθούν τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την λειτουργία ενός τέτοιου είδους επιμορφωτικής εκπαίδευσης. Αναπτύσσεται μια ηλεκτρονική πλατφόρμα η υλοποίηση της οποίας στηρίζεται σε php γλώσσα προγραμματισμού,συμβατό διακομιστή τον Apache και βάση δεδομένων τη MySql. Το περιβάλλον που έχει επιλεχθεί είναι το ανοικτού κώδικα λογισμικό Moodle.Οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή του είναι τόσο η ευκολία χρήσης του όσο και η προσαρμοστικότητα του στις διάφορες ανάγκες που προκύπτουν από την πλευρά του σχεδιαστή και του χρήστη.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής εκπαίδευσης προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τις προδιαγραφές μιας φροντιστηριακής μονάδας.el
heal.titleE-learning system for a coaching school.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεκπαιδευτική πλατφόρμα Moodle, ηλεκτρονική μάθησηel
heal.keywordmoodle, e-learningen
heal.advisorNameΒασιλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameVasilakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)