Εμφάνιση απλής εγγραφής

Creation of a 3D game in Unity, compatible with windows and Android.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουνδουράκης, Γεράσιμοςel
dc.creatorKoundourakis, Gerasimosen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:03:27Z
dc.date.available2016-03-15T15:03:27Z
dc.date.issued2014-09-13T09:48:29Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3161
dc.description.abstractΑυτή η πτυχιακή με τίτλο «Δημιουργία τρισδιάστατου παιχνιδιού σε Unity το οποίο θα είναι συμβατό με Windows και Android» έχει σαν στόχο τη δημιουργία ενός 3D παιχνιδιού βασισμένο στο Unity και software δημιουργίας τρισδιάστατων μοντέλων, αφού οριστεί η ιστορία του παιχνιδιού θα ξεκινήσει η δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων, για την κίνηση των μοντέλων θα χρησιμοποιηθεί ο σένσορας Kinect. Το project αυτό είναι ένα 3D point and click adventure game βασισμένο στην ιστορία του κάστρου Wewelsburg στη Γερμανία και τις φήμες που υπήρχαν κατά τη διάρκεια του Β’ παγκοσμίου πόλεμου περί αρχαιολατρίας. Και στην εβραϊκή παράδοση με την εβραϊκή Καμπάλα (Καμπάλα αφορά τον μυστικισμό σε διάφορες θρησκείες)και το δέντρο ης ζωής. Η ιστορία ξεκινάει με την ηρωίδα που πρέπει να βρει τον θειο της που της ζητάει βοήθεια. Έγινε πάνω στο unity game engine με τη βοήθεια των adventure creator και mecanim unity tools από το unity shop. Αποτελείτε από 11 σκηνές, 4 χαρακτήρες και 9 animations. Οι σκηνές είναι ένα διαμέρισμα, ένα σπίτι στην έξοχη (του θείου), ένα χωριό (ονομάζεται Wewelsburg αλλά δεν είναι, φανταστικό χωριό), ένα μαγαζί με αντίκες, το εξωτερικό του κάστρου Wewelsburg με δασός(είναι το αληθινό κάστρο, το δάσος είναι φανταστικό), ένα κυκλικό μπουντρούμι, ένας κυκλικός λαβύρινθος, ένα στενόμακρο δωμάτιο με ένα γρίφο (“τα πλακάκια”) που περιγράφετε στο κεφάλαιο 5 Σενάριο, η υπόγεια κρύπτη του κάστρου(φτιαγμένη με βάση φωτογραφίες από την αληθινή κρύπτη του κάστρου), μια μεγάλη βιβλιοθήκη και το Χολ των SS (φτιαγμένο με βάση φωτογραφίες από το αληθινό Χολ του κάστρου Wewelsburg) στο σύνολο 11. Οι χαρακτήρες είναι η ηρωίδα, ο θειος, η ιδιοκτήτρια ενός μαγαζιού και ένας security που έγιναν με το Blender. Τα animations walk, idle, η χρήση computer και το security idle, έγιναν με μια οικογένεια προγραμμάτων που λέγετε iclone Reallusion, οι κινήσεις πάρθηκαν με τον σένσορα kinect της Microsoft που καταγράφει κινήσεις σε πραγματικό χρόνο, εγώ έκανα τις κινήσεις μπροστά από το σενσορα. H επεξεργασία των εικόνων έγινε με το Photoshop.el
dc.description.abstractThis thesis titled “creation of a 3d game build on unity and compatible with windows and android” has as purpose the creation of a 3d game based on unity with 3d modelling software, as soon as the story is set the creation of the models will start, for the motions we will be using the kinect sensor. This project is a 3d point and click adventure game based on the story of Wewelsburg castle in Germany and the rumours during WWII according to whose the Nazis where very interested in archaeology. Secondly it is based on the Hebrew tradition about the Jewish Kabbalah (Hebrew mysticism) and the “tree of life”. The story begins with our heroine trying to find her uncle who went missing and asked for help. This project was build on the unity game engine with the use of adventure creator and mecanim, two unity tools purchased from the unity shop. It is consisted from 11 scenes, 4 characters and 4 animations. The scenes are one apartment, one country house(uncle’s house) one village(its called Wewelsburg but its not, its imaginary), one antique shop, the Wewelsburg and its surroundings(the castle is an original model but not the forest surrounding it), one dungeon, one labyrinth, a room with the puzzle called “plakakia” which is described in chapter 5 Script, the crypt (it was made based on pictures from the original crypt of the castle), one big library and the SS Hall (it was build based on pictures from the original SS Hall of the castle). The animations walk, idle, computer use and security idle, where mad with a family of programs called iclone reallusion the motion where taken with the Microsoft kinect sensor which records motion in real time, I acted as the actor and made the motions. The image processing was made with the Photoshop.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔημιουργία τρισδιάστατου παιχνιδιού σε Unity το οποίο θα είναι συμβατό με Windows & Android.el
dc.titleCreation of a 3D game in Unity, compatible with windows and Android.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουνδουράκης, Γεράσιμοςel
heal.creatorNameKoundourakis, Gerasimosen
heal.publicationDate2014-09-13T09:48:29Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3161
heal.abstractΑυτή η πτυχιακή με τίτλο «Δημιουργία τρισδιάστατου παιχνιδιού σε Unity το οποίο θα είναι συμβατό με Windows και Android» έχει σαν στόχο τη δημιουργία ενός 3D παιχνιδιού βασισμένο στο Unity και software δημιουργίας τρισδιάστατων μοντέλων, αφού οριστεί η ιστορία του παιχνιδιού θα ξεκινήσει η δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων, για την κίνηση των μοντέλων θα χρησιμοποιηθεί ο σένσορας Kinect. Το project αυτό είναι ένα 3D point and click adventure game βασισμένο στην ιστορία του κάστρου Wewelsburg στη Γερμανία και τις φήμες που υπήρχαν κατά τη διάρκεια του Β’ παγκοσμίου πόλεμου περί αρχαιολατρίας. Και στην εβραϊκή παράδοση με την εβραϊκή Καμπάλα (Καμπάλα αφορά τον μυστικισμό σε διάφορες θρησκείες)και το δέντρο ης ζωής. Η ιστορία ξεκινάει με την ηρωίδα που πρέπει να βρει τον θειο της που της ζητάει βοήθεια. Έγινε πάνω στο unity game engine με τη βοήθεια των adventure creator και mecanim unity tools από το unity shop. Αποτελείτε από 11 σκηνές, 4 χαρακτήρες και 9 animations. Οι σκηνές είναι ένα διαμέρισμα, ένα σπίτι στην έξοχη (του θείου), ένα χωριό (ονομάζεται Wewelsburg αλλά δεν είναι, φανταστικό χωριό), ένα μαγαζί με αντίκες, το εξωτερικό του κάστρου Wewelsburg με δασός(είναι το αληθινό κάστρο, το δάσος είναι φανταστικό), ένα κυκλικό μπουντρούμι, ένας κυκλικός λαβύρινθος, ένα στενόμακρο δωμάτιο με ένα γρίφο (“τα πλακάκια”) που περιγράφετε στο κεφάλαιο 5 Σενάριο, η υπόγεια κρύπτη του κάστρου(φτιαγμένη με βάση φωτογραφίες από την αληθινή κρύπτη του κάστρου), μια μεγάλη βιβλιοθήκη και το Χολ των SS (φτιαγμένο με βάση φωτογραφίες από το αληθινό Χολ του κάστρου Wewelsburg) στο σύνολο 11. Οι χαρακτήρες είναι η ηρωίδα, ο θειος, η ιδιοκτήτρια ενός μαγαζιού και ένας security που έγιναν με το Blender. Τα animations walk, idle, η χρήση computer και το security idle, έγιναν με μια οικογένεια προγραμμάτων που λέγετε iclone Reallusion, οι κινήσεις πάρθηκαν με τον σένσορα kinect της Microsoft που καταγράφει κινήσεις σε πραγματικό χρόνο, εγώ έκανα τις κινήσεις μπροστά από το σενσορα. H επεξεργασία των εικόνων έγινε με το Photoshop.el
heal.abstractThis thesis titled “creation of a 3d game build on unity and compatible with windows and android” has as purpose the creation of a 3d game based on unity with 3d modelling software, as soon as the story is set the creation of the models will start, for the motions we will be using the kinect sensor. This project is a 3d point and click adventure game based on the story of Wewelsburg castle in Germany and the rumours during WWII according to whose the Nazis where very interested in archaeology. Secondly it is based on the Hebrew tradition about the Jewish Kabbalah (Hebrew mysticism) and the “tree of life”. The story begins with our heroine trying to find her uncle who went missing and asked for help. This project was build on the unity game engine with the use of adventure creator and mecanim, two unity tools purchased from the unity shop. It is consisted from 11 scenes, 4 characters and 4 animations. The scenes are one apartment, one country house(uncle’s house) one village(its called Wewelsburg but its not, its imaginary), one antique shop, the Wewelsburg and its surroundings(the castle is an original model but not the forest surrounding it), one dungeon, one labyrinth, a room with the puzzle called “plakakia” which is described in chapter 5 Script, the crypt (it was made based on pictures from the original crypt of the castle), one big library and the SS Hall (it was build based on pictures from the original SS Hall of the castle). The animations walk, idle, computer use and security idle, where mad with a family of programs called iclone reallusion the motion where taken with the Microsoft kinect sensor which records motion in real time, I acted as the actor and made the motions. The image processing was made with the Photoshop.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΔημιουργία τρισδιάστατου παιχνιδιού σε Unity το οποίο θα είναι συμβατό με Windows & Android.el
heal.titleCreation of a 3D game in Unity, compatible with windows and Android.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordUnity game engine, Android, kinect sensorel
heal.keywordUnity game engine, Android, kinect sensoren
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameΚωνσταντίνος, Καπετανάκηςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasisen
heal.advisorNameKonstantinos, Kapetanakisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)