Εμφάνιση απλής εγγραφής

Application development with flash for Mathematical of the third grade of Elementary school.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣταυρόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorStavropoulos, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:03:12Z
dc.date.available2016-03-15T15:03:12Z
dc.date.issued2014-12-05T09:46:47Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3152
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία κληθήκαμε να αναπτύξουμε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων των Μαθηματικών για παιδιά της τρίτης τάξης του δημοτικού. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι η τεχνολογία έχει επηρεάσει την ζωή μας σε όλους τους τομείς προσφέροντας απεριόριστες δυνατότητες. Ένας από τους τομείς που σίγουρα δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος είναι και αυτός της εκπαίδευσης. Σε αυτό τον τομέα, η τεχνολογία έχει πολλά προσφέρει προς όφελος και των μαθητών και των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας. Μέσω τον διαφόρων εκπαιδευτικών συστημάτων που θα αναπτυχθούν οι μέσοι μαθητές θα αποκομίσουν πολλά οφέλη, ενώ οι ιδιοφυίες δεν θα περιορίζονται μόνο στην συγκεκριμένη διδακτέα ύλη, ούτε θα χρειάζεται να ακολουθούν αργούς ρυθμούς προς χάριν μερικών άλλων μαθητών. Στα παιδιά με ειδικές ανάγκες θα ανοιχθούν νέοι οπτικοί οδοί, ενώ ο αναλφαβητισμός σε ορισμένες περιπτώσεις θα πάψει να υπάρχει. Ο Η/Υ στο χώρο της προσχολικής και σχολικής αγωγής μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για την πραγματοποίηση διαφόρων δραστηριοτήτων και την υποστήριξη της διδασκαλίας των μαθημάτων, όσο και για την εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και την απόκτηση των σχετικών δεξιοτήτων. Η εκπαιδευτική αξία της αξιοποίησης του Η/Υ στη σχολική τάξη είναι πλέον ευρέως αποδεκτή. Στα πλαίσια αυτά αναπτύξαμε μια πολυμεσική εφαρμογή με το όνομα math game που απευθύνεται σε παιδιά της τρίτης τάξης του δημοτικού σχολείου και ο σκοπός της είναι να παρουσιάσει τα Μαθηματικά με έναν πιο διασκεδαστικό τρόπο. Τα παιδιά μπορούν να παίξουν μέσω της εφαρμογής και παράλληλα να μάθουν την ύλη των μαθηματικών που διδάσκονται σε αυτή την τάξη.el
dc.description.abstractIn this dissertation we were asked to develop an interactive game of Mathematical knowledge for children of the third grade of Elementary school. We all acknowledge that technology has affected all aspects of our lives offering unlimited capabilities. One of the aspects that would be affected is that which is concerning education. In this aspect, technology has a lot to offer in favor of the students, the teachers and society. Through this system that is to be developed, medium students will reap many benefits, while geniuses will not be limited to a certain curriculum or be forced to slower learning procedures favouring other students. New visual ways will be offered to children with special needs, while even illiteracy in some cases can be extinct. A PC can be used for preschool and school education for the completion of different activities and support teaching of mathematics, as well as familiarization with new technologies and gaining new abilities. The educational benefits of using a PC in school class are widely recognized. In this context we have developed a multimedia application named math game which is targeting children of the third grade of elementary school and its purpose is to present math in a more amusing way. Children will be able to play with the application and at the same time learn mathematics that are taught in this particular grade.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής flash για τα Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού.el
dc.titleApplication development with flash for Mathematical of the third grade of Elementary school.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣταυρόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameStavropoulos, Konstantinosen
heal.publicationDate2014-12-05T09:46:47Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3152
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία κληθήκαμε να αναπτύξουμε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων των Μαθηματικών για παιδιά της τρίτης τάξης του δημοτικού. Όλοι αναγνωρίζουμε ότι η τεχνολογία έχει επηρεάσει την ζωή μας σε όλους τους τομείς προσφέροντας απεριόριστες δυνατότητες. Ένας από τους τομείς που σίγουρα δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος είναι και αυτός της εκπαίδευσης. Σε αυτό τον τομέα, η τεχνολογία έχει πολλά προσφέρει προς όφελος και των μαθητών και των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας. Μέσω τον διαφόρων εκπαιδευτικών συστημάτων που θα αναπτυχθούν οι μέσοι μαθητές θα αποκομίσουν πολλά οφέλη, ενώ οι ιδιοφυίες δεν θα περιορίζονται μόνο στην συγκεκριμένη διδακτέα ύλη, ούτε θα χρειάζεται να ακολουθούν αργούς ρυθμούς προς χάριν μερικών άλλων μαθητών. Στα παιδιά με ειδικές ανάγκες θα ανοιχθούν νέοι οπτικοί οδοί, ενώ ο αναλφαβητισμός σε ορισμένες περιπτώσεις θα πάψει να υπάρχει. Ο Η/Υ στο χώρο της προσχολικής και σχολικής αγωγής μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για την πραγματοποίηση διαφόρων δραστηριοτήτων και την υποστήριξη της διδασκαλίας των μαθημάτων, όσο και για την εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και την απόκτηση των σχετικών δεξιοτήτων. Η εκπαιδευτική αξία της αξιοποίησης του Η/Υ στη σχολική τάξη είναι πλέον ευρέως αποδεκτή. Στα πλαίσια αυτά αναπτύξαμε μια πολυμεσική εφαρμογή με το όνομα math game που απευθύνεται σε παιδιά της τρίτης τάξης του δημοτικού σχολείου και ο σκοπός της είναι να παρουσιάσει τα Μαθηματικά με έναν πιο διασκεδαστικό τρόπο. Τα παιδιά μπορούν να παίξουν μέσω της εφαρμογής και παράλληλα να μάθουν την ύλη των μαθηματικών που διδάσκονται σε αυτή την τάξη.el
heal.abstractIn this dissertation we were asked to develop an interactive game of Mathematical knowledge for children of the third grade of Elementary school. We all acknowledge that technology has affected all aspects of our lives offering unlimited capabilities. One of the aspects that would be affected is that which is concerning education. In this aspect, technology has a lot to offer in favor of the students, the teachers and society. Through this system that is to be developed, medium students will reap many benefits, while geniuses will not be limited to a certain curriculum or be forced to slower learning procedures favouring other students. New visual ways will be offered to children with special needs, while even illiteracy in some cases can be extinct. A PC can be used for preschool and school education for the completion of different activities and support teaching of mathematics, as well as familiarization with new technologies and gaining new abilities. The educational benefits of using a PC in school class are widely recognized. In this context we have developed a multimedia application named math game which is targeting children of the third grade of elementary school and its purpose is to present math in a more amusing way. Children will be able to play with the application and at the same time learn mathematics that are taught in this particular grade.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη εφαρμογής flash για τα Μαθηματικά Γ’ Δημοτικού.el
heal.titleApplication development with flash for Mathematical of the third grade of Elementary school.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπαιχνιδοποίηση, διαδραστικό παιχνίδι, μαθηματικά, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δημοτικό σχολείο, εκπαιδευτική εφαρμογή, flashel
heal.keywordgamification, interactive game, mathematics, elementary education, elementary school, educational application, flashen
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)