Υλοποίηση του παιχνιδιού "ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος"; ως διαδικτυακή εφαρμογή.
Powered game "Who wants to be a millionaire"? as a web application.
Date
2014-07-03Author
Λαμπράκης, Κωνσταντίνος
Lamprakis, Konstantinos
Metadata
Show full item recordAbstract
Από την πληθώρα των μέσων που προσφέρει σήμερα η εκπαιδευτική τεχνολογία, σημαντική θέση κατέχει ο ηλεκτρονικός υπολογιστής, του οποίου η εισαγωγή και χρήση στην εκπαίδευση όσον αφορά τη διδακτική υποστήριξη διαφόρων αντικειμένων βρίσκεται ακόμη σε πρώιμα στάδια. Επομένως ο χώρος προσφέρεται για δημιουργική ενασχόληση και ειδικότερα για την διερεύνηση των δυνατοτήτων συμβολής της πληροφορικής στην εποπτικοποίηση της διδακτικής πράξης, γεγονός που αποτελεί συστηματική επιδίωξη της σύγχρονης διδακτικής. Βασικός στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής εφαρμογής, η οποία εκτός μέσο εκπαίδευσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μλεσο αξιολόγησης. Technological developments and new training paradigms have a strong influence on society. Information technology (IT) is evolving toward an integrated communication and information technology (CIT). Training is evolving from a separately planned external activity toward an integrated learning-working activity. Education and the teaching profession have to take such developments into account. As a consequence the teaching profession is evolving from an emphasis on delivering information to an emphasis on creating learning environments. The main purpose of this essay is to create a web educational application which can be even used for learners‟ assessment.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info