Ανάπτυξη συστήματος ευφυούς εκπαιδευτικής καθοδήγησης.
Development of an intelligent educational guidance system.
Στοιχεία Dublin Core
dc.creator | Προφίτ, Ώντρεϋ-Ναστάζια-Μαριάννα | el |
dc.creator | Profit, Ontrei-Nastazia-Marianna | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T15:09:02Z | |
dc.date.available | 2016-03-15T15:09:02Z | |
dc.date.issued | 2012-02-29T12:02:54Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12688/3315 | |
dc.description.abstract | Η εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα την ανάπτυξη ενός ευφυούς συστήματος εκπαιδευτικής καθοδήγησης. Η ανάπτυξη το συστήματος έγινε στην εφαρμογής House Game, μια εκπαιδευτική εφαρμογή που δημιουργήθηκε στα πλαίσια προηγούμενων εργασιών. Συγκεκριμένα για την εργασία δημιουργήθηκε μια εφαρμογή η οποία δίνει την δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να οργανώσει την εκπαιδευτική ύλη ενός μαθήματος μέσα από την δημιουργία εκπαιδευτικών στόχων και ερωτήσεων, εύκολα και γρήγορα. Στην συνέχεια αναπτύχθηκε το σύστημα καθοδήγησης το οποίο είναι βασισμένο στο εκπαιδευτικό υλικό το οποίο έχει δημιουργήσει ο εκπαιδευτικός. Το σύστημα αυτό ελέγχει τις πληροφορίες και απαιτήσεις που έχουν οριστεί και στην συνέχεια στα συγκρίνει με την απόδοση του μαθητή. Ανάλογα με την απόδοση το σύστημα επιτρέπει ή όχι την εξέλιξη μέσα στο παιχνίδι και αν χρειαστεί δίνει πληροφορίες για τυχόν αδυναμίες που εντοπίστηκαν και πώς να τις καλύψει. Με αυτόν τον τρόπο το σύστημα αυτό συμβάλει, μέσα από μια ευχάριστη και διασκεδαστική εφαρμογή (House Game), στην καλύτερη εμπέδωση και αφομοίωση της εκπαιδευτικής ύλης . Καθώς και στον εντοπισμό τυχόν αδυναμιών που παρουσιάζονται και στην συνέχεια την σωστή καθοδήγηση του μαθητή στο διάβασμα του ώστε να καλυφτούν τα κενά. | el |
dc.description.abstract | The purpose of is work is to develop an intelligent educational guidance. The system was developed on the application House Game, an educational application that was created in previous works. Specifically for this work it was created an application that gives the possibility to the teacher to organize educational course materials through the creation of educational objectives and questions, quickly and easily. Then it was developed a guidance system which is based on educational material created by the teacher. This system controls the information and the requirements defined and then it compares the performance of the student. Depending on the performance the system allows or not to continue in the game and if it necessary it provides information about any weaknesses identified and were to find the respectively notes. In this way the system is contributing, through a pleasant and fun application (House Game), to the better assimilation of educational material. At least it helps to identify any weaknesses and then provide the right guidance for the student to read in order to better understand the course. | en |
dc.language | el | |
dc.publisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
dc.publisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0) | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.title | Ανάπτυξη συστήματος ευφυούς εκπαιδευτικής καθοδήγησης. | el |
dc.title | Development of an intelligent educational guidance system. | en |
Στοιχεία healMeta
heal.creatorName | Προφίτ, Ώντρεϋ-Ναστάζια-Μαριάννα | el |
heal.creatorName | Profit, Ontrei-Nastazia-Marianna | en |
heal.publicationDate | 2012-02-29T12:02:54Z | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/3315 | |
heal.abstract | Η εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα την ανάπτυξη ενός ευφυούς συστήματος εκπαιδευτικής καθοδήγησης. Η ανάπτυξη το συστήματος έγινε στην εφαρμογής House Game, μια εκπαιδευτική εφαρμογή που δημιουργήθηκε στα πλαίσια προηγούμενων εργασιών. Συγκεκριμένα για την εργασία δημιουργήθηκε μια εφαρμογή η οποία δίνει την δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να οργανώσει την εκπαιδευτική ύλη ενός μαθήματος μέσα από την δημιουργία εκπαιδευτικών στόχων και ερωτήσεων, εύκολα και γρήγορα. Στην συνέχεια αναπτύχθηκε το σύστημα καθοδήγησης το οποίο είναι βασισμένο στο εκπαιδευτικό υλικό το οποίο έχει δημιουργήσει ο εκπαιδευτικός. Το σύστημα αυτό ελέγχει τις πληροφορίες και απαιτήσεις που έχουν οριστεί και στην συνέχεια στα συγκρίνει με την απόδοση του μαθητή. Ανάλογα με την απόδοση το σύστημα επιτρέπει ή όχι την εξέλιξη μέσα στο παιχνίδι και αν χρειαστεί δίνει πληροφορίες για τυχόν αδυναμίες που εντοπίστηκαν και πώς να τις καλύψει. Με αυτόν τον τρόπο το σύστημα αυτό συμβάλει, μέσα από μια ευχάριστη και διασκεδαστική εφαρμογή (House Game), στην καλύτερη εμπέδωση και αφομοίωση της εκπαιδευτικής ύλης . Καθώς και στον εντοπισμό τυχόν αδυναμιών που παρουσιάζονται και στην συνέχεια την σωστή καθοδήγηση του μαθητή στο διάβασμα του ώστε να καλυφτούν τα κενά. | el |
heal.abstract | The purpose of is work is to develop an intelligent educational guidance. The system was developed on the application House Game, an educational application that was created in previous works. Specifically for this work it was created an application that gives the possibility to the teacher to organize educational course materials through the creation of educational objectives and questions, quickly and easily. Then it was developed a guidance system which is based on educational material created by the teacher. This system controls the information and the requirements defined and then it compares the performance of the student. Depending on the performance the system allows or not to continue in the game and if it necessary it provides information about any weaknesses identified and were to find the respectively notes. In this way the system is contributing, through a pleasant and fun application (House Game), to the better assimilation of educational material. At least it helps to identify any weaknesses and then provide the right guidance for the student to read in order to better understand the course. | en |
heal.language | el | |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
heal.title | Ανάπτυξη συστήματος ευφυούς εκπαιδευτικής καθοδήγησης. | el |
heal.title | Development of an intelligent educational guidance system. | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.keyword | διδακτικό βοήθημα, εκπαιδευτική εφαρμογή | el |
heal.keyword | teaching aid, educational application | en |
heal.advisorName | Μαλάμος, Αθανάσιος | el |
heal.advisorName | Malamos, Athanasios | en |
heal.academicPublisherID | teicrete | |
heal.fullTextAvailability | true | |
tcd.distinguished | false | |
tcd.survey | false |