Εμφάνιση απλής εγγραφής

Systems that has been proposed for educational purpose and make use of XML, RDF, RDF-S, OWL technologies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorPapadakis, Emmanouilen
dc.date.accessioned2016-03-15T15:04:16Z
dc.date.available2016-03-15T15:04:16Z
dc.date.issued2014-08-26T23:00:04Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3193
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην μελέτη της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και στο πως αξιοποιεί τις τεχνολογίες του σημασιολογικού ιστού(Semantic Web).Έχει ως κύριο στόχο την καταγραφή των τεχνολογιών του σημασιολογικού ιστού σε συστήματα e-learning.Θα γίνει μια ανασκόπηση στις μορφές ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και θα παρουσιάσουμε τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται σε σημερινές πλατφόρμες ηλεκτρονικής εκπαίδευσης .Τέλος θα γίνει αναφορά σε πλατφόρμες που κάνουν χρήση του σημασιολογικού ιστού.el
dc.description.abstractThe present thesis focuses on study of e-learning and in how it leverages the technologies of semantic-web (Semantic Web). It has as its main objective the acquisition of technologies of semantic-web systems in e-learning systems. There will be a review on the forms of e-learning education and we will be able to present technologies that are used in current platforms of online training .Finally, it will be reported on platforms that make use of semantic-web.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣυστήματα τα οποία έχουν προταθεί για χρήση στην εκπαίδευση και βασίζονται σε τεχνολογίες XML, RDF, RDFS, OWL.el
dc.titleSystems that has been proposed for educational purpose and make use of XML, RDF, RDF-S, OWL technologies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNamePapadakis, Emmanouilen
heal.publicationDate2014-08-26T23:00:04Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3193
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην μελέτη της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και στο πως αξιοποιεί τις τεχνολογίες του σημασιολογικού ιστού(Semantic Web).Έχει ως κύριο στόχο την καταγραφή των τεχνολογιών του σημασιολογικού ιστού σε συστήματα e-learning.Θα γίνει μια ανασκόπηση στις μορφές ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και θα παρουσιάσουμε τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται σε σημερινές πλατφόρμες ηλεκτρονικής εκπαίδευσης .Τέλος θα γίνει αναφορά σε πλατφόρμες που κάνουν χρήση του σημασιολογικού ιστού.el
heal.abstractThe present thesis focuses on study of e-learning and in how it leverages the technologies of semantic-web (Semantic Web). It has as its main objective the acquisition of technologies of semantic-web systems in e-learning systems. There will be a review on the forms of e-learning education and we will be able to present technologies that are used in current platforms of online training .Finally, it will be reported on platforms that make use of semantic-web.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΣυστήματα τα οποία έχουν προταθεί για χρήση στην εκπαίδευση και βασίζονται σε τεχνολογίες XML, RDF, RDFS, OWL.el
heal.titleSystems that has been proposed for educational purpose and make use of XML, RDF, RDF-S, OWL technologies.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεκπαίδευση, οντολογία OWL, τηλεκπαίδευση, XML, RDFel
heal.keywordeducation, OWL ontology, e-learning, XML, RDFen
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)