Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development of a multimedia software for elementary school students.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚλινάκη, Χρυσήel
dc.creatorKlinaki, Chrysien
dc.date.accessioned2016-03-15T15:10:44Z
dc.date.available2016-03-15T15:10:44Z
dc.date.issued2012-06-27T12:51:56Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3325
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του τμήματος Εφαρμοσμένης πληροφορικής και Πολυμέσων του ΤΕΙ Κρήτης. Η αναφορά που ακολουθεί αποτελεί λεπτομερή καταγραφή των στόχων, της μεθοδολογίας και των αποτελεσμάτων της πτυχιακής εργασίας της συντάκτριας. Το θεματικό αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι η ανάπτυξη μιας πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής για παιδιά Δημοτικού. Η εκπαιδευτική εφαρμογή σχεδιάστηκε για να συμβάλλει στην καλύτερη εμπέδωση του μαθήματος της Ιστορίας ως συνοδευτικό και υποστηρικτικό υλικό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η χρήση ενός άρτια σχεδιασμένου εκπαιδευτικού λογισμικού, τηρώντας κάποιες βασικές αρχές σχεδίασης, μπορεί να βοηθήσει το έργο του δασκάλου και να συμπληρώσει κενά που μπορεί να έχει ένα σχολικό βιβλίο. Με το Εκπαιδευτικό Λογισμικό επιδιώκεται η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για τη δημιουργία ενός πλούσιου, ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση.el
dc.description.abstractThis dissertation was produced as part of the curriculum of the department of Computer and Multimedia Educational Institute of Crete. The report that follows constitutes a detailed recording of the objectives, the methodology and the results of the author’s final work. The topic of this thesis is to develop an interactive multimedia application for school children. The educational application is designed to help improve the comprehension of the History subject as supplementary and supporting material in the educational process. The use of a well designed educational software, following certain basic design principles, can assist a schoolteacher in his work and remedy any problems of a school book. By the use of Educational Software we seek the exploitation of possibilities offered by the technologies of Information and Communication for the creation of a rich, attractive and stimulating training environment that will encourage exploratory, active and creative learning.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑνάπτυξη πολυμεσικού λογισμικού και πρακτική εφαρμογή του σε μαθητές δημοτικού.el
dc.titleDevelopment of a multimedia software for elementary school students.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚλινάκη, Χρυσήel
heal.creatorNameKlinaki, Chrysien
heal.publicationDate2012-06-27T12:51:56Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/3325
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του τμήματος Εφαρμοσμένης πληροφορικής και Πολυμέσων του ΤΕΙ Κρήτης. Η αναφορά που ακολουθεί αποτελεί λεπτομερή καταγραφή των στόχων, της μεθοδολογίας και των αποτελεσμάτων της πτυχιακής εργασίας της συντάκτριας. Το θεματικό αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι η ανάπτυξη μιας πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής για παιδιά Δημοτικού. Η εκπαιδευτική εφαρμογή σχεδιάστηκε για να συμβάλλει στην καλύτερη εμπέδωση του μαθήματος της Ιστορίας ως συνοδευτικό και υποστηρικτικό υλικό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η χρήση ενός άρτια σχεδιασμένου εκπαιδευτικού λογισμικού, τηρώντας κάποιες βασικές αρχές σχεδίασης, μπορεί να βοηθήσει το έργο του δασκάλου και να συμπληρώσει κενά που μπορεί να έχει ένα σχολικό βιβλίο. Με το Εκπαιδευτικό Λογισμικό επιδιώκεται η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για τη δημιουργία ενός πλούσιου, ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση.el
heal.abstractThis dissertation was produced as part of the curriculum of the department of Computer and Multimedia Educational Institute of Crete. The report that follows constitutes a detailed recording of the objectives, the methodology and the results of the author’s final work. The topic of this thesis is to develop an interactive multimedia application for school children. The educational application is designed to help improve the comprehension of the History subject as supplementary and supporting material in the educational process. The use of a well designed educational software, following certain basic design principles, can assist a schoolteacher in his work and remedy any problems of a school book. By the use of Educational Software we seek the exploitation of possibilities offered by the technologies of Information and Communication for the creation of a rich, attractive and stimulating training environment that will encourage exploratory, active and creative learning.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑνάπτυξη πολυμεσικού λογισμικού και πρακτική εφαρμογή του σε μαθητές δημοτικού.el
heal.titleDevelopment of a multimedia software for elementary school students.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεκπαιδευτικό λογισμικό, σύστημα υποστήριξης μάθησης, Dreamweaver, Adobe Photoshop CS3el
heal.keywordeducational software, learning support system, Dreamweaver, Adobe Photoshop CS3en
heal.advisorNameΤριανταφυλλίδης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameTriantafyllidis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)